Dziś jest:
Środa, 17 sierpnia 2022

Niech żywi nie tracą nadziei.
Juliusz Słowacki

Komentarze: 22
Wyświetleń: 3325x | Ocen: 11

Oceń: 2/5
Średnia ocena: 5/5


Śr, 16 mar 2022 05:57   
Autor: FN, źródło: FN   

PROJEKT KONTAKT – KORESPONDENCJA OD CZYTELNIKÓW I PROŚBA O POLICZENIE SZEROKOŚCI ‘WYPUSTKI’


Sprawa Projektu KONTAKT przez ostatnie wydarzenia na Ukrainie trochę zeszła na dalszy plan. I słusznie, bo na naszych oczach rozgrywa się wydarzenie, które było prawdopodobnie opisywane przez największych jasnowidzów na świecie. Ale to na marginesie.

Na naszą pocztę przyszedł e-mail z ciekawą sugestią dotyczącą jednej rzeczy, która nam umknęła. Poniżej prezentujemy ten e-mail.

Szanowna FN,

Dziękuję za ostatnią odpowiedź, ale mam prośbę związaną z czymś, co wy nazwaliście „ mikro wypustką”. Przypomnę, że o istnieniu tego elementu dopiero wszyscy dowiedzieliśmy się wtedy, kiedy zdjęcie UFO z projektu zostało wyostrzone w tym programie graficznym do  wydobywania fotografii ukrytych elementów. I wtedy okazało się, że jest ta „wypustka”. Ten element jest niezwykle precyzyjny, absolutnie nieprzypadkowy. Jeśli się dobrze przyjrzeć, to nawet ta wypustka ma "miniwypoustkę" na sobie i także "miniwgłębienie", które także do siebie pasują!!!!!! Wiem, że trudno to opisać lub wyjaśnić, ale pozwolę sobie zrobić taką prezentację w postaci grafik.






 

Zobaczcie teraz, że ta "wypustka" ma "miniwypustkę" w tym samym kształcie!!!!!!!!!!!!!! I ten kształt pasuje do tego wgłębienia. Czyli jest ten sam układ powtórzony ze skali makro do skali mikro. COŚ NIEBYWAŁEGO!!!!!!!!!!


 


Przypomnę Wam, że z drugiej strony korpusu obiektu jest dokładnie takie wgłębienie, które w 100 procentach odpowiada temu, jaki kształt ma ten element po drugiej stronie. Jest pewne, że nie ma w tym przypadku i tak dokładnie miało być. Obiekt jest z pewnością zrobiony z jakieś energii, która jest w stanie wykonać tak precyzyjny i mały kształt.


I tutaj mam hipotezę. Pisaliście kiedyś o tym, że w tym zdjęciu może być ukryte wiele różnych rzeczy, w tym coś w rodzaju drobiazgów, które będą dla ludzi NIE DO ZROBIENIA W ŻADEN SPOSÓB! Moim zdaniem takim właśnie elementem jest ta wypustka. I tu mam sugestię/prośbę: czy możecie policzyć, jakiej długości jest ten element, czyli ta wypustka? Ja zrobiłem takie wyliczenia i wynik mnie zmroził, bo nie ma tak precyzyjnego narzędzia, aby nawet w modelu z czegokolwiek wykonać taką „wypustkę z jednej strony” i „identyczne wgłębienie” z drugiej. To jest poza zasięgiem nawet warsztatów jubilerskich, a o zwykłych majsterklepkach domowych nawet nie ma co mówić. Czyli bardzo proszę – daliście zdjęcie zapałki i tego obiektu, które mniej więcej może oddać jego wielkość.

 

Poproście swoich czytelników o wykonanie obliczeń, aby spróbowali policzyć, jakiej szerokości jest ta „wypustka na wypustce” i niech spróbują to narysować na kartce albo niech np. zrobią taką "wypustkę na wypustce" w modelu z modeliny. Gwarantuję wam, że wszystkim kopary opadną ze zdziwienia, bo jest to PO PROSTU NIEMOŻLIWE!!!!!! Myślę, że "ONI" specjalnie zostawili w tej historii takie "pieczęcie prawdziwości", a i tak pewnie wszystkiego nie zauważyliśmy

Pozdrawiam i czekam na kolejnego LIVESTREAM-a

[dane do wiad. FN}

 

Przyłączamy się do czytelnika i prosimy czytelników o policzenie szerokości tego „przycisku/wypustki” przy założeniu, że cały obiekt miał 4,5 cm długości. My już takie wyliczenia przeprowadziliśmy, ale zaczekamy na próbę innych osób i porównamy, czy mamy podobne wyniki.

 I jeszcze jedna bardzo ciekawa analiza, którą przesłał nasz czytelnik.

 

[...] Szanowny Panie Robercie,
postanowiłem uważniej przyjrzeć się obiektowi z projektu "Kontakt" ze względu na Pańskie wcześniejsze prośby o dzielenie się przez odbiorców własnymi spostrzeżeniami. Zrobiłem to również w podziękowaniu za przeczytanie mojej wcześniej wiadomości.
Kierując się wcześniej ustalonymi wskazówkami doszedłem do wniosków, które mogą się okazać w pewien sposób przełomowe dla sprawy. Jednak zaznaczam (jak w poprzedniej mojej wiadomości do FN), że zupełnie nie zależy mi na jakiemukolwiek podmiotowemu docenieniu mnie - niezwykle mocno proszę o anonimowość. Szczególnie, że może Pan (niewykluczone, iż słusznie) uznać moje spostrzeżenia i interpretację za bzdury, co spowoduję utratę Pańskiego niezwykle cennego czasu, za co na wstępie mocno przepraszam. Przepraszam również, jeśli powtarzam wcześniejsze wnioski.
Zaznaczam, że obiekt z projektu "Kontakt" i pokrewne zdarzenia uznaję za prawdziwe.
Przechodząc do rzeczy - zabrałem się do całej sprawy pod kątem analizy symboliki dziwnego obiektu. Zgadzam się z Panem, że obcy do kontaktu nie bez powodu wybrali tego typu formę.
Na początku skupiłem się na barwach obiektu. "Kryształki" na dwóch jego końcach i znak Ensō (który wskazuje skierować uwagę na buddyzm) uważam za kluczowe. Zacząłem od sprawdzenia symboliki kolorów w buddyzmie i doszedłem do barw Buddów medytacyjnych:
 



Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Budda_medytacyjny

Moją uwagę zwróciły oczywiście kolory: żółty i niebieski, w których wyrażone są "kryształki". Jeśli spojrzymy na Rodziny, to kolory te są przyporządkowane kolejno do Rodziny Klejnotu i Rodziny Diamentu, a przecież "kryształki" te można określić na swój sposób "diamencikami" czy "klejnotami"! Jednak to dopiero początek pasujących do siebie skojarzeń.

W dalszej kolejności moją uwagę przykuły wiążące się z kolorami przyporządkowane odpowiednio kierunki świata. Żółty to południe, a niebieski to wschód. W zasadzie od samego początku obiekt kojarzył mi się z pewnego rodzaju igłami kompasu/strzałkami na kompasie. I na pierwszy rzut oka taka interpretacja nie ma zbyt wiele sensu, bo w takim razie obiekt powinien wskazywać dwa przeciwstawne kierunki (np. wschód-zachód, północ-południe), czyli kolorami kryształów powinny być albo niebieski i czerwony, albo zielony i żółty, ale spojrzałem na to w inny sposób. Połączenie kryształków, z którymi mamy do czynienia daje nam południe i wschód, co razem wskazuje na południowy wschód. Od razu przypomniałem sobie ostatni artykuł na stronie FN o Mieczu Michała Archanioła (https://www.nautilus.org.pl/artykuly,4289,projekt-kontakt---niezwykla-linia-miecza-michala-archaniola-.html).

Jednak to nie wszystko, bo moim zdaniem teraz zaczyna się najważniejsze. Chcę zwrócić uwagę na wskazane kiedyś - przy temacie dziwnych znaków na ciele - dwa buddyjskie koła: Koło Życia i Koło Dharmy: kolejno sześciosferowe/dwunastosferowe i ośmiosferowe. W mojej opinii pokazywanie się obu kół: Kół Życia (6 sfer - 6 rodzajów wcieleń, czyli 3 pozytywne i 3 negatywne oraz 12 ogniw współzależnego powstawania) i Kół Dharmy (Szlachetna Ośmioraka Ścieżka) jest ściśle związane ze zjawiskiem reinkarnacji, karmą i przyszłym życiem, a samo zjawisko interpretuję jako wskazówkę, na jakie następne wcielenie dany człowiek zasłużył sobie swoim dotychczasowym działaniem (albo jakie już ma za sobą) lub co powinien naprawić. Każdy z nas uczył się w szkole i wie, że dobry nauczyciel poprawia długopisem napisaną klasówkę, wskazując na błędy ucznia lub zaznaczając dobre odpowiedzi. Według mnie podobną sytuację mamy tutaj - poszczególne linie odpowiadają ważnym sferom/ogniwom/ścieżkom, które wypełniliśmy lub nie:



   




 
I tak dla przykładu pełne Koło Dharmy na ciele może oznaczać albo wzorowo wypełniane w życiu zalecenia, albo nie wypełnienie ich w ogóle.
Jednakże Koło Dharmy ma jeszcze większą wagę, bo w moim odczuciu łączy projekt "Kontakt" ze wspomnianymi znamionami. Proszę spojrzeć poniżej:
 
 



 




 

 

Oczywiście przedstawienie Koła Dharmy jest symboliczne, a nie dosłowne w każdym aspekcie, ale ogólne podobieństwo rzuca się w oczy.

 


 [załącznik nr 1]

Proszę mi wybaczyć moją nieudolność, ale mam nadzieję, że rozumie Pan, co chcę przekazać za pomocą tego "potworka".

 I na koniec najważniejsze. Mając w pamięci wskazany kierunek (południowy wschód) spójrzmy na Koło Dharmy:

 

[Załącznik nr 2]

 

Następnie jeszcze dla porównania spójrzmy ponownie na obiekt z projektu "Kontakt":

 

[Załącznik nr 3]

 

Z Koła Dharmy wychodzi nam słuszny czyn (postępowanie) – przestrzeganie Pięciu Wskazań:

  1. Zobowiązuję się przestrzegać nakazu, by powstrzymywać się od odbierania życia.
  2. Zobowiązuję się przestrzegać nakazu, by nie brać tego co nie dane.
  3. Zobowiązuję się przestrzegać nakazu, by powstrzymywać się od złego seksualnego prowadzenia się.
  4. Zobowiązuję się przestrzegać nakazu, by powstrzymywać się od niewłaściwej mowy.
  5. Zobowiązuję się przestrzegać nakazu, by powstrzymywać się przed spożywaniem napojów odurzających i narkotyków, które prowadzą do nieuważności.

W Ośmiu wskazaniach dodane zostają trzy wskazania:

  1. Zobowiązuję się przestrzegać nakazu, by powstrzymywać się od jedzenia w zakazanym czasie (tj. po południu).
  2. Zobowiązuję się przestrzegać nakazu, by powstrzymywać się od tańca, śpiewu, muzyki, oglądania przedstawień, noszenia girland, używania perfum i upiększania ciała kosmetykami.
  3. Zobowiązuję się przestrzegać nakazu, by powstrzymywać się od spania w wysokich i luksusowych łożach.

Mnisi przestrzegają dodatkowo szeregu wskazań, większość z których jest rozwinięciem lub pogłębieniem Ośmiu Wskazań. Tak na przykład Trzecie Wskazanie dla mnicha oznacza nawet nie dotykać kobiety. W celu utrzymywania ciała i umysłu w czystości, mnisi uczą się szanować wszystkie kobiety i traktować starsze kobiety jak matki, rówieśniczki jak siostry, a młodsze kobiety jak córki. Oprócz tego mnisi nie korzystają z pieniędzy („złota i srebra”), przestrzegają szeregu reguł etycznego zachowania. Do cierpienia, między innymi, prowadzi też późna pora nocnego spoczynku.

 

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/O%C5%9Bmioraka_%C5%9Bcie%C5%BCka

Szanowny Panie Robercie, ja zdaję sobie sprawę z tego, że to wygląda jak bredzenie szaleńca, bo jest to zbyt szokująco nieprawdopodobne, żeby było prawdziwe, ale przecież już sama historia omawianego projektu i okoliczności z nią związane są w tej kategorii, więc proszę tylko, by chociaż z uwagi na eksperyment myślowy założył Pan, że ta interpretacja jest trafna. Pod względem logicznym raczej wszystko się zgadza przy założeniu odpowiednich przesłanek.

Wniosek: obcy nie tylko skontaktowali się z Panem, ale nastąpiło również wydarzenie, które można porównać i utożsamić z ponownym przekazaniem "Dekalogu na Górze Synaj". Obcy powiedzieli: "przypomnijcie sobie te zasady, przestrzegajcie ich, a czeka was lepsze wcielenie".

Mam jeszcze kilka innych spostrzeżeń, ale te są najważniejsze, więc na tym poprzestanę. Jednak dodatkowo zapytam: czy wie Pan, w jakim kierunku skierowane jest okno z salonu, z którego nagrano obiekt? Być może dzięki temu można ustalić, czy obiekt w powietrzu był np. równoległy do linii Miecza Michała Archanioła. Może prowadzi to do kolejnego uzasadnienia tego wywodu.

Pozdrawiam Pana oraz całą FN najserdeczniej, bo z całego serca.

D.

PS: Czuję, że to jest właśnie to coś, o co chodziło - [...] Zresztą nawet jeśli to wszystko są bzdury, a nawet również cały projekt "Kontakt" (choć obaj wiemy, że jest prawdą), to nie ma to w zasadzie znaczenia, bo przy założeniu tego pozytywnego przekazu, abyśmy "zachowywali się w życiu szlachetnie, bo tak po prostu należy, a nawet czasem (lub zawsze) dobro do nas wróci", to warto przeżywać tę przygodę. Czyli znów nieuchronnie wracamy do punktu wyjścia - dobro jest dobre, a zło złe i znów koło się zamyka...

 

CZEŚĆ II

 From: [...]
Sent: Friday, March 11, 2022 6:11 PM
To: FN
Subject: Projekt "Kontakt" - dalsze (kluczowe?) wnioski

Szanowny Panie Robercie,
chcę już teraz podzielić się z FN kolejnymi spostrzeżeniami w temacie projektu "Kontakt". Tym razem postanowiłem skupić się na trzech kołach/kropkach, które znalazły się na w pobliżu znaku Ensō pod zarejestrowanym obiektem oraz na warszawskim niebie:

[Załącznik nr 4]

 

[Załącznik nr 5]

Wracając do Koła Dharmy, które skojarzyłem z projektem w poprzednich wiadomościach. Jego środek zazwyczaj jest przedstawiany na dwa różne sposoby, czyli za pomocą zwykłego koła lub koła podzielonego na trzy sektory:

[Załącznik nr 6]

[Załącznik nr 7]

Zwykłe koło w centrum oznacza doskonałość nauk Buddy, a koło podzielone na trzy sektory to tzw. "trzy skarby lub klejnoty", czyli kolejno Budda, Dharma i Sangha (najczęściej przedstawiane za pomocą trzech kolorów - odpowiednio: żółtego, niebieskiego i czerwonego):

[Załącznik nr 8]
Skarby w Kole Dharmy są przedstawiane za pomocą czegoś, co można określić wirującymi kołami, które zostawiają za sobą ogon (osobno są przedstawiane w formie kół lub łezek). Sądzę, że to właśnie one znajdowały się pod obiektem, a na nim - koło symbolizujące doskonałość nauk Buddy. Moim zdaniem dwojakie przestawienie centrum w kole Dharmy jest "dwiema stronami tego samego medalu".

[Załącznik nr 9]

Natomiast teraz chcę nawiązać do tematu w inny sposób, co również nie daje mi spokoju. Chodzi o film Krzysztofa Jackowskiego z 29 maja 2018 roku (nie wiem, czy data ma jakieś znaczenie) pt. "Wynalazki przyszłości" (link: https://www.youtube.com/watch?v=sQgTDi2i-9A). Zapamiętałem go dobrze, bo był dość specyficzny. Pan Krzysztof mówi na nim:
"Otóż od wielu lat  - odkąd mam te wizje - kilka rzeczy mi bardzo mocno wchodzi w głowę i bardzo mocno je czuję. Czasami aż uporczywie je czuję i jestem pewny, że to się wydarzy (...) w przyszłości".
Chwilę dalej mówi o pojazdach przyszłości:
"Ale powiem wam ciekawostkę. Zawsze mi się kojarzyło, że jak taki samochód jest w powietrzu i widzę jego podwozie, czyli jakbym od dołu go widział, to (...) to są trzy koła w kształcie trójkątu. I to jest... to będzie coś, co będzie powodowało antygrawitację".

[Załącznik nr 10]
Szanowny Panie Robercie, "trzy trójkątne koła"! Przecież teraz skojarzenie błyskawicznie rzuca się w oczy! Nie wiem, co konkretnie Pan Krzysztof widział w swoich wizjach, ale myślę, że Pan, jako jego przyjaciel może go o to zapytać, do czego gorąco zachęcam.
Pod koniec tej wiadomości chcę pokazać jeszcze inne skojarzenia do przedmiotu tematu, które pochodzą od historii z Rendlesham. Jeden z hieroglifów na pojeździe (pochodzącym najprawdopodobniej nomen omen z przyszłości) wygląda w ten sposób:

[Załącznik nr 11]
Są trzy koła, składają się w trójkąt i znajdują się w okolicach obwodu okręgu jak w przypadku obiektu z projektu "Kontakt" i chmur na warszawskim niebie. Jedyna rzecz, jaka na pierwszy rzut oka nie pasuje, to pierwsze koło po lewej, które nie leży na lewym wierzchołku trójkąta. Moim zdaniem może to symbolizować początek ruchu wirowego kół.
Na koniec być może luźniejsze skojarzenie. Zwróciłem również uwagę na fragment filmu dokumentalnego o Rendlesham, którego można wysłuchać podczas odtwarzania nagrania obiektu z projektu "Kontakt". W pewnym momencie słychać:
"[25 min 47 s] Zobaczyli obcy latający pojazd o trójkątnym kształcie. Wyglądał tak, jakby opierał się na trzech nogach, albo unosił się tuż nad ziemią. Był wielkości sportowego auta."

Bardzo przepraszam, że zacząłem zarzucać FN swoimi przemyśleniami, ale czuję dużą potrzebę, aby odpowiadać na Państwa prośbę wnioskowania i się nimi dzielić. Mam jeszcze tego trochę, a ciągle przychodzi mi coś nowego do głowy.
Przy wysyłaniu tej wiadomości zaznaczyłem opcję "Potwierdzenie odczytu", żeby się upewnić, czy mail do Państwa dotarł, gdyż jego treść może być ważna. Dlatego uprzejmie proszę o potwierdzenie i odpowiedź.
Pozdrawiam serdecznie,
D.


OD FN

Niezwykle ciekawy tekst. W sprawie wizji Jackowskiego - rzeczywiście ta sprawa nam umknęła... I jeszcze jeden e-mail w sprawie projektu KONTAKT, który dostaliśmy na naszą skrzynkę. To jedynie ciekawostka, ale... jakże sympatyczna!

 

 

 

From: [...]
Sent: Wednesday, March 9, 2022 7:58 PM
To: studio lab nautilus
Subject: Projekt kontakt

Witam serdecznie. Śledzę od początku projekt kontakt i niesamowite rzeczy z nim związane. Jest to fascynująca historia o skali światowej. Pisze do was ponieważ od dłuższego czasu uczęszczam na siłownię. Jest to świetnie wyposażony obiekt z nowym sprzętem. I tutaj ciekawostka- sprzęt ten jest marki uwaga..Nautilus. I tutaj dochodze do sedna. Otóż logo tej firmy jest w kształcie tej spirali która znajduje się pod obiektem UFO który został uchwycony przez tego chłopaka! Mnie aż zamurowało. Nie ma tutaj chyba przypadku. W załączniku przesyłam zdjęcie przezemnie wykonane. Pozdrawiam