Dziś jest:
Środa, 26 lutego 2020

Sytuacja z koronawirusem jest najpoważniejszym zagrożeniem z jakim przyszło się zmierzyć ludzkości od czasu średniowiecznej apokalipsy związanej z czarną ospą. Najważniejsze informacje są ukrywane przez chińskie władze.
Profesor Caitlin Rivers, specjalista od pandemii z 'Johns Hopkins Center for Health Security'

Komentarze: 27
Wyświetleń: 5699x | Ocen: 14

Oceń: 2/5
Średnia ocena: 4/5


Pt, 16 sie 2019 06:32   
Autor: FN, źródło: PAP   

POTWIERDZONO ISTNIENIE PIERWIASTKA 115 – OBCE CYWILIZACJE STOSUJĄ GO DO ANTYGRAWITACJI

Naukowcy są na tropie pierwiastka Ununpentium. Międzynarodowy zespół kierowany przez fizyków z Lund University w Szwecji, potwierdził istnienie elementu układu okresowego, którego liczba atomowa wynosi 115. To może być klucz do zrozumienia napędów niektórych UFO.

 

Szwedzcy naukowcy zaprezentowali nowe dowody na otrzymanie niepotwierdzonego jeszcze oficjalnie pierwiastka o liczbie atomowej 115 – informuje pismo "Physical Review Letters”.

Ten niemający jeszcze nazwy superciężki pierwiastek jest silnie radioaktywny i istnieje przez mniej niż sekundę od momentu powstania. Niemal natychmiast rozpada się na lżejsze atomy.

Po raz pierwszy na ślad pierwiastka 115 natrafili w roku 2004 naukowcy rosyjscy, jednak jego zaistnienie nie zostało dotychczas uznane przez odpowiednie międzynarodowe instytucje. Wymagane jest bowiem potwierdzenie pomiarów przez niezależny zespół. Teraz o wynikach udanego eksperymentu poinformowali naukowcy z zespołu Dirka Rudolpha (uniwersytet w Lund). Udało się uzyskać izotop potencjalnego nowego pierwiastka, który w toku promieniotwórczego procesu zwanego rozpadem alfa rozpadł się na inne cząsteczki. W trakcie eksperymentu badacze zebrali dane dające im głębszy wgląd w strukturę i właściwości superciężkich jąder atomowych.

Szwedzki zespół bombardował cienką warstwę pierwiastka ameryku (Am) jonami wapnia (Ca) i rejestrował fotony powstające w związku z rozpadem alfa nowego pierwiastka. Niektóre fotony promieniowania rentgenowskiego miały energię odpowiadająca oczekiwanej energii promieniowania typowego dla tego pierwiastka. Promieniowanie o określonej energii to swoisty „odcisk palca” konkretnego pierwiastka.

Eksperyment został przeprowadzony w niemieckim laboratorium badań ciężkich jonów (GSI) w Darmstadt. W tym samym ośrodku odkryto wcześniej sześć pierwiastków – 109 (meitnerium) w roku 1982, 108 (hassium) w 1984, 110 (darmstadtium) i 111 (roentgenium) w 1994, a 107 (bohrium) oraz 112 (copernicium) w 1996.

Teraz potencjalnym nowym pierwiastkiem zajmą się komitety, w których skład wejdą członkowie międzynarodowych unii czystej i stosowanej fizyki oraz chemii. Zadecydują, czy przed ogłoszeniem odkrycia nowego pierwiastka trzeba jeszcze wykonać dalsze eksperymenty. (PAP)

 

W świecie ludzi zajmujących się UFO od dawna mówi się o dwóch „wyspach” stałości w tablicy Mendelejewa, czyli pierwiastkach o masie atomowej 114 i 115. Ten ostatni ma mieć niezwykłą właściwość – jego masa jest tak duża, że zakrzywia czasoprzestrzeń.



