Dziś jest:
Wtorek, 16 sierpnia 2022

Niech żywi nie tracą nadziei.
Juliusz Słowacki

Komentarze: 26
Wyświetleń: 4554x | Ocen: 11

Oceń: 2/5
Średnia ocena: 5/5


Śr, 29 gru 2021 10:56   
Autor: FN, źródło: National Geographic   

NASA: ZAGADKOWA INFORMACJA O WYNAJĘCIU GRUPY TEOLOGÓW

 Pracownicy agencji kosmicznej NASA chcą zatrudnić 24 teologów, którzy mieliby ocenić, jak ludzkość zareaguje na ewentualne odkrycie obcych form życia w kosmosie oraz jak taka wiedza mogłaby wpłynąć na nasze wyobrażenia o bogach i stworzeniu świata.




Teolodzy wezmą udział w programie Centrum Badań Teologicznych (CTI) na Uniwersytecie Princeton w New Jersey. W 2014 r. NASA przekazała na jego realizację grant w wysokości 1,1 miliona dolarów. Naukowcy zaangażowani w projekt zastanawiają się nad pytaniami, które od zarania dziejów intrygują ludzkość. Jednym z tematów ma być problem "czy ludzkość jest gotowa na przyjęcie informacji, że nie jesteśmy sami we wszechświecie".

W gronie teologów wybranych przez NASA znalazł się między innymi dr Andrew Davison z Uniwersytetu Cambridge.

Religijne tradycje byłyby istotnym elementem tego, jak ludzkość zachowałaby się po odkrycia życia na innych planetach – napisał na stronie uniwersytetu.

Życie w kosmosie według teologów

W przyszłym roku Davison planuje wydać książkę zatytułowaną „Astrobiologia i chrześcijańska doktryna”. Co ciekawe, duchowny twierdzi, że powoli zbliżamy się do potwierdzenia tego, że nie jesteśmy sami w kosmosie. Badania i ankiety wykazują, że chrześcijanie w większości nie wierzą w obce formy życia poza Ziemią, ale Davison nie jest jedynym wierzącym, który nie wyklucza takiej możliwości. W wywiadzie dla „Washington Post” Duilia de Mello, astronom i profesor fizyki na Katolickim Uniwersytecie Ameryki, przyznała, że część seminarzystów pyta ją inteligentne życie na innych planetach.

W 2008 roku ks. Jose Gabriel Funes, główny astronom Watykanu, powiedział z kolei, że nie ma konfliktu między wiarą w Boga a możliwością istnienia „pozaziemskich braci”. Kiedy został zapytany, czy miał na myśli istoty podobne do ludzi lub nawet bardziej rozwinięte, odpowiedział, że „w tak dużym wszechświecie nie można wykluczyć tej hipotezy”.

Oczywiście nie wszyscy teolodzy są tak otwarci na dyskusje o ewentualnym odkryciu obcych from życia we wszechświecie. Albert Mohler, przewodniczący Southern Baptist Theological Seminary w jednym z wywiadów kategorycznie stwierdził, że kosmici nie istnieją, a wszystkie teoria na ich temat to spekulacje.

W Biblii nie ma mowy o innym życiu poza ludzkim – argumentował.

Źródła: The Times


Komentarze: 26
Wyświetleń: 4554x | Ocen: 11

Oceń: 2/5
Średnia ocena: 5/5


Śr, 29 gru 2021 10:56   
Autor: FN, źródło: National Geographic   


Komentarze (26)
Poniżej znajduje się lista komentarzy.

Czw, 30 gru 2021 15:00 | brak oceny

-relatysta | Załogant

No to pozamiatane. Jeżeli NASA zastanawia się nad tym czy ludzkość jest w stanie przyjąć ten fakt/wiedzę, to znaczy że nigdy nie miała, i nie będzie miała, ochoty informować nas rzetelnie i wyczerpująco. Zawsze zostawi sobie margines/prawo zatajania faktów.
Wyszło Szydło z worka; no bo poco się tak zabezpiecza?

Czw, 30 gru 2021 08:41 | ocena: + 2

Livvi_33 | Załogant

Ileż radości dał mi ten artykuł! Już widzę owe zastępy duchownych wszelkich maści "dających wiarę" wierze vel wiedzy w inne cywilizacje zamieszkujące Wszechświat:) Chociaż, co tam można przewidzieć, będziemy pewnie jeszcze nie raz zaskoczeni niesamowitymi zwrotami akcji... Ale uśmiecham się na samą myśl jak to ksiądz z jednej czy drugiej małej wioski miałby prawić o przybyszach z obcych planet zamiast o bestii z piekła rodem plądrującej ludzkie dusze, na dowód przytaczając liczne objawienia świętych.. Podsumowując, może być ciekawie.

Rozwiń odpowiedzi (2)

Czw, 30 gru 2021 13:25 | ocena: -1

SantiSantus | Załogant

@Livvi_33, Witam. Z artykułu wynika, że teologowie(nie każdy kapłan jest teologiem i nie każdy teolog kapłanem), mają się zastanowić czy ludzkość jest gotowa na wiedzę. Informacje przekaże NASA w razie pozytywnej analizy teologów. Proszę czytać ze zrozumieniem.

Rozwiń odpowiedzi (1)

Czw, 30 gru 2021 14:48 | ocena: + 1

Livvi_33 | Załogant

@SantiSantus, witam, słuszna uwaga, dokładnie czytamy ze ZROZUMIENIEM. Podsumowując, może być ciekawie.

Pt, 31 gru 2021 20:01 | ocena: + 1

Wbogdan38 | Załogant

@Livvi_33, też się usmiałam, ale raczej na myśl, kogo wysłałby polski episkopat do takiej komisji, jakiego "eksperta" i co by z tego wynikło.

Rozwiń odpowiedzi (1)

Pt, 31 gru 2021 23:19 | brak oceny

Livvi_33 | Załogant

@Wbogdan38,

Śr, 29 gru 2021 16:39 | ocena: + 3

Romeo | Załogant

Po pierwsze- NASA [podobnie jak Pentagon oraz niektóre armie świata] już od dawna mają dowody na stałą obecność kosmitów w naszej ziemskiej przestrzeni powietrznej , czekają tylko na odpowiedni moment do oficjalnego ujawnienia tego ludzkości...
Po drugie- Perseverance tam praktycznie na Marsie nie ma dnia by nie uchwycił jakiejś energii , ALE i tu jest wielkie zaskoczenie [nawet dla samej NASA] , ponieważ tam są głównie ENERGIE DUCHOWE! Czyli jest tam obecna cywilizacja wysokorozwinięta - tak moi drodzy- NA MARSIE!- TAK BLIZIUTKO ZIEMI:] Przy czym trzeba bardzo uważać na te filmiki o Perseverance, ponieważ jest ogrom "fakenews-ów", ktoś świadomie szerzy dezinformacje! Tylko oficjalne filmiki NASA są 100% wiarygodne. No ale NASA też nie wszystko nam [NA RAZIE] pokazuje z tego Marsa- ma związane ręcę dopóki nie będzie oficjalnego ujawnienia...
Po trzecie- dlaczego teologów??? Dla mnie nie jest to żadnym zaskoczeniem- przecież Kosmici [ci ,którzy nas odwiedzają w U.F.O. przeskakując przez tunele czasoprzestrzenne] to na 100% wysokorozwinięte cywilizacje wyprzedzające nas o co najmniej tysiące lat- dla nas to istne "MISERIUM"...- dlatego teolodzy są też potrzebni podczas procesu ujawniania...

Rozwiń odpowiedzi (2)

Czw, 30 gru 2021 07:04 | ocena: + 2

Marea | Załogant

@Romeo, A skąd wiesz, że na Marsie są głównie energie duchowe?

Rozwiń odpowiedzi (1)

Czw, 30 gru 2021 21:44 | ocena: + 1

Romeo | Załogant

@Marea, no pewnie tam jakieś fizyczne życie też istnieje, tylko NASA nie może tego pokazać z powodów oczywistych o których piszemy w tym artykule. Życie fizyczne na Marsie istniało na 100% przed milionami lat, jest tam wiele pozostałości o tym świadczących,,, Ta cywilizacja, która tam istniała już pewnie zakończyła cykl reinkarnacyjny i pozostała w formie energetycznej... niewidzialnej dla oka ludzkiego.

Rozwiń odpowiedzi (1)

Pt, 31 gru 2021 08:02 | ocena: + 1

Katzee01 | Załogant

@Romeo, Nie odpowiedziałeś więc powtórzę pytanie Marei - skąd wiesz, że są tam energie duchowe? I niby jak sprzęt ma wykrywać taką energię? W jakim spektrum jest ona widoczna skoro twierdzisz, że jest niewidoczna dla ludzkiego oka, ale jednoczrśnie piszesz że na filmikach widać - zakładam że się na tym znasz skoro się wypowiadasz.

Czw, 30 gru 2021 13:28 | ocena: + 1

SantiSantus | Załogant

@Romeo, Teologowie mają sprawdzić czy ludzkość nie zwarjuje po ujawnieniu informacji o obcych cywilizacjach odwiedzających ziemię.

Śr, 29 gru 2021 16:20 | ocena: + 2

Orion_1957 | Załogant

Nie ma co się spodziewać, że grupa teologów powie wszystkim, że nie jesteśmy sami w Kosmosie. Zresztą to i tak do wielu nie dotrze bo oni zawsze wiedzą swoje. Ale co by się stało z religią. Oby ta wiadomość dla Kościoła nie stała się problemem. Dlatego nie spodziewam się aby ktokolwiek odważył się powiedzieć światu, że obcy są. Obecna sytuacja jest wygodna mimo, że ktoś zarejestrował obiekt na zdjęciu czy na filmie. Tak się działo kiedyś i tak się dzieje dziś. Ktoś coś widział. Jest to dla wszystkich wygodne i raczej taka forma pozostanie. Pozdrawiam.

Rozwiń odpowiedzi (2)

Czw, 30 gru 2021 13:34 | brak oceny

SantiSantus | Załogant

@Orion_1957, Witam. Teologowie niczego nie powiedzą, mają tylko zbadać jak zareaguje ludzkość na taką wiedzę.

Pt, 31 gru 2021 11:00 | ocena: + 1

-relatysta | Załogant

@Orion_1957, Już widzę oczami wyobraźni, jak wysoki przedstawiciel NASA, kładąc rękę na - jedynym prawdziwym zapisie dziejów świata- przysięga że mówi prawdę i tylko prawdę w sprawie UFO.

Rozwiń odpowiedzi (1)

Pt, 31 gru 2021 11:52 | ocena: + 2

Orion_1957 | Załogant

@-relatysta, Z góry wiadomo, że nikt ludziom nic nie powie. Nigdy nie powiedzieli nam o obcych przybyszach i tego nie zrobią choćby nawet obiekt przeleciał nisko nad Ziemią. Z drugiej strony zastanawiam się jak zareagują ludzie na samo pojawienie się gości z Kosmosu. Na pewno znajdą się też tacy którzy będą usiłowali z nimi walczyć. Jeżeli już się nam ujawnią i tu przybędą to świat tego samego dnia się całkowicie zmieni. Czy na lepsze tego nie wiem ale chyba nie będzie wesoło. Pozdrawiam

Rozwiń odpowiedzi (2)

Pt, 31 gru 2021 13:51 | ocena: + 2

-relatysta | Załogant

@Orion_1957, Masz rację, takich chcących walczyć z nimi będzie bardzo dużo. Wszelkiej maści -narodowcy- będą w takiej awangardzie.

Nie, 9 sty 2022 16:57 | ocena: + 3

Ordep | Załogant

@Orion_1957, zawsze masz logiczne przemyślenia.
Zgadzam się z Twoim tokiem rozumowania.
Próba jakiejkolwiek reakcji "siłowej" wobec Przybyszy, nic dobrego nie wróży. Myślę, że tak się raczej nie stanie? Oni są doskonale przygotowani
na każdy wariant i nie dopuszczą do tzw. "rozlewu krwi ". Po prostu staniemy się bezradni wobec
niewyobrażalnych osiągnięć technologicznych
i możliwości technicznych cywilizacji pozaziemskiej.
Najmilsze pozdrowienia. OrdeP

Śr, 29 gru 2021 15:27 | ocena: + 3

Iwona31 | Załogant

hej! Ciekawe to i zaskakujące.. choć obawiam się, że ludzie, którzy w UFO nie wierzą i tak nie uwierzą, ani jak Im to przedstawią teologowie tego świata, ani jak UFO wyląduje w ich ogródkach. Osobiście bardziej bym się obawiała złych, nieobliczalnych ludzi, niż Kosmitów, którzy gdyby chcieli, to już dawno obrócili by nas w proch swoją nieziemską technologią..no i najważniejsze, wiecie, chyba nigdy tego nie zrozumiem, jak wiara w Boga może być przeciwwskazaniem do wiary w UFO i reinkarnację... Mi się to jakoś udaję i nie czuję, że "grzeszę":..;-)) Serdeczności dla Was na Nowy Rok, oby nie był gorszy!:)))

Rozwiń odpowiedzi (1)

Czw, 30 gru 2021 13:33 | brak oceny

SantiSantus | Załogant

@Iwona31, Witam. Teologowie niczego nie przedstawią mają tylko zbadać jak zareaguje ludzkość na taką wiedzę.

Rozwiń odpowiedzi (1)

Czw, 30 gru 2021 16:27 | brak oceny

Iwona31 | Załogant

@SantiSantus, hej! ok, tylko pytanie, jak niby mieliby zbadać reakcję ludzkości, bez mówienia jej o tym..? Zrozumiałam, że mieli by pełnić role ew. psychologa/bufora i złagodzić panikę przed tą "straszną" informacją potwierdzającą istnienie zielonych ludzików..Zresztą, chyba się zapędziłam..przecież i tak wiemy co powiedzą - Kosmitów nie ma, jest tylko jeden dobry Bóg i cześć.;-)
Pozdrawiam !:)

Śr, 29 gru 2021 11:44 | ocena: + 3

poza_czasem | Załogant

... "jak ludzkość zareaguje na ewentualne odkrycie obcych form życia w kosmosie oraz jak taka wiedza mogłaby wpłynąć na nasze wyobrażenia o bogach i stworzeniu świata"
Taaa, najpierw trzeba wysondować jak ludzie zareagują i ile można ujawnić. Pogrywają z nami.

Rozwiń odpowiedzi (2)

Czw, 30 gru 2021 13:30 | ocena: -1

SantiSantus | Załogant

@poza_czasem, Witam. Niekoniecznie. Taka wiedza mogłaby przynieść więcej szkód niż pożytku, więć dobrze, że prowadzą takie badania.

Czw, 30 gru 2021 13:32 | brak oceny

SantiSantus | Załogant

@poza_czasem, Poza tym ci których interesuję prawda to ją znajdą i nie potrzebują NASA ani pani z Wiadomości, która ogłosi to co już wiemy od bardzo dawna.

Rozwiń odpowiedzi (1)

Czw, 30 gru 2021 15:21 | ocena: + 2

poza_czasem | Załogant

@SantiSantus, i co z tego wynika, bo nie rozumiem Cię w tej wypowiedzi.

Rozwiń odpowiedzi (1)

Czw, 30 gru 2021 18:10 | ocena: -1

SantiSantus | Załogant

@poza_czasem, Wiekszość ludzi żyjących w błogiej nieświadomości o istnieniu innych bytów i obcych cywilizacji swoją "wiedzę" czerpie z filmów typu Dzień Niepodległości itp. Dla nich ogloszenie, że nie jesteśmy sami we wszechświecie (o ile uwierzą) może spowodować strach, który uniemożliwi im normalne funkcjonowanie. Do psychologa czy psychiatry kolejki kilku letnie, lekarz nie potrafiący zoperować pacjenta (bo całe życie wysmiewał się z osób, ktore znały prawdę, a teraz mu głupio i nie może się odnależć w świecie) itd. Żeby była jasność nie twierdzę, żeby na pewno tak by było, ale istnieje taka możliwość. Dla mnie bez różnicy i tak ludzie wolą słuchać internetowych "mędrców" niż naukowców. Inna ewentualność, którą przyjmuję to, żę niec się nie zmieni i informacja o tym, że NASA ujawnia prawdę, śmiga gdzieś na koncu serwisów informacyjnych z komentarzem uśmiechniętej pani o zielonych ludzikach. Dla tych co wiedzieli nic się nie zmieni, a ci wątpiący lub wyśmiewający dalej takimi pozostaną,"bo NASA kłamie, a wogóle ziemia jest płaska". Dla mnie bez różnicy. Dawno nauczyłem się szukać wiedzyi prawdy w inny sposób.

Śr, 29 gru 2021 11:19 | ocena: + 1

adamus747 | Załogant

To jest pomysł godny tego z naszego podwórka...czyli zakupu mobilnych ołtarzy dla naszego wojska (na szczęście wycofano się z realizacji). U czytelników serwisu Nautilus taka informacja może wywołać tylko
uśmiech politowania :-)). Pozdrawiam.

Wyświetl według: Chronologicznie Ocena
w kolejności: rosnąco malejąco

* Informujemy, iż treści zamieszczane w komentarzach, lub innych rubrykach, w których internauta może dodać swój wpis nie są stanowiskiem Fundacji Nautilus i nie stanowią one odzwierciedlenia naszych poglądów, upodobań bądź sympatii. Fundacja Nautilus nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy zamieszczanych przez Użytkowników.

Aby dodać komentarz, zaloguj się.
szukaj:  

Wejście na pokład

Zapamiętaj mnie

Wiadomość z okrętu Nautilus

Fundacja NAUTILUS - jedyna w Polsce oficjalnie działająca organizacja pozarządowa zajmująca się zjawiskami niewyjaśnionymi ******* www.nautilus.org.pl ******** Adres korespondencyjny: Fundacja NAUTILUS, skr. 221, 00-950 Warszawa 1.

UFO24

więcej na: emilcin.com

Wt, 3 maj 2022 08:44 | [...] 2 maja 2022 na zachodnich obrzeżach miasta Olsztyn miedzy godzina 20 a 21 widziane były na niebie świetliste obiekty w kształcie kuli. Na niebie pojawiło sie co najniej dziesięć lub więcej obiektów kulistych. Pierwszy obiekt był nieco większy. Wszystkie obiekty poruszały sie dokładnie w jednej linii i połączone były jakby nitka światła. poruszały sie z zachodu na wschód. kolor światła biały. Wielkość obiektów: pierwszy obiekt. Wszystkie obiekty jarzyły mocnym zimnym światłem. [...]

Artykułem interesują się

Poniżej lista Załogantów, których zainteresował ten artykuł. Możesz kliknąć na nazwę Załoganta, aby się z nim skontaktować.

Brak zainteresowanych Załogantów.

Dziennik Pokładowy

Poniedziałek, 18 kwietnia 2022 | Zawsze trochę się śmiałem, kiedy ktoś wspominał o „czasach ostatecznych”, no bo jak? Czy kilka lat temu ktokolwiek sobie wyobrażał, że przyjdzie zaraza, a tuż po niej wielka, światowa wojna? Czy w dobie wszechobecnych sklepów za każdym rogiem ulicy przez myśl komukolwiek przyszło, że będzie apokaliptyczny brak wszystkiego i może nadejść wszechobecny głód? Dzisiaj, czyli 17 kwietnia 2022 ze zdumieniem...

czytaj dalej

FILM FN

PRZESŁUCHANIE W KONGRESIE USA W SPRAWIE UFO - maj 2022

archiwum filmów

Archiwalne audycje FN

Playlista:

rozwiń playlistę




Właściwe, pełne archiwum audycji w przygotowaniu...
Będzie dostępne już wkrótce!

Poleć znajomemu

Poleć nasz serwis swojemu znajomemu. Podaj emaila znajomego, a zostanie wysłane do niego zaproszenie.

Najnowsze w serwisie

Wyświetl: Działy Chronologicznie | Max:

Najnowsze artykuły:

Najnowsze w XXI Piętro:

Najnowsze w FN24:

Najnowsze Pytania do FN:

Ostatnie porady w Szalupie Ratunkowej:

Najnowsze w Dzienniku Pokładowym:

Najnowsze recenzje:

Najnowsze w KAJUTA ZAŁOGI: OKRĘT NAUTILUS - pokład on-line:

Najnowsze w KAJUTA ZAŁOGI: Projekt Messing - najnowsze informacje:

Najnowsze w KAJUTA ZAŁOGI: PROJEKTY FUNDACJI NAUTILUS:

Informacja dotycząca cookies: Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu logowania i utrzymywania sesji Użytkownika. Jeśli już zapoznałeś się z tą informacją, kliknij tutaj, aby ją zamknąć.