Dziś jest:
Piątek, 29 marca 2024

Nasze położenie na tej Ziemi wygląda osobliwie, każdy z nas pojawia się mimowolnie i bez zaproszenia, na krótki pobyt bez uświadomionego celu. Nie mogę nadziwić się tej tajemnicy... 
/Albert Einstein/

Komentarze: 0
Wyświetleń: 2557x | Ocen: 0

Oceń: 2/5
Średnia ocena: 0/5


Pon, 1 kwi 2019 10:16   
Autor: FN, źródło: FN   

KATASTROFA SAMOLOTU SUPER-JET SSJ-100 W ROSJI – CZY KRZYSZTOF JACKOWSKI PRZEWIDZIAŁ TO WYDARZENIE?



Te sceny poruszyły ludzi na całym świecie. Po uderzeniu w pas startowy samolot SSJ-100 stanął w płomieniach. Na nagraniu z wnętrza maszyny słychać krzyki pasażerów i widać płomienie szalejące na skrzydle lądującego w Moskwie samolotu rosyjskich linii Aerofłot.

Samolot rosyjskich linii Aerofłot lądował awaryjnie w niedzielę na moskiewskim lotnisku Szeremietiewo. Z powodu trudnych warunków pogodowych dopiero przy drugiej próbie zdołał wylądować. Zginęło 41 osób. Według informacji podawanych przez agencję Interfax przyczyną katastrofy mogło być uderzenie pioruna!




Jak powiedział przedstawiciel Aerofłotu, silniki maszyny znajdującej się już na pasie startowym stanęły w płomieniach. Ogień ogarnął tylną część samolotu, która została całkowicie zniszczona. Krzyki pasażerów i płonący samolot Świat obiega krótkie nagranie z wnętrza samolotu podczas awaryjnego lądowania. Zrobił je pasażer. Na filmiku widać rozprzestrzeniające się na zewnątrz maszyny płomienie, słychać krzyki dochodzące z kabiny.

 

https://www.ntv.ru/video/1731382/

 

 


Elena Markowskaja z Komitetu Śledczego Federacji Rosyjskiej przekazała, że w katastrofie zginęło 41 osób - 40 pasażerów i jeden członek załogi. Jak dodała, pięć ocalałych osób trafiło do szpitala, a z 28 pracują śledczy oraz psychologowie.
Ta straszliwa katastrofa przejdzie do historii światowego lotnictwa ze względu na drastyczne zdjęcia i filmy nagrane w czasie wydarzenia. To nie jest „kolejna katastrofa lotnicza”, gdyż dawno śmierć ludzka nie była oglądana z tak bliska…
Wielu naszych czytelników zwróciło nam uwagę, że o „wypadku lotniczym niedaleko Polski” mówił jasnowidz Krzysztof Jackowski.


From: […]
Sent: Sunday, May 5, 2019 10:37 PM
To: nautilus <nautilus@nautilus.org.pl>
Subject: Jackowski -samolot

Witam Załogę Fundacji

Dziś 5.05.2019 doszło do awaryjnego lomndowania samolotu w Moskwie.
Pan Krzysztof Jackowski miał wizjęsamolotu.

https://www.rmf24.pl/fakty/news-awaryjne-ladowanie-w-moskwie-samolot-stanal-w-plomieniach,nId,2973955

Jednak najmroczniejsza wizja dotyczyła katastrofy samolotu.
Wielki, pasażerski samolot i coś strasznego, w Europie, ja bym powiedział, że wręcz blisko Polski, chociaż nie w Polsce. To może być w niedługim czasie – powiedział Krzysztof Jackowski.
Może to to lub jeszcze nie...

Pozdrawiam:)




From: […]
Sent: Sunday, May 5, 2019 8:57 PM
To: nautilus <nautilus@nautilus.org.pl>
Subject: Katastrofa samolotu

Szanowna redakcjo,,

Wygląda na to że pan Krzysztof Jackowski trafił ze swoją ostatnią
przepowiednią odnośnie katastrofy samolotu, niedaleko Polski!

https://www.o2.pl/artykul/awaryjne-ladowanie-plonacego-samolotu-w-moskwie-6377783054252161a

Pozdrawiam
Witold




[...] WITAM. W ZWIĄZKU Z DZISIEJSZĄ KATASTROFĄ SAMOLOTU W MOSKWIE CHCIAŁBYM PRZYPOMNIEĆ AUDYCJĘ NA ŻYWO PANA KRZYSZTOFA JACKOWSKIEGO Z 25.04 2019 R. ZNÓW TRAFNIE PRZEWIDZIAŁ WYDARZENIA.
PODAJE LINK
https://www.youtube.com/watch?v=pqfGes7Igvw
OD 21 minuty.
Pozdrawiam Paweł.

W takim razie proponujemy obejrzeć ten zapis dziwnych słów jasnowidza – zaczyna mówić o wypadku od 21 minuty.


 

Nasz zespół operacji OTWARTE NIEBO śledził kod transpondera rosyjskiego samolotu SSJ-100. Tuż przed lądowaniem jego kod zmienił się na złowieszczy numer  7700 – (seven seven – go to heaven)





Kod transpondera (Squawk) – ustawiany przez załogę statku powietrznego, czterocyfrowy numer, emitowany przez transponder na pokładzie statku, umożliwiający identyfikację danego statku i tym samym umożliwiający sprawowanie radarowej kontroli ruchu lotniczego. Kod Squawk przydzielany jest na etapie składania planu lotu, dzięki temu kontrola radarowa jest w stanie zidentyfikować daną jednostkę powietrzną, wiedząc, że samolot nadający Squawk 3101, to LOT3802, a nie WEA567. Najczęściej kod transpondera przydziela Służba Kontroli Ruchu Lotniczego (ATC) lub Służba Informacji Powietrznej (FIS), wyjątkiem są sytuacje szczególne w których załoga statku może w uzasadnionych przypadkach użyć kodów awaryjnych 7700, 7600 i 7500 (patrz poniżej).
Kod transpondera jest kodem w systemie ósemkowym – tzn. składa się z cyfr od 0 do 7. Za kod indywidualny uznaje się squawk, którego dwie ostatnie cyfry nie są zerami.
Kody specjalne
•    7700 – podstawowy kod alarmowy informujący o niebezpieczeństwie (seven seven – go to heaven)
•    7600 – kod transpondera ustawiany w momencie utraty łączności radiowej (seven six – radio fix)
•    7500 – kod porwania – ustawiany, gdy samolot został porwany lub zastosowany został inny akt przemocy na pokładzie (seven five – man with knife)
•    2000 – lot zgodny z IFR, któremu nie przyznano indywidualnego kodu
•    7000 – lot zgodny z VFR, któremu nie przyznano indywidualnego kodu (w innych krajach może być to inny kod, np. w Stanach Zjednoczonych jest to 1200)

 

Dostaliśmy wiadomość od Krzysztofa Jackowskiego. Poniżej fragment jego e-maila.

From: jackowski krzysztof
Sent: Monday, May 6, 2019 10:45 AM
To: FN
Subject: Re: od FUNDACJA NAUTILUS

 

dziękuję za publikacje i powiem, że to jest na pewno to, co czułem.

Komentarze: 0
Wyświetleń: 2557x | Ocen: 0

Oceń: 2/5
Średnia ocena: 0/5


Pon, 1 kwi 2019 10:16   
Autor: FN, źródło: FN   



* Komentarze są chwilowo wyłączone.

Wejście na pokład

Wiadomość z okrętu Nautilus

ONI WRACAJĄ W SNACH I DAJĄ ZNAKI... polecamy przeczytanie tekstu w dziale XXI PIĘTRO w serwisie FN .... ....

UFO24

więcej na: emilcin.com

Sob, 3 luty 2024 14:19 | Z POCZTY DO FN: [...] Mam obecnie 50 lat wiec juz długo nie bedzie mnie na tym świecie albo bede mial skleroze. 44 lata temu mieszkałam w Bytomiujednyna rozrywka wieczorem dla nas był wtedy jedno okno na ostatnim pietrze i akwarium nie umiałem jeszcze czytać ,zreszta ksiażki wtedy były nie dostepne.byliśmy tak biedni ze nie mieliśmy ani radia ani telewizora matka miała wykształcenie podstawowe ojczym tez pewnego dnia jesienią ojczym zobaczył swiatlo za oknem dysk poruszający sie powoli...

Artykułem interesują się

Poniżej lista Załogantów, których zainteresował ten artykuł. Możesz kliknąć na nazwę Załoganta, aby się z nim skontaktować.

Brak zainteresowanych Załogantów.

Dziennik Pokładowy

Sobota, 27 stycznia 2024 | Piszę datę w tytule tego wpisu w Dzienniku Pokładowym i zamiast rok 2024 napisałem 2023. Oczywiście po chwili się poprawiłem, ale ta moja pomyłka pokazała, że czas biegnie błyskawicznie. Ostatnie 4 miesiące od mojego odejścia z pracy minęły jak dosłownie 4 dni. Nie mogę w to uwierzyć, że ostatnią audycję miałem dwa miesiące temu, a ostatni wpis w Dzienniku Pokładowym zrobiłem… rok temu...

czytaj dalej

FILM FN

WYWIAD Z IGOREM WITKOWSKIM

archiwum filmów

Archiwalne audycje FN

Playlista:

rozwiń playlistę




Właściwe, pełne archiwum audycji w przygotowaniu...
Będzie dostępne już wkrótce!

Poleć znajomemu

Poleć nasz serwis swojemu znajomemu. Podaj emaila znajomego, a zostanie wysłane do niego zaproszenie.

Najnowsze w serwisie

Wyświetl: Działy Chronologicznie | Max:

Najnowsze artykuły:

Najnowsze w XXI Piętro:

Najnowsze w FN24:

Najnowsze Pytania do FN:

Ostatnie porady w Szalupie Ratunkowej:

Najnowsze w Dzienniku Pokładowym:

Najnowsze recenzje:

Najnowsze w KAJUTA ZAŁOGI: OKRĘT NAUTILUS - pokład on-line:

Najnowsze w KAJUTA ZAŁOGI: Projekt Messing - najnowsze informacje:

Najnowsze w KAJUTA ZAŁOGI: PROJEKTY FUNDACJI NAUTILUS:

Informacja dotycząca cookies: Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu logowania i utrzymywania sesji Użytkownika. Jeśli już zapoznałeś się z tą informacją, kliknij tutaj, aby ją zamknąć.