Jeśli wzmocni się odpowiednio pole wychodzące z tego metalu potrafi ono stworzyć antygrawitację i unieść pojazd w powietrze. Tak ma wyglądać napęd latających spodków.


O metalu 115 używanym przez niektóre rasy obcych istot przybywających na Ziemię w pojazdach UFO mówił legendarny Bob Lazar, który dokładnie opisał ten metal.

 

Jego zdaniem ma on kolor ciemno-pomarańczowy i jest zdumiewająco ciężki. Podobno udało mu się wynieść trochę tego metalu z laboratoriów Strefy 51, gdzie pracował.



 


O Bobie Lazarze i najnowszych informacjach na jego temat pisaliśmy tutaj:

https://www.nautilus.org.pl/artykuly,3767,czy-to-mozliwe-ze-legendarny-bob-lazar-mowil-prawde-o-ufo-w-.html

 

Komentarze: 27
Wyświetleń: 5699x | Ocen: 14

Oceń: 2/5
Średnia ocena: 4/5


Pt, 16 sie 2019 06:32   
Autor: FN, źródło: PAP   


Komentarze (27)
Poniżej znajduje się lista komentarzy.
1 2

Pt, 20 gru 2019 22:45 | ocena: + 2

Christian_Edwardson | Załogant

Moim zadaniem jest to kompletna bzdura. Napędy UFO nie mają nic wspólnego z żadną "antygrawitacją", a działają na zupełnie innych zasadach. Cała ta metodologia jest wywrócona do góry nogami. Są jakieś niby informacje o pierwiastku 115 który rzekomo ufonauci wykorzystują do rzekomych napędów antygrawitacyjnych. Gdy już potwierdzono istnienie syntetycznego pierwiastka wysoce niestabilnego, oczekuje się zatem potwierdzenia jego antygrawitacyjnych właściwości. Niby jak? Czy zastanowił się ktoś, w jaki sposób sterowałoby się takim napędem? Macie Zdany, macie Kontakt, czy wreszcie chwilowo zapomniane "kręgi zbożowe". Co to ma wspólnego z rzekomą antygrawitacją? I jeszcze jedno. Czy do lewitacji też jest potrzebny napęd antygrawitacyjny?

Śr, 21 sie 2019 15:25 | ocena: + 3

Odyseusz A | Załogant

Wszystkie komentarze przeciw Lazarowi ????????? Wygląda na to iż twórcy tych komentarzy są tak,, genialni " iż potrafią stworzyć pojazd anty-grawitacyjny !?????????!!!!!! Niestety ludzie poruszają się takimi pojazdami i niekoniecznie potrzebują do tego akurat tego pierwiastka !!!!!!! Bob Lazar nie kłamał potrafił wiele razy udowodnić że pracował nad takimi napędami . Na pewno nie prędko wszyscy się przekonają iż nie tylko takie technologie są ukrywane przed opinią publiczną.

Nie, 18 sie 2019 12:38 | ocena: + 2

vladimir_putin | Załogant

Lazara przecież by zatłukli gdyby mówił prawdę. Znaleźliby go zimnego, gdzieś w motelu ze strzykawką heroiny i na tym to by się skończyło.
Bob Lazar twierdzi, że skończył Caltech i MiT, ale jego nazwisko nie figuruje na listach absolwentów tamtejszych uczelni. Jego nazwisko figuruje za to w rejestrach skazanych stanu Nevada, gdzie dostał karę za sutenerstwo, do którego się przyznał przed sądem. Dla każdego zdrowo myślącego człowieka powyższe informacje są wystarczające, by takiemu Lazarowi nie wierzyć.

Rozwiń odpowiedzi (1)

Wt, 20 sie 2019 06:22 | ocena: + 2

b4ndyckajazda | Załogant

Ok - tak samo miał nie pracować w Los Alamos - a jednak Knapp twierdził ( dziennikarz ) ze odnalazł nazwisko Łazara na wewnętrznej liście telefonów + jakieś potwierdzenia z Urzędu Skarbowego.

Dodatkowo Knapp twierdzi, ze jest jeszcze 12 osób, które potwierdza ze Lazar pracował w Area51 oraz ze są w posiadaniu jakiegoś video, które pokażą po śmierci autora .



Wiadomo ze Knapp może być do spóły z Lazarem twórca całej mistyfikacji - nie mniej jednak nieco bardziej wydaje mi się możliwy scenariusz ze Lazar został dokładnie wyselekcjonowany i jego łapami zrealizowano >Przeciek kontrolowany

Sob, 17 sie 2019 21:53 | ocena: + 3

b4ndyckajazda | Załogant

Drodzy - ja się już w tym wszystkim gubię - a odpowiedzi w temacie pseudo „znawców” tez tyko zaśmiecają jak zwykle

Mam tu na myśli użytkownika Karakan który jak zwykle w tonie monopolu na prawdę poucza autora tekstu i przedmówców a sam nie potrafi napisać poprawnie nazwy pierwiastka o którym jest cała dyskusja. Co więcej mino ze ma nawet narysowane UUP115 gościowi nazywanie go UNOPENTIUM do swojego wywiadu pasuje jak ulał bo podobnie nazywał się jego pierwszy komputer w 1997 ;)



A tak w ogóle to czy UUP115 to nie jest od kilku lat nazwany Moskow?

Sob, 17 sie 2019 13:22 | ocena: -2

karakan | Załogant

1. Każdy obiekt posiadający grawitację zakrzywia czasoprzestrzeń geniusze. Czyli na przykład atom wodoru o liczbie atomowej 1 też to robi,
2. Bob Lazar to oszust,
3. "Unopentum" 115 - jak napisali sami naukowcy- jest wysoce nietrwały i po niecałej sekundzie, ulega rozpadowi, czemu towarzyszy oczywiście duża emisja promieniowania. Wszystkie te nowo odkryte pierwiastki o tak dużej liczbie atomowej są bardzo nietrwałe. "Unopentum" 115 nie mogłoby mieć więc koloru ciemnopomarańczowego i z całą pewnością nie dałoby się go wynieść z laboratorium. Praktycznego zastosowania tego pierwiastka brak. Powyższe jest oczywiście niezaprzeczalnym dowodem na to, że Bob Lazar kłamie.

PS. Do budowy silnika antygrawitacyjnego nie wystarczy mieć wysoce masywnego obiektu, bo grawitacja tworzy "lej" w czasoprzestrzeni wokół tego obiektu, a potrzeba czegoś na kształt stożka. czyli potrzeba nam materii egzotycznej - UJEMNEJ MASY.

Rozwiń odpowiedzi (3)

Sob, 17 sie 2019 18:15 | ocena: -2

odjaniepawlacz | Załogant

@karakan, Wreszcie jakiś głos rozsądku. Widać Polactwo odporne na wiedzę.

Nie, 18 sie 2019 11:33 | ocena: -3

b4ndyckajazda | Załogant

@karakan,

W swoim poście wyjaśniłeś o co chodzi . UNOPENTUM XDD


Rozumiem ze ununpentium a UNOPENTUM to dla takiego znawcy nauk ścisłych jak ty to jedno i to samo tak ? ;))

Nie, 18 sie 2019 12:07 | ocena: + 2

Ruban | Załogant

@karakan,
Jeżeli już się wymądrzasz to pisz prawdę.
Nie masz zielonego pojęcia o czym piszesz (gdzieś coś tam usłyszałeś) i wypisujesz bzdury.
1. To już wiedzą starszaki w przedszkolu.
2. Nie ma dowodu, że Lazar to oszust, tak jak nie ma dowodu, że mówi prawdę.
3. Nie znamy dokładnie własności tego pierwiastka być może jakiś jego izotop jest trwały i ma barwę ciemnoczerwoną.
4. Nie UJEMNEJ MASY (nie ma czegoś takiego) !!! tylko UJEMNEGO CIŚNIENIA to ono zmienia "znak" grawitacji na anty-grawitację !!!!!!!!!!!!

Rozwiń odpowiedzi (2)

Nie, 18 sie 2019 12:56 | ocena: -3

odjaniepawlacz | Załogant

@Ruban,

Materia egzotyczna – hipotetyczna koncepcja fizyki cząstek elementarnych; jest to każdy rodzaj materii, który nie jest zgodny z modelem klasycznym lub nie składa się z barionów. Materia tego typu miałaby niespotykane wśród normalnej materii cechy, takie jak np. ujemna masa (nie antymasa – antymateria ma masę dodatnią). Ujemna masa powodowałaby odpychanie grawitacyjne ciał zbudowanych z materii egzotycznej[potrzebny przypis] w miejsce przyciągania materii zwykłej. Według niektórych teorii mogłyby z niej być zbudowane tunele czasoprzestrzenne czy hipotetyczne gwiazdy takie jak gwiazdy Q.

Materia egzotyczna jest potencjalnym składnikiem ciemnej energii.
pl.wikipedia.org/wiki/Materia_egzotyczna

Bełkotu o ujemnym ciśnieniu nawet nie ma sensu komentować.

Tak jak widziś Robenie znowu coś się pop.eprzyło w twojej małej główecze

Rozwiń odpowiedzi (2)

Nie, 18 sie 2019 19:00 | ocena: + 3

Einstein | Załogant

@odjaniepawlacz, coś o "małej główeczce wspominasz"? Rozumiem o sobie mówisz? , skoro bezpodstawnie w sposób wyjątkowo bezczelny obrażasz ludzi! FN to portal POZBAWIONY CHAMSTWA, ZAJMUJĄCY SIĘ SPRAWAMI NAJWAŻNIEJSZYMI DLA LUDZKOŚCI!!! Zapamiętaj to sobie raz na zawsze!

Nie, 18 sie 2019 19:48 | ocena: + 3

Ruban | Załogant

@odjaniepawlacz, Piszesz bzdury. Nie ma czegoś takiego jak ujemna masa nawet w teorii. Jest ujemna energia - jest to np. energia pola grawitacyjnego ciała o masie m, które całkowane od 0 do nieskończoności wynosi (- m*c^2) co zeruje się z energią spoczynkową tego ciała.
Tu masz ciśnienie ujemne to one jest odpowiedzialne za znak grawitacji w OTW.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Ujemne_ci%C5%9Bnienie

Poucz się potem dyskutuj.

Nie, 18 sie 2019 14:26 | ocena: -2

vladimir_putin | Załogant

@Ruban,

Boskie - jedną niezweryfikowaną hipotezą naukową obalasz inną niezweryfikowaną hipotezę naukową. Trochę ogłady człowieku.

Jeżeli Bob Lazar nigdy nie pracowął w Los Alamos, to nigdy też nie poznał Edwarda Tellera, a teżne Edward nie miał jak go polecić do pracy przy latających spodkach. No, ale umiejętność logicznego myślenia jest ci obca.

PS Tylko idiota używa więcej niż trzy wykrzykniki w zdaniu.

Rozwiń odpowiedzi (1)

Nie, 18 sie 2019 18:19 | ocena: + 2

Einstein | Załogant

@vladimir_putin, Fn to nie jest portal w którym jeden drugiego obraża! Nie masz prawa nazywać drugiego człowieka idiotą! Wez się ogarnij człowieku!

Pt, 16 sie 2019 16:25 | ocena: + 2

Minonalag | Załogant

W jaki sposób?
Napisano:
1. "Ten niemający jeszcze nazwy superciężki pierwiastek jest silnie radioaktywny i istnieje przez mniej niż sekundę od momentu powstania."
Potem zaś napisano jeszcze:
2. "Podobno udało mu się wynieść trochę tego metalu z laboratoriów Strefy 51, gdzie pracował."
W jaki sposób 1 i 2 mogłyby być jednocześnie prwdziwe. Skoro 1 jest prawdą to w przypadku 2 nie "pdobno" ale "z pewnością mu się to nie udało".

Pt, 16 sie 2019 15:27 | ocena: + 4

88kropka | Załogant

Udowodniono że istnieje pierwiastek 113,115,117,118 Japończycy pracują nad pierwiastkiem 119,chcą udowodnić czy istnieje ale na to potrzeba czasu,pieniędzy,odpowiedniego laboratorium, naukowców.Nawet jeśli Lazar gdzieś usłyszał od innego naukowca amerykanskiego w latach 90,że pracują nad 115 to czy to oznacza że Lazar miał dostęp do strefy 51? Tak samo jest dla mnie wątpliwe czy pierwiastek 115 będzie służył jako napęd?Czy inne cywilizacje korzystają z pierwiastka 115? może mają inne pierwiastki wynalezione znacznie dalej od nas,i mogą go nie stosować.Na wszystko potrzeba dużo czasu aby być pewnym na 100% że to wszystko przysłuży do budowy nowej technologii,a może ten co ma to odkryć i zbudować jeszcze się nie urodził.Uwazam też że żadna cywilizacja nie udostępnia nam swoich technologi,do czego sami doszli przez swoją ewolucję.Nikt nikomu nic za darmo nie daje,ktoś kto jest bardziej technologicznie rozwinięty nie będzie się dzielił z tym mniej rozwiniętymi.

Rozwiń odpowiedzi (1)

Nie, 18 sie 2019 11:40 | brak oceny

b4ndyckajazda | Załogant

@88kropka
Celnie zadane pytanie.
Bob lazar by został pyłem gdyby służby chciały - tak jak dziesiątki ludzi zapadających się pod ziemie gdy coś pójdzie nie tak.

Gość żyje bo ma żyć na to wychodzi
Jego osoba i jego historia jest generalnie bardzo ciekawa.
Teoria o tym - ze wszystko co mu pokazali a on później ujawnił było przeciekiem kontrolowanym - tez się nawet jakoś składa !

Szczególnie ze grzebali w jego życiorysie - co akurat wydaje się być faktem jako niewiele elementów tej układanki !

Pt, 16 sie 2019 13:51 | ocena: + 1

Arkturianin222 | Załogant

Tak! Bob Lazar mówił prawdę- Amerykanie już tak na prawdę w latach 80-tych byli na tropie tego superciężkiego pierwiastka "115", natomiast w latch 90-tych robiono niesamowite eksperymenty z tym związane w strefie 51. Eksperymenty nie do końca udane! - nawet do dnia dzisiejszego, ponieważ brakuje prawdziwych naukowców-traktujących poważnie fizykę kwantową. Do tego dochodzi "tajemnica państwowa" , wszystko ukrywane itd.., co jest SKANDALEM, TOTALNYM BŁĘDEM LUDZKOŚCI. W ten sposób nigdy nie zbliżymy się do poziomu technologicznego cywilizacji odwiedzających nas w UFO. Wojskowi nie mogą tego ukrywać przed ludzkością!
Ale teraz rzeczywiście jest "iskierka nadziei" z tym nowym odkryciem, a raczej potwierdzeniem istnienia pierwiastka "115"...

Rozwiń odpowiedzi (1)

Sob, 17 sie 2019 18:13 | ocena: -4

odjaniepawlacz | Załogant

@Arkturianin222, Tylko skończony idiota może wierzyć komuś takiemu jak Bob Lazar

Rozwiń odpowiedzi (1)

Nie, 18 sie 2019 10:29 | ocena: + 4

Romeo | Załogant

@odjaniepawlacz, Tylko skończony idiota obraża ludzi! FN to nie jest miejsce na takie chamstwo jakie ty prezentujesz...

Pt, 16 sie 2019 13:07 | ocena: + 1

infinity_ | Załogant

Jedno jest dla mnie niepokojące, jeśli Lazar mówi prawdę, to rząd USA albo jego agendy mają kontakt z obcymi którzy dostarczają im technologie. Pytanie jest co ufo mają w zamian? bo raczej nie przekazują statków i technologii dla dobra ludzkości, skoro wiedzą  że technologia będzie w ukryciu. Pytanie co obcy dostają w zamian, bardziej mnie interesuje niż to czym są napędzane ufa...

Rozwiń odpowiedzi (1)

Pt, 16 sie 2019 14:45 | ocena: + 3

Kasprano | Załogant

@infinity_, @infinity_, znam trzy teorię które mogą to wyjaśniać. 1-obcy traktują nas jak my krówki od których czerpiemy mleko tzn. żywią się naszymi emocjami. To by wyjaśniało czemu większość ludzi tak kocha emocje dostarczane nam w ogromnych ilościach przez media, robienie sobie wzajemnie krzywdy i ogólne podzielenie planety. 2-mają problemy z płodnością i w zamian za możliwość eksperymentowania na wybranych przez siebie egzemplarzach (ludziach) rzucają jakieś ochłapy swojej przestarzałej technologii mocarstwom naszej planety. Ci się cieszą jak głupi chociaż porównując do naszej technologii dostali od kosmitów discmana bez dodatkowych baterii a kosmici nadal mają ogromną przewagę technologiczną. 3-Istnieje jakaś międzygalaktyczna federacja która kontroluję barbarzyńskie planety takie jak nasza i dostarczanie technologii oraz wiedzy o kosmosie jest częścią jakiegoś systemu którym jesteśmy poddawani abyśmy byli przydatni jako bardziej rozwinięte istoty. Do czego? cholera wie :D A może to naukowcy którzy robią badania na ludzkości "a rzućmy im jeden z naszych starych transporterów zobaczymy co zrobią" Myślę, że na razie możemy tylko teoretyzować bo dopóki nam się oficjalnie nie ujawnią ( co wiemy że nie nastąpi szybko :/ )

Rozwiń odpowiedzi (2)

Pt, 16 sie 2019 15:30 | ocena: + 5

infinity_ | Załogant

@Kasprano, to mnie zastanawia że jeśli Lazar mówił prawdę , to oficjalnie się już dawno ujawnili, ale władzom i jedynie agendom których nie posądzałbym o dobro ludzkości, a tym samym i samych obcych bym o dobre intencje nie posądzał...ale tu pewnie jest wielu obcych, jedni robią interesy, a inni sie przyglądają.... ludzkości nie sa potrzebne ufa, darmowa energia czy komputery kwantowe, tylko odpowiedzialność, szacunek i miłość do wszystkich przejawów życia na Ziemi...bez tego zniszczymy inne planety do których chciwy i prymitywny człowiek dotrze... jestem pewien że szyszko i jemu podobni tylko czekają żeby móc "ratować" lasy na innych planetach i strzelać do obcych gatunków w ramach " utrzymywania równowagi w przyrodzie"....

Pt, 16 sie 2019 17:20 | ocena: + 1

Bandi | Załogant

@Kasprano, Myślę że generalniue masz rację te trzy teorie sa bliskie prawdy. Ad1 dodałbym że negatywne istoty idące w kierunku STS (służenia sobie) w tej ścieżce rozwoju lubią deficytowy towar jaki dajemy im tzn negatywne emocje i taki wywierają na nas wpływ aby je dostawać. Poprzez religię, polityków, i inne komplikowanie. Dla mnie ma to sens. Oczywiście są też pozytywne rasy jak Plejadianie, gdzie nas delikatnie wspierają w rozwoju duchowym

Pt, 16 sie 2019 11:18 | ocena: + 6

Orion_1957 | Załogant

Już w 1994 r czytałem Magazyn Ufologiczny UFO Nr 1(17) w którym w artykule ,,Obca technologia w rękach rządu USA" Bob Lazar mówił o superciężkim pierwiastku 115 który służy jako źródło energii reaktora obcego pojazdu. To znaczy że to wszystko o czym opowiadał jest zapewne prawdą. Fakt ten potwierdzili naukowcy ze Szwecji informując świat o powyższym pierwiastku.

Wyświetl według: Chronologicznie Ocena
w kolejności: rosnąco malejąco

STRONA
1 2
* Informujemy, iż treści zamieszczane w komentarzach, lub innych rubrykach, w których internauta może dodać swój wpis nie są stanowiskiem Fundacji Nautilus i nie stanowią one odzwierciedlenia naszych poglądów, upodobań bądź sympatii. Fundacja Nautilus nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy zamieszczanych przez Użytkowników.

Aby dodać komentarz, zaloguj się.
szukaj:  

Wejście na pokład

Zapamiętaj mnie

Wiadomość z okrętu Nautilus

- Nie palę już dwanaście dni. Miałem bardzo silne postanowienie, ale jednocześnie odczuwałem wielki lęk przed tym, że umrę. Powiedziałem sobie: basta! Poza tym codziennie zacząłem też chodzić, robię sobie takie marsze po osiem kilometrów. Mam nadzieję, że nie wrócę już do palenia - powiedział w rozmowie z Se.pl Krzysztof Jackowski, jasnowidz z Człuchowa.

UFO24

więcej na: emilcin.com

Wczoraj, 19:27 | Dzień dobry dzis o godz 19.30 w Szczecinie przy ul. Iwaszkiewicza zaobserwowałam coś takiego , wysylam zdjecie bo gwiazdą to raczej nie jest . Jeżeli możecie mi to Państwo wyjaśnić proszę o odpowiedź .Pozdrawiam [...]

Artykułem interesują się

Poniżej lista Załogantów, których zainteresował ten artykuł. Możesz kliknąć na nazwę Załoganta, aby się z nim skontaktować.

Brak zainteresowanych Załogantów.

Dziennik Pokładowy

Czwartek, 26 grudnia 2019 | Tragedią naszej planety są religie, gdyż religia opiera się na wierze, a sprawy związane z duchowością są wiedzą. Ale i tak jest gorzej, gdyż dogmaty głównych religii są całkowicie fałszywe i przekonują ludzi, że Ziemia jest tylko przystankiem w drodze do raju.

czytaj dalej

FILM FN

OBIEKT UFO OBOK STACJI ISS - luty 2020

archiwum filmów

Archiwalne audycje FN

Playlista:

rozwiń playlistę




Właściwe, pełne archiwum audycji w przygotowaniu...
Będzie dostępne już wkrótce!

Poleć znajomemu

Poleć nasz serwis swojemu znajomemu. Podaj emaila znajomego, a zostanie wysłane do niego zaproszenie.

Najnowsze w serwisie

Wyświetl: Działy Chronologicznie | Max:

Najnowsze artykuły:

Najnowsze w XXI Piętro:

Najnowsze w FN24:

Najnowsze Pytania do FN:

Ostatnie porady w Szalupie Ratunkowej:

Najnowsze w Dzienniku Pokładowym:

Najnowsze recenzje:

Najnowsze w KAJUTA ZAŁOGI: OKRĘT NAUTILUS - pokład on-line:

Najnowsze w KAJUTA ZAŁOGI: Projekt Messing - najnowsze informacje:

Najnowsze w KAJUTA ZAŁOGI: PROJEKTY FUNDACJI NAUTILUS:

Informacja dotycząca cookies: Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu logowania i utrzymywania sesji Użytkownika. Jeśli już zapoznałeś się z tą informacją, kliknij tutaj, aby ją zamknąć.