Dziś jest:
Czwartek, 23 maja 2019

Dobre decyzje są wynikiem doświadczenia, a doświadczenie zdobywa się poprzez podejmowanie błędnych decyzji.
Mark Twain

Komentarze: 2
Wyświetleń: 2246x | Ocen: 16

Oceń: 2/5
Średnia ocena: 5/5


Śr, 6 mar 2019 07:28   
Autor: FN, źródło: FN   

OBIEKTY UFO BEZ PROBLEMU SĄ W STANIE PRZEJĄĆ KONTROLĘ NAD DOWOLNYM SAMOLOTEM

Podczas ostatniej narady w Bazie FN naszego ZESPOŁU KONTAKT sporo rozmawialiśmy o bardzo osobliwym aspekcie zjawiska UFO – chodzi o ich możliwości przejmowania kontroli nad naszymi „ziemskimi obiektami latającymi” czyli samolotami, helikopterami itp.

Dobrze opisują tę sprawę relacje zamieszczone w dokumencie „UFO odtajnione akta” w odcinku „Zestrzelcie je!”.

Także bardzo ciekawe relacje są z terenu Polski - oto trzy przykłady z naszego archiwum FN. Trzej piloci razem na zdjęciu poniżej!


Emerytowany pułkownik lotnictwa, pilot doświadczalny Tadeusz Lechowicz doskonale pamięta datę 10 września 1974 roku. Miał wtedy nocne ćwiczenia „na przechwycenie” – on był niby wrogiem, którego miał przechwycić inny pilot.

Leciał prędkością ponaddźwiękową od lotniska w Debrznie w stronę Włocławka. Tam dopędził go kolega. Przez chwilę siedział Lechowiczowi „na ogonie”, robił fotki świadczące o wykonaniu zadania. W końcu odleciał, dla Tadeusza Lechowicza rozpoczął się nieco nudny powrót do bazy. Niedaleko Grudziądza kątem oka zobaczył silne, jasne światło.

- Musiał przejść bardzo blisko mnie, bo błyskawicznie widziałem ten obiekt w przedniej szybie – wspomina Lechowicz.

Noc był ciemna, Księżyc niewidoczny. Obraz w szybie nie był zatem refleksem. Nie był to też meteoryt, bo obiekt nie spadał. Leciał z dużą prędkością przed MIGiem 21 Tadeusza Lechowicza. Mogło to być nawet 3-4 tys. km/h!

- Leciał trzy razy szybciej ode mnie. Żaden samolot w tym czasie nie rozwijał takich prędkości – zapewnia Lechowicz.

Widział tylko światło – żadnych elementów konstrukcyjnych. Obiekt długo jeszcze leciał przed MIGiem, nie zmniejszając swojej jasności. Widać było, że się oddala. W końcu UFO znikło, a Lechowicz słowem nikomu nie pisnął o tajemniczym spotkaniu. Takie opowieści zakończyłyby jego karierę.

Może byście zapomnieli?!

Pułkownik Marek Jucewicz 7 lipca 1983 roku służył w Zegrzu Pomoskim. Nagle alarm bojowy!

- Dostaliśmy komendę startu na obiekt widoczny na radarze. Nasze Iskry były uzbrojone, przecież mówimy o końcu stanu wojennego – opowiada pilot.

Dwie maszyny najpierw wyleciały nad morze. Potem wracały w stronę Darłowa. I właśnie wtedy, już nad lądem, Jucewicz zobaczył ciemnobrązowy, metaliczny walec. Było to na wysokości 3,5 tys. metrów. Iskry podeszły do UFO na 200 metrów, można było obejrzeć szczegóły.

- Krążyliśmy wokół tego obiektu przez dobre 15 minut – zapewnia Jucewicz.


Nie widział żadnych okien, drzwi, klap. Jednolita, metaliczna powłoka. Długość ok. 15 metrów, średnica walca  - 2 m. Żadnych widocznych silników czy innych mechanizmów. Obiekt kręcił się wokół własnej osi. Piloci przekazywali do wieży te wszystkie szczegóły. Jak się później okazało, sam minister obrony Wojciech Jaruzelski kierował akcją. Piloci dostali rozkaz: strzelać.

- Kolega przeładował działko i przymierzył się do ataku. Obiekt gwałtownie uciekł do góry – wspomina pilot.

Wrócili po paliwo, jeszcze trzy razy szukali UFO. Obiekt był na radarze, ale zbyt wysoko – ponad 9 tys. metrów! Na ziemi już czekali „panowie smutni”. Dwa dni przesłuchań, rysowania obiektu, powtarzania setny raz tych samych rzeczy. Nawet żonie przez telefon Marek Jucewicz mógł powiedzieć tyle, że jeszcze nie wróci do domu. Obaj piloci wylądowali na badaniach u psychiatry. Te same „przyjemności” spotkały innych świadków – obsługę wieży, włączoną do akcji artylerię przeciwlotniczą.

- Na koniec usłyszeliśmy, ż lepiej byłoby dla nas, gdybyśmy o tym zapomnieli. Bo może nam się zdawało?! – śmieje się Jucewicz.

 Alarm bojowy z rakietami

Podpułkownik Grzegorz Kłak w 1987 roku był wraz z innym pilotem na dyżurze w Zegrzu Pomorskim. Koło południa rozdzwoniły się dzwonki – wieża dostrzegła wroga w naszej przestrzeni powietrznej. W cztery minuty musieli wystartować. Grzegorz Kłak cały czas czekał na hasło: zdejmować produkty. W żargonie pilotów oznacza to: odłączyć rakiety, lot jest tylko ćwiczebny.

- Taki rozkaz nie padł. Wiedziałem, że lecimy na prawdziwą akcję – wspomina pilot MIGa 21 bis.

Panowała „beka” – koszmarna pogoda, przy której nic nie widać. Kłak jako dowódca leciał pierwszy w szyku. Na cel naprowadzał go nawigator z wieży. Wreszcie nad morzem zobaczył cel ataku – dyskoidalny, emitujący jasne światło obiekt.

- To nie miało żadnych skrzydeł, ogonów, nie było widać okien czy drzwi. Przeleciałem obok i zrobiłem nawrót – wspomina Kłak.

Zszokował go sposób poruszania się obiektu. Tak nie latał żaden „ludzki” samolot – obiekt odskakiwał na widok MIGa i błyskawicznie wracał w to samo miejsce. „Zwykły”: samolot nie zdołałby tak szybko się zatrzymać, a siła odśrodkowa rozerwałaby pilota!

Tym razem nie padł rozkaz strzelania. Kłak „wylatał paliwo” i wrócił do bazy. Oficjalnego dochodzenia nie było. Każdy z ciekawości pytał o powód alarmu bojowego.

 

Na koniec tej publikacji jeszcze ciekawostka z naszej poczty.

From: […]
Sent: Tuesday, March 5, 2019 12:06 PM
To: nautilus@nautilus.org.pl
Subject: Fenomenalny filmik z UFO nagrany na Air Show w USA

 

Dzień dobry.

Filmik nagrano w miejscowości Spokane w stanie Waszyngton dnia 16 września 2017 roku.

 

Fajnie by było gdyby fundacja zamieściła ten filmik na stronie głównej.

Pozdrawiam całą fundację Nautilus

 

Poniżej dwa screeny z tego filmu:



 

A oto film:

 

 

Nasz kolega z Wielkiej Brytanii Philip Mantle porządkując własny garaż odkrył dawne kartony z materiałami UFO. Ponieważ Philip zajmuje się UFO od 40 lat, więc były tam też rzeczy bezcenne z naszego punktu widzenia: dawne numery legendarnego magazynu „Quest Magazine”, a także kilka dawnych dokumentów związanych z tematem „UFO I WOJSKO”.

 






Komentarze: 2
Wyświetleń: 2246x | Ocen: 16

Oceń: 2/5
Średnia ocena: 5/5


Śr, 6 mar 2019 07:28   
Autor: FN, źródło: FN   


Komentarze (2)
Poniżej znajduje się lista komentarzy.

Czw, 7 mar 2019 18:50 | ocena: + 3

helmut55 | Załogant

Z pewnym dystansem zawsze patrzę na takie opisy, gdyż cale swe zawodowe życie przelatałem, głównie MiG-21MF w Łasku i nie tylko, ale nie zdarzyło mi się cokolwiek zobaczyć. Więcej; nikt z moich kolegów nigdy mi nic o UFO nie opowiadał. Czasami słyszę, że piloci myśliwscy mieli przykazane, by o takich zjawiskach meldować. Nigdy, nikt z nami o tym nie rozmawiał. Dziwię się, że podawane są prędkości, wysokości rozmiary czegoś, co widzimy w powietrzu po raz pierwszy. Mogę porównać wysokość obiektu ze swoją, ale gdy już on jest niżej lub wyżej, taka ocena, przy braku znajomości rozmiarów, jest ryzykowna. Podobnie jest z prędkością. Kiedyś na ćwiczeniach przechwytywałem Tu-22. Gdy wszedłem mu w ogon zdziwiłem się, bo na ekranie nie było zobrazowania celu, a przecież wyraźnie widziałem wielki samolot prawie przed nosem. Zameldowałem, że cel widzę, a nawigator powiedział, że mam do niego 23 kilometry. Stacja MiG 21 widziała praktycznie w reżimie obserwacji ok. 12 km. Musimy chociaż szacunkowo znać wielkość celu, by określić odległość do niego. Wielkość też określamy na podstawie naszych doświadczeń. Skąd wiadomo jakiej wielkości mogą być UFO? Gdyby nawet był tam rodzaj okien, to przecież ich wielkość może znacząco odbiegać od naszych przyzwyczajeń do okien naszych samolotów. Z drugiej strony dlaczego to akurat piloci mieliby być uprzywilejowani w obserwacji UFO, a nie ktoś patrzący w niebo? Pilotów jest niewielu, a ludzi miliardy, mają czas, aparaty, kamery, teraz nawet 4K, a jakoś doskonałych zdjęć UFO ciągle jak na lekarstwo. Gdy w Czelabińsku spadały meteoryty, nie było problemu ze zdjęciami.

Śr, 6 mar 2019 15:23 | ocena: -4

Naslav | Załogant

Horyzonty zdarzeń będą spokojne raczej, ale trzeba tylko więcej mentalnego Ludzi zaangażowan​ia i harmonizowa​nia się Cywilizacyj​nie na Planecie Ziemia z PozaziemskI​CH Cywilizacja​mi a Ich możliwości pomogą Nam. Usłyszałem po raz kolejny ten mentalny ludzki powielany błąd w Reklamy Radio Muzyka Fakty i ogólnie powtarzane eufemistycz​ne i bezmyślne wyrażenie do mikrofonów co w eter i wszelaką przestrzeń leci, a mianowicie o Ludzkości - Elona Muska
Dyrektor generalny, SpaceX projekcie z dokowaniem i powrotem Kapsuły orbitującej zadokowanej z ISS obecnie do 8 jako podbój KOSMOSU. Dlatego lecą przetyczki od Pozaziemski​ch w postaci Tornadem zmiecionego Hrabstwa Lee w USA a Polsce utrącony być może Mig 29.
Ludzie którzy mienią się za wiodących na Zimie decydentów w "Państwach mocarstwach" raczej niech ważą na Mainds Controls jako hipotezę udowadnianą w historii też wojskowości i wojen u podstaw wszelkich konfliktów międzyludzk​ich pod wpływem Obcych co Nam tu na Ziemi odnalezione​j i przez takie do Nas "wrogie potęgi niszczyciel​skie z Kosmosu i kontinuów czasoprzest​rzennych w teoriach &@www ..." nie są życzliwi. Pozdr.

Wyświetl według: Chronologicznie Ocena
w kolejności: rosnąco malejąco

* Informujemy, iż treści zamieszczane w komentarzach, lub innych rubrykach, w których internauta może dodać swój wpis nie są stanowiskiem Fundacji Nautilus i nie stanowią one odzwierciedlenia naszych poglądów, upodobań bądź sympatii. Fundacja Nautilus nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy zamieszczanych przez Użytkowników.

Aby dodać komentarz, zaloguj się.
szukaj:  

Wejście na pokład

Zapamiętaj mnie

Wiadomość z okrętu Nautilus

Z POCZTY DO FN [...] O 'przygodach' w Emilcinie jest napisane w książce pt.: 'Baza UFO ziemskie spotkania z Obcymi', autor: Timothy Good, wydawnictwo 'Horyzont Zdarzeń', strona: 469. [...]

UFO24

więcej na: emilcin.com

Wczoraj, 05:28 | Witam, chciałbym odnieść się do rzekomego UFO nad Polkowicami z dn. 20 maja 2019 około godz. 22:20. Otóż w moim przekonaniu był on jednym z przelotów Stacji ISS, której grafik w tej części globu przypada na okres 21-23 maja. Piszę dlatego że, również wczoraj późną nocą widziałem na niebie w Jelczu-Laskowicach (dolnośląskie) duży jasny obiekt regularnie sunący po nieboskłonie, typowy dla satelit i stacji. Obiekt taki oczywiście odbija promienie słońca, stąd poświata...

Artykułem interesują się

Poniżej lista Załogantów, których zainteresował ten artykuł. Możesz kliknąć na nazwę Załoganta, aby się z nim skontaktować.

Brak zainteresowanych Załogantów.

Dziennik Pokładowy

Piątek, 10 maja 2019 | Czy widzieliście kiedyś sytuację, kiedy samochód mocno „wchodzi w zakręt”, ale szybkość jest zbyt duża i jest skazany na wypadnięcie z tego zakrętu? Na nic zda się hamowanie, kontrowanie kierownicą czy jakieś spektakularne manewry skrzynią biegów – katastrofa jest nieunikniona. W takiej sytuacji znalazła nasza cywilizacja na Ziemi. Powodem jest oczywiście bezwzględne eksploatowanie naszej planety ...

czytaj dalej

FILM FN

ZABÓJCA W ICH GRONIE - materiał z Archiwum Wideo FN

archiwum filmów

Informacje z Hydepark "N"



25 sierpnia :: Dowód na to, że żyjemy w hologramie? Nauka dochodzi do coraz bardziej zaskakujących wniosków na temat natury naszej rzeczywistości. Czy jest możliwe, że świat to hologram?: viewtopic.php?f=33&t=5532
25 sierpnia :: Paradoks bilardowy - podróże w czasie Dyskusja na temat hipotez dotyczących podróży w czasie od trochę innej strony. Możliwe, czy nie? Oto jest pytanie: viewtopic.php?f=53&t=5626
2 listopada :: Cybernetyka, SI i etyka maszyn - do czego zaprowadzi nas przyszłość? Dyskusja o kierunku rozwoju świata i możliwych scenariuszach. Sztuczna inteligencja, technologie i wynalazki, które zaważą na naszym gatunku: viewtopic.php?f=28&t=4291

wejdź na forum i dołącz do dyskusji

Archiwalne audycje FN

Playlista:

rozwiń playlistę




Właściwe, pełne archiwum audycji w przygotowaniu...
Będzie dostępne już wkrótce!

Poleć znajomemu

Poleć nasz serwis swojemu znajomemu. Podaj emaila znajomego, a zostanie wysłane do niego zaproszenie.

Najnowsze w serwisie

Wyświetl: Działy Chronologicznie | Max:

Najnowsze artykuły:

Najnowsze w XXI Piętro:

Najnowsze w FN24:

Najnowsze Pytania do FN:

Ostatnie porady w Szalupie Ratunkowej:

Najnowsze w Dzienniku Pokładowym:

Najnowsze recenzje:

Najnowsze w KAJUTA ZAŁOGI: OKRĘT NAUTILUS - pokład on-line:

Najnowsze w KAJUTA ZAŁOGI: Projekt Messing - najnowsze informacje:

Najnowsze w KAJUTA ZAŁOGI: PROJEKTY FUNDACJI NAUTILUS:

Informacja dotycząca cookies: Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu logowania i utrzymywania sesji Użytkownika. Jeśli już zapoznałeś się z tą informacją, kliknij tutaj, aby ją zamknąć.