Dziś jest:
Piątek, 3 grudnia 2021

Nie budźcie mnie nawet na koniec świata, chyba że miałby naprawdę dobre efekty specjalne.
Roger Zelazny, pisarz S-F

Komentarze: 39
Wyświetleń: 1546x | Ocen: 9

Oceń: 2/5
Średnia ocena: 5/5


Czw, 25 lis 2021 08:34   
Autor: FN, źródło: wp.pl, CNN, gazeta.pl, BBC   

USA: PENTAGON POWOŁA SPECJALNY ZESPÓŁ DO BADANIA FENOMENU UFO

Pentagon tworzy nowe biuro do badania niezidentyfikowanych obiektów latających. Amerykanie nie są w stanie wyjaśnić tego, czym są obiekty naruszające przestrzeń powietrzną Stanów Zjednoczonych. 'Żarty się skończyły... oni teraz się biorą za to na poważnie, bo widzą, co się dzieje na Ziemi. Już dotarło do nich, że nie jesteśmy sami' - tak sprawę zapowiedzi Pentagonu komentuje najsłynniejszy brytyjski badacz tego fenomenu Nick Pope.

Zastępca sekretarza obrony, Kathleen Hicks nakazała utworzenie nowego organu śledczego w biurze wywiadu i bezpieczeństwa Departamentu Obrony USA - poinformował Pentagon. Ta informacja obiegła światowe media i jest na czołówkach newsów w USA. Na razie wiadomo niewiele.




Decyzja zapadła pięć miesięcy po tym, jak tajny raport wywiadu USA na temat możliwych UFO okazał się dla wojskowych ekspertów znających się na lotnictwie wręcz wstrząsający: nie byli w stanie wyjaśnić nieprawdopodobnych możliwości obiektów UFO, które były sfilmowane w pobliżu wojskowych obszarów zamkniętych dla wszelkich cywilnych statków powietrznych.

Nowe biuro d/s badania UFO skupi się na incydentach na terenie lub w pobliżu wyznaczonych obszarów "przestrzeni powietrznej specjalnego przeznaczenia" (SUA), ściśle kontrolowanych i zablokowanych dla lotnictwa cywilnego. Mówiąc w największym skrócie: na ten obszar nie mogą się dostać nawet szpiegowskie drony, bo zestrzelił by je system obrony wybrzeża USA. Tymczasem obiekty UFO pojawiały się tam bez najmniejszych przeszkód.

Nowo utworzona Grupa ds. Identyfikacji Obiektów Powietrznych i Synchronizacji Zarządzania (ang. Airborne Object Identification and Management Synchronization Group) przejmie zadania, którymi dotychczas zajmowała się Marynarka Wojenna. Chodzi m.in. o prowadzenie dochodzeń w sprawie niezidentyfikowanych zjawisk lotniczych, powszechnie określanych jako UFO.

Amerykańskie wojsko nie posiada technologii, która pozwoliłaby stworzyć tak zaawanssowane napędy tychobiektów. Kilku senatorów zadało pytanie: czy takie możliwości mają inne mocarstwa na Ziemi, jak Rosja czy Chiny? Na razie senatorowie USA uzyskali zapewnianie od wojskowych, że zastosowana w obiektach UFO technologia mogła jest nieznana dla amerykańskich naukowców.

"Wtargnięcie jakiegokolwiek obiektu powietrznego może stanowić wyzwanie dla bezpieczeństwa narodowego" - tłumaczy Pentagon.





Departament Obrony "traktuje raporty o wtargnięciach - przez jakikolwiek obiekt powietrzny, zidentyfikowany lub niezidentyfikowany - bardzo poważnie i bada każdy z nich" - dodanon w raporcie.

W skład nowego biura będą wchodzić eksperci ze społeczności wojskowej i wywiadowczej.

Serwis Military Times wyjaśnia, że zgodnie z definicją Federalnej Administracji Lotnictwa, przestrzeń powietrzna specjalnego użytku obejmuje obszary nad bazami wojskowymi, poligony i obszary bezpieczeństwa narodowego. Jakiekolwiek naruszenie tej przestrzeni może być poważnym zagrożeniem dla całego państwa.



Z opublikowanego w czerwcu raportu na temat UFO wynika, że większość ze 144  incydentów w ciągu ostatnich 20 lat nie można wyjaśnić i nie mają one nic wspólnego z tajną amerykańską lub zagraniczną technologią.

W raporcie dotyczącym niezidentyfikowanych zjawisk lotniczych z czerwca br. Pentagon ujawnił, że zarejestrowano i przeanalizowano 144 incydenty związane z tego typu obiektami. W przypadku 143 z nich śledczy nie byli w stanie określić ich pochodzenia.

Nie udało się jednak wyjaśnić raportów i filmów wideo wykonanych przez personel wojskowy. W zeszłym roku Pentagon opublikował wciąż niewytłumaczone nagranie zrobione przez pilotów marynarki wojennej, na którym widać obiekty poruszające się z niewiarygodną prędkością, wirujące i tajemniczo znikające.


Komentarze: 39
Wyświetleń: 1546x | Ocen: 9

Oceń: 2/5
Średnia ocena: 5/5


Czw, 25 lis 2021 08:34   
Autor: FN, źródło: wp.pl, CNN, gazeta.pl, BBC   


Komentarze (39)
Poniżej znajduje się lista komentarzy.

Śr, 1 gru 2021 10:49 | brak oceny

Maria_st | Załogant

Odnośnie tego o czym piszą : Marea oraz Zxc-1 Miałam kilka lat temu kolejny ze snów, który naprowadza na sytuacje w tej rzeczywistości i dlaczego oraz kto za tym stoi :



"23.05.2015 o 07:47 Odnośnie tzw Kodu Czasu miałam dziś sen dotyczący Kościoła.Nie chodzi o jego upadek, ale co stamtąd „wyjdzie”. Chodzi o jakąś zarazę jaka zostanie wypuszczona z lochów po wakacjach,choć daty nie znam.Nie wiem czy chodzi o Watykan i jakies lochy pod nim czy jakiś konkretny kościół…..po prostu chodzi o Kościół jako instytucje.Zna ktoś taką przepowiednie? "

Sob, 27 lis 2021 20:45 | ocena: + 2

Einstein | Załogant

Jeżeli ktoś myśli, że część tych obiektów to chińska czy ruska broń hipersoniczna -bardzo się myli. Te obiekty potrafią się w ułamku sekundy zatrzymać do "zera", po czym odpalić w sposób niewyobrażalny..., na te obiekty nie działają żadne znane nam prawa fizyki tej normalnej klasycznej, bo fizyka kwantowa tłumaczy to wszystko!!! Albert Einstein miał rację! To technologia wyprzedzająca naszą ziemską o co najmniej parę set, tysięcy lat... A jeśli chodzi o "superzaawansowane, supertajne" ZIEMSKIE technologie napędów hipersonicznych, to niewątpliwie najbliżej osiągnięcia tego celu jest największa potęga militarna na świecie, czyli USA! Pentagon wie na 100%, że te obiekty nie pochodzą z naszego świata-dlatego nie podejmuje gwałtownych ruchów... , ale robi wszystko by dowiedzieć się a może i nawiązać kontakt z kosmitami, pozdrawiam załogantów

Sob, 27 lis 2021 18:09 | ocena: + 1

zybiusz | Załogant

Ci to potrafią rżnąć głupa. Od kilkudziesięciu lat kręcą lody a teraz się nagle wzięli za badania fenomenu.
To jest fenomen ale robienia w trąbę.

Pt, 26 lis 2021 15:29 | ocena: + 2

Orion_1957 | Załogant

Ja w żadne zapowiedzi Pentagonu nie wierzę. Przecież to jest proste jak konstrukcja cepa bo jeżeli coś jest tajne to nie może być upublicznione. To co oni wiedzą a na pewno wiedzą to pozostaje w tajemnicy. Ja jak pozostali załoganci wiemy swoje i dlatego My sami robimy dobrą robotę. Wiemy co rejestrujemy bo efekty naszej pracy możemy zobaczyć na stronach Fundacji Nautilus. Mam nadzieję, że to właśnie ludzie przyczynią się do ujawnienia obcych na naszej planecie a tak faktycznie to już się dzieje. Nikt i nic nie jest nas w stanie zatrzymać. Pozdrawiam

Rozwiń odpowiedzi (1)

Sob, 27 lis 2021 15:38 | brak oceny

Kepos | Załogant

@Orion_1957, jeżeli w Aniołów nie wierzą to choćby cud się stał - nie uwierzą !

Rozwiń odpowiedzi (1)

Sob, 27 lis 2021 16:14 | brak oceny

Orion_1957 | Załogant

@Kepos, Witaj. Przyjdzie taki dzień kiedy wszyscy będziemy zaskoczeni. To co może się wydarzyć może być spowodowane naszym ciągłym dążeniem do poznania tego czegoś nieznanego. To się stanie i to w najbliższym czasie. Pozdrawiam.

Rozwiń odpowiedzi (1)

Sob, 27 lis 2021 16:23 | ocena: + 1

Kepos | Załogant

@Orion_1957, ja już nie będę zaskoczony. Byłem zaskoczony, ale w mig pojąłem sprawę. To poznanie stawia warunki, a nie odwrotnie. Nic takiego w najbliższym czasie się nie stanie. Pozdrawiam.

Czw, 25 lis 2021 14:31 | brak oceny

Iwona31 | Załogant

Ah, przepraszam, zapomniałam wkleić w powyższym komentarzu. Dodam jeszcze, jako bonus, jedno moje zdjęcie zrobione w tym roku nad domem sąsiadów - to dolne.. górne wszyscy znamy.:)))
https://imgur.com/a/Q0E86FE

Czw, 25 lis 2021 14:21 | ocena: + 2

Iwona31 | Załogant

Wiecie co, mogę się narazić tym co napiszę i mam nadzieje, że się mylę, bo naprawdę bardzo chciałabym się mylić, ale ja myślę, że z tym "badaniem" UFO przez Pentagon i inne instytucje rządowe, to jest ściema. To znaczy badania były, są i będą, ale ...ściśle tajne. W końcu obserwacji UFO jest taka ogromna liczba, że nie mogą już udawać, że to biedronki, latawce i pyłki z drzew. I pewnie, co jakiś czas będą rzucać opinii publicznej, na odczep się jakieś ochłapy, ale całej prawdy nigdy się nie dowiemy, bo to mogłoby spowodować ogólno-światową panikę, no bo jak tu powiedzieć komuś, że UFO potrafi np. zatrzymać czas..? Nie uwierzy, wyśmieje, spanikuje, albo zwariuje od nadmiaru tej "fantastyki"..:( Kurcze, tak mnie naszło na refleksję, w sumie smutną i może to co piszę, jest "politically incorrect", ale takie mam odczucie, oby mylne....! Kochani, róbmy swoje i sami gromadźmy nasze własne materiały i dowody UFO, bo póki co my chyba mamy więcej zdjęć niż Pentagon i NASA razem wziętych (oczywiście mówię o tych dowodach opublikowanych). Trzymajmy się zdrowo, pozdrawiam WAS!!

Rozwiń odpowiedzi (1)

Sob, 27 lis 2021 15:10 | ocena: + 1

Orion_1957 | Załogant

@Iwona31, Witam. Pięknie to opisałaś. Masz rację - róbmy swoje.
Jak zawsze czekam na Twoje wspaniałe materiały na stronie Fundacji. Pozdrawiam

Rozwiń odpowiedzi (1)

Sob, 27 lis 2021 18:44 | ocena: + 1

Iwona31 | Załogant

@Orion_1957, hej hej Orion:)) dziękuje Ci bardzo za miłe słowa, miałam podobne odczucia po przeczytaniu Twojego komentarza, fajnie że się zgadzamy!:) To oczywiste, że nie powiedzą i tym bardziej nie pokażą wszystkiego. Wstyd mi wklejać na stronie Fundacji zbyt dużo moich zdjęć, czy filmów, bo trochę tego jest, ale jesteś zawsze miłe widziany na moim fb i YT (Iw-files) Mam nawet dziś dodany nowy film z kilkoma dziwnymi zdjęciami znad mojego "magicznego drzewa UFO".
Tymczasem pozdrawiam Cie serdecznie, róbmy swoje i nie oglądajmy się na Pentagon, bo nie mamy się czego wstydzić, u nas lata tego mnóstwo i mamy kapitalne materiały! Serdeczności:)

Czw, 25 lis 2021 09:45 | brak oceny

Zxc-1 | Załogant

Na Ziemi operują co najmniej 3 grupy tzw. UFO, nie licząc tajnych obiektów wojskowych i innych ziemskiego pochodzenia. Są to:
- ludzie (Ziemianie) z przyszłości,
- obcy z innego świata, o których prawie nic nie wiadomo,
- Plejaranie.
Ci ostani otworzyli na nowo swoją bazę na Ziemi, ale w odróżnieniu od pozostałych grup ich statki pozostają niewidoczne, nawet dla obcych i ludzi z przyszłości.

Rozwiń odpowiedzi (4)

Czw, 25 lis 2021 09:59 | brak oceny

Mario2571 | Załogant

@Zxc-1, A skąd Ty to wiesz ????

Rozwiń odpowiedzi (1)

Czw, 25 lis 2021 14:36 | brak oceny

Zxc-1 | Załogant

@Mario2571,

Kto śledzi na bieżąco publikowane relacje z kontaktów Billy Meiera, ten wie.

Rozwiń odpowiedzi (1)

Czw, 25 lis 2021 18:36 | ocena: + 1

Mario2571 | Załogant

@Zxc-1, A czemu akurat Billy Meier jest autorytetem który według ciebie zasługuje aby uznać , że to co mówi jest prawdą ??? Jest wiele innych ,, autorytetów ,, które mówią zupełnie co innego i też twierdzą , że to co mówią jest prawdziwe , - np Jezus Chrystus , Sai Baba , Nostradamus , wszelcy egzorcyści różnych kościołów , Ajatollah Chomeini i jego następcy. Wszyscy oni byli autorytetami dla milionów albo i miliardów ludzi i akurat mówili co innego jak Meier, a bynajmniej nic nie mówili o Plerajanach , obcych czy ludziach z przyszłości.

Rozwiń odpowiedzi (2)

Pt, 26 lis 2021 06:35 | ocena: + 1

Marea | Załogant

@Mario2571, Też nie rozumiem fenomenu Billy Meiera

Rozwiń odpowiedzi (1)

Pt, 26 lis 2021 10:26 | brak oceny

Zxc-1 | Załogant

@Marea,

Poczytaj jego książki i raporty z kontaktów, to może zrozumiesz.

Pt, 26 lis 2021 10:25 | brak oceny

Zxc-1 | Załogant

@Mario2571,

Każdy ma prawo wierzyć (i nie wierzyć) w to co mu się podoba.

PS. Który z tych innych autorytetów napisał osobiście dziesiątki tysięcy stron w książach i w innych tekstach? Łatwo je zweryfikować w przeciwieństwie do starożytnych i średniowiecznych przekazów.

Czw, 25 lis 2021 10:18 | ocena: + 1

poza_czasem | Załogant

@Zxc-1, jest dużo więcej ras istot z kosmosu które nas odwiedzają, a niektóre nawet żyją wśród nas.

Rozwiń odpowiedzi (1)

Czw, 25 lis 2021 12:43 | brak oceny

Kepos | Załogant

@poza_czasem, tak żyją wśród nas - "przypisani" w aurach ludzkich.

Czw, 25 lis 2021 11:45 | brak oceny

Kepos | Załogant

@Zxc-1, " ludzie (Ziemianie) z przyszłości " - wymiar ziemski jest areną docelowych zdarzeń, które zachodzą w wymiarach duchowych. Każde zdarzenie, a nawet każde słowo wypowiedziane w wymiarze duchowym musi potem przejść przez wymiar ziemski, a nigdy odwrotnie. Natomiast jasnowidzenie daje takie możliwości wcześniejszej wizji rzeczywistości , ale jest to właściwość duchów i każda przepowiednia czeka na swoje spełnienie. Przepowiednie w Biblii polegają na tym, że to co jest napisane - siłą jest realizowane.

Czw, 25 lis 2021 19:06 | brak oceny

88kropka | Załogant

@Zxc-1, może poprawię oprócz Plejaran i federacji w której wchodzą inni przedstawiciele innych ras ludzi którzy odwiedzają Ziemię.Na Ziemi przebywają dodatkowo jeszcze 3 grupy obcych istot, które nie interesują się ludźmi ale są przez Plejaran obserwowani. Nie próbują się z nimi kontaktować, Plejaranie nawet nie chcą. Dlaczego? Bo nie ingerują w sprawy innych cywilizacji, nie chcą się mieszać w cudze sprawy. Monitorują ich i to wszystko, po prostu wiedzą o ich istnieniu. Prawdą jest że ludzie w przyszłości Ziemi też będą podróżować w czasie i robić skoki między wymiarowe. Bardzo ciekawe są też informacje ze strony Figu Billa Meiera ,że istnieje oprócz Plejaran cywilizacja która używa tak jak oni takich samych technologi lub podobnych i Plejaranie nie chcą być przez nich namierzeni i muszą bardzo uważać aby ich sprzęt był niewidoczny nawet dla tych co są już w swoim rozwoju bardzo zaawansowani. Dbają o swoje bezpieczeństwo i muszą uważać aby nikt nie zlokalizował ich skoków w przestrzeni kosmicznej jak wracają do swojej ojczyzny.

Rozwiń odpowiedzi (2)

Pt, 26 lis 2021 06:37 | ocena: + 1

Marea | Załogant

@88kropka, To ile w końcu jest obecnie tych innych ras na Ziemi? W sumie 6 z ludźmi z przyszłości?
Czy jacyś ludze się z nimi kontaktują? Dlaczego wobec tej ilości "obcych" zwykli ludzie ich nie spotykają?

Rozwiń odpowiedzi (2)

Pt, 26 lis 2021 18:03 | brak oceny

88kropka | Załogant

@Marea, nikt nie jest wstanie dokładnie podać liczby ile ras już odwiedziło Ziemię, po prostu wiedzą o naszym istnieniu. W naszym systemie słonecznym nikt nie mieszka tylko my, tylko nasza Ziemia jest zamieszkała. Z informacji zaczerpniętych ze strony Fundacji Figu, można się dowiedzieć że nasza galaktyka jest zamieszkała przez inną faunę i florę,nie podobnej do naszej Ziemskiej. Podane są dokładne liczby, a także też są istoty rozumne. Te dane podlegają zmianom. Członkowie federacji Plejaran przybywają do nas z poza naszej galaktyki, podane są lokalizacje lub nazwy z których kierunków z naszej mapy nieba i konstelacji gwiezdnych (galaktyk), ale na obecną chwilę nikt z Ziemi do nich nie doleci. Ich odwiedziny u nas są jednak rzadkie, a jak już są , to grupy składają się z kilku osób. Przylatują aby spotkać się z Meierem albo w bardzo ważnej sprawie, która też ich dotyczy. Ptah- Plejaranin w rozmowie z Billym nawet, tłumaczył że ich obecność dotyczy małej garstki ludzi. Najczęściej rozmawiają za pomocą małego urządzenia, znajdującego się nad centrum które służy do medytacji, i innych urządzeń przez nich wymyślonych, a także za pomocą telepatii materialnej i duchowej tylko z Billym.

Sob, 27 lis 2021 13:59 | brak oceny

Kepos | Załogant

@Marea, a Aniołów spotykają - ich jest liczba jeszcze większa niż nas ludzi.

Sob, 27 lis 2021 13:24 | ocena: + 1

Kepos | Załogant

@88kropka, dajcie sobie spokój z Billy Meierem, bo z nim będzie tak jak z Patrickiem Gerylem.

Rozwiń odpowiedzi (1)

Nie, 28 lis 2021 13:40 | brak oceny

88kropka | Załogant

@Kepos, jesteś tego pewien na 100 % że z nim będzie jak z tym Gerylem który zapowiadał koniec świata na 2012 r. według kalendarza Majów i nie wyszło.Zarobił pieniądze na książkach i znikł a Meier nadal pisze i będzie pisał bo chce wszystko przekazać co powinniśmy wiedzieć o naszym życiu na Ziemi. Też podaje informacje bez podawania dat i przewidywania w którą stronę pójdzie rozwój człowieka na Ziemi. Ostrzega nas o tym co może się stać i uczy byśmy zaczęli samodzielnie myśleć, abyśmy wszystkiego nie wchłaniali jak gąbka co znajdzie się w internecie. Od 10 roku życia poświęcił swoją misję ludziom, to bardzo skromny człowiek, uczciwy, mądry i wie co robi. Cieszę się że mogę żyć w takich ciekawych czasach, i nauczyć się rozpoznawać prawdę od fałszu,i samodzielnie szukać prawdy.

Rozwiń odpowiedzi (1)

Pon, 29 lis 2021 13:57 | brak oceny

Kepos | Załogant

@88kropka, tak, bo ten pan nie zna struktur tego świata.

Rozwiń odpowiedzi (2)

Wt, 30 lis 2021 09:56 | brak oceny

Zxc-1 | Załogant

@Kepos,

Nie jesteś ciekaw co Billy Meier i Plejaranie mówią o SARS-CoV-2 szczepieniach? ;)

Rozwiń odpowiedzi (2)

Wt, 30 lis 2021 10:50 | brak oceny

Kepos | Załogant

@Zxc-1, ja tylko wiem, że ten pan nie zna struktur tego świata.

Śr, 1 gru 2021 07:00 | brak oceny

Marea | Załogant

@Zxc-1, Ja jestem ciekawa różnych opinii - możesz napisać co sądzą?

Rozwiń odpowiedzi (1)

Śr, 1 gru 2021 08:34 | brak oceny

Zxc-1 | Załogant

@Marea,

https://www.figu.org/ch/index/downloads/coronavirus
https://www.figu.org/ch/index/downloads/coronavirus/eng
https://ca.figu.org/external-coronavirus-articles.html
http://www.futureofmankind.co.uk/Billy_Meier/Site_News

Rozwiń odpowiedzi (1)

Śr, 1 gru 2021 08:48 | brak oceny

Marea | Załogant

@Zxc-1, Takiej właśnie odpowiedzi się obawiałam, natomiast oczekiwałam po prostu kilku zdań - tak w skrócie

Rozwiń odpowiedzi (1)

Śr, 1 gru 2021 09:28 | brak oceny

Zxc-1 | Załogant

@Marea,

Gdy objętość tekstu nie mieści się na jednym ekranie smartfona, nie chce się czytać, prawda? ;)
Lenistwo współczesnej młodzieży jest porażające. To jest zarazem oznaką braku prawdziwego zainteresowania, a wiedza podana na tacy, zdobyta bez żadnego wysiłku, jest potem nic nie warta i przelatuje wokół ucha. W dodatku natychmiast nastąpi atak na przekazującego informacje ze źródeł, za to co w nich jest napisane.
Bez przeczytania całości lub większości tekstów nie da się zrozumieć ich w pełni i uzyskać odpowiedzi na pojawiające się dodatkowe pytania. A gdyby tak trzeba by było nauczyć się nowego języka, by móc przeczytać teksty źródłowe i jeszcze zapłacić za książki z zagranicy, które w absolutnej większości nie są upublicznione w internecie? Niemożlwie, co?

Ale zrobię dla Ciebie wyjątek, Marea, bo i tak mało kto tu zajrzy ze względu na to, ile trzeba się naklikać, by dojść do tego wpisu tutaj w komentarzach.

Otóż wg wiedzy Plejaran, którzy technologicznie wyprzedzają nas już chyba o dziesiątki tysięcy lat, a w rozwoju duchowym o miliony lat, i którzy dokładne badają Covid-19, sprawa ma się w skrócie tak:

Wirus został wychodowany sztucznie w laboratorium jako broń biologiczna na zlecenie pewnego Amerykanina i stamtąd wyciekł, ale obecne władze Chin nie są temu winne. Wirus jest faktycznie bardzo niebezpieczny, grozi zaatakowaniem wszystkich organów człowieka - nie tylko płuc, i grozi śmiercią.

Wszystkie obecne szczepionki przeciw SARS-CoV-2 są albo całkowicie nieskuteczne, albo skuteczne są tylko połowicznie. Nie są dostatecznie przebadane, powodują skutki uboczne, także nowotwory i śmierć.

Jedyna ochrona to izolacja, dystans, maski FFP2, wzmacnianie odporności.

Rządy totalnie zawiodły w ochronie ludzi przed pandemią i teraz szukają winnych w postaci osób niezaszczepionych. To co się dzieje obecnie na świecie - segregacja, przymus szczepień itd. sami Plerajanie porównują do zbrodni nazistowskich.

Życzę zdrowia, Marea i samodzielnego, osobistego poszukiwania wiedzy i prawdy.

Rozwiń odpowiedzi (1)

Śr, 1 gru 2021 10:32 | brak oceny

Marea | Załogant

@Zxc-1, Ja akurat rzadko kiedy czytam coś na smartfonie – preferuję na dużym monitorze.
Nie mam za bardzo kontaktów z młodzieżą, więc nie znam stopnia ich lenistwa ;)
Powiem tak: dla Ciebie Billy Meier jest drogowskazem, (dla Rubana jest to Nostradamus), wielu ludzi ma swoich „idoli” w przekazy których wierzy. Samych takich postaci, których nauki fajnie byłoby poznać, mieliśmy już w historii całkiem sporo, ale jeśli ktoś nie robi z tego min. doktoratu to chyba nie musi znać wszystkich dokładnie, a wystarczy mu pobieżnie.
Z tym atakiem na przekazującego informacje ze źródeł to, wg mnie, nie ma się czym przejmować – nie Ty to wymyśliłeś w końcu, a wierzyć każdy ma prawo w co chce.
W każdym razie gdybym ja była mocno wgłębiona w przekazy np. Istoty XY i zapytałbyś mnie, co Istota XY sądzi o szczepionkach z pewnością nie wrzuciłabym Ci linków do całego jej dorobku.
Tak czy siak dziękuję Ci, że mi streściłeś przekaz Plejaran nt. szczepionek, choć to wszystko jest takie jakieś „zachowawcze”. No ale zakładam, że Plejaranie nie mogą podać Meierowi jakichś bardziej radykalnych kroków w myśl nieingerowania w niżej rozwinięte cywilizacje.
Dziękuję i również życzę zdrowia oraz wszystkiego dobrego

Rozwiń odpowiedzi (1)

Śr, 1 gru 2021 14:50 | brak oceny

Zxc-1 | Załogant

@Marea,

Wrzucułem tylko linki dotyczące tego tematu plus jeden ogólny, gdzie akurat nowe raporty z kontaktów też mówią o pandemii. Trudno jest streścić 60 tekstów poświęconych tylko temu zagadnieniu w kilku zdaniach. To co napisałem, to nie są oczywiście wszystkie zalecenia Plejaran, tylko takie, które każdy sam może zastosować. FIGU od początku wielokrotnie informowało co należy robić, a czego nie, jak rządy powinny walczyć z pandemią, a czego nie powinny robić.
Jeśli znasz niemiecki poczytaj tu, choćby tylko najnowsze teksty:
https://www.figu.org/ch/index/downloads/coronavirus
Na angielski nie wszystko jest jeszcze przetłumaczone:
https://www.figu.org/ch/index/downloads/coronavirus/eng
dlatego podałem też ogólną stronę, gdzie te tłumaczenia już są, w raportach z kontaktów, z których najnowszy opublikowany miał miejsce 23 listopada.
Poza tym FIGU regularnie publikuje Zeitzeichen, gdzie zamieszcza teksty z innych stron internetowych, od czytania których włosy stają dęba. Skoro FIGU to publikuje, autoryzuje tym samym zawarte tam treści. Link do takich tekstów w j. angielskim też podałem.

Pozdrawiam

Rozwiń odpowiedzi (1)

Wczoraj, 08:40 | brak oceny

Marea | Załogant

@Zxc-1, Ok - skoro to są najnowsze to poczytam - i tak muszę szkolić się w niemieckim, więc to świetna okazja by połączyć przyjemne z pożytecznym. Dzięki, czy w razie jakichś dodatkowych pytań mogę do Ciebie napisać na priv?

Śr, 1 gru 2021 07:35 | brak oceny

88kropka | Załogant

@Kepos, jak jesteś taki oczytany i mądry to podaj nam wszystkie struktury tego świata czekam na odpowiedź, podziel się swoją wiedzą z nami.

Rozwiń odpowiedzi (1)

Śr, 1 gru 2021 13:11 | brak oceny

Kepos | Załogant

@88kropka, nie jestem oczytany, mojej wiedzy nie ma w książkach.
Przede wszystkim Wszechświat "napędzany" jest siłą duchów. W każdej gwieździe pracuje duch. Wewnątrz planet znajdują się duchy - od nich zależy grawitacja. Na Ziemi roślinność ożywiają duchy. W chmurach znajdują się duchy, jak deszcz pada to jest ich płacz. Płynięcie rzek też jest realizowane przez duchy.
Ale najważniejsze to każdy człowiek jest ożywiany przez Ducha (Anioł Stróż). Również zwierzęta mają takie struktury.

Wyświetl według: Chronologicznie Ocena
w kolejności: rosnąco malejąco

* Informujemy, iż treści zamieszczane w komentarzach, lub innych rubrykach, w których internauta może dodać swój wpis nie są stanowiskiem Fundacji Nautilus i nie stanowią one odzwierciedlenia naszych poglądów, upodobań bądź sympatii. Fundacja Nautilus nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy zamieszczanych przez Użytkowników.

Aby dodać komentarz, zaloguj się.
szukaj:  

Wejście na pokład

Zapamiętaj mnie

Wiadomość z okrętu Nautilus

2 grudnia:// [...] Zapraszamy wszystkich do obejrzenie filmu Zbigniewa Blani-Bolnara z 1994 p.t.: 'Zdarzenie w Emilcinie' Film trwa ponad 1,5 godziny i jest najdłuższym dokumentem o przypadku CE III w historii. Można go obejrzeć w naszym serwisie, jest zaprezentowany w okienku FILM FN  [...]

UFO24

więcej na: emilcin.com

Śr, 1 gru 2021 08:30 | 29 listopada 2021 jeden z naszych czytelników widział przelot jasnego obiektu nad Żywcem. Była to jasna kula, która poruszała się i zatrzymywała, w pewnym momencie jak opisuje świadek 'zgasła'. Manifestacja była widoczna ok. 20 sekund , natomiast według świadka była godzina ok. 23.55, czyli tuż przed północą.

Artykułem interesują się

Poniżej lista Załogantów, których zainteresował ten artykuł. Możesz kliknąć na nazwę Załoganta, aby się z nim skontaktować.

Brak zainteresowanych Załogantów.

Dziennik Pokładowy

Piątek, 19 listopada 2021 | Zgadzam się z Krzysztofem Jackowskim, że jesteśmy w przededniu wielkiej światowej wojny, choć widzę ją zupełnie gdzie indziej niż jasnowidz z Człuchowa i trochę inaczej. Moim zdaniem wybuchnie nie na Bliskim Wschodzie i nie w pobliżu tak znienawidzonego przez najsłynniejszego obywatela Człuchowa Izraela (którego cały czas nazywa małym państwem, którego nazwy nie wymieni), ale być może w dwóch punktach...

czytaj dalej

FILM FN

ZDARZENIE W EMILCINIE - DOKUMENTACJA o Bliskim Spotkaniu III Stopnia z UFO w 1978 roku - ARCHIWUM FN

archiwum filmów

Archiwalne audycje FN

Playlista:

rozwiń playlistę




Właściwe, pełne archiwum audycji w przygotowaniu...
Będzie dostępne już wkrótce!

Poleć znajomemu

Poleć nasz serwis swojemu znajomemu. Podaj emaila znajomego, a zostanie wysłane do niego zaproszenie.

Najnowsze w serwisie

Wyświetl: Działy Chronologicznie | Max:

Najnowsze artykuły:

Najnowsze w XXI Piętro:

Najnowsze w FN24:

Najnowsze Pytania do FN:

Ostatnie porady w Szalupie Ratunkowej:

Najnowsze w Dzienniku Pokładowym:

Najnowsze recenzje:

Najnowsze w KAJUTA ZAŁOGI: OKRĘT NAUTILUS - pokład on-line:

Najnowsze w KAJUTA ZAŁOGI: Projekt Messing - najnowsze informacje:

Najnowsze w KAJUTA ZAŁOGI: PROJEKTY FUNDACJI NAUTILUS:

Informacja dotycząca cookies: Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu logowania i utrzymywania sesji Użytkownika. Jeśli już zapoznałeś się z tą informacją, kliknij tutaj, aby ją zamknąć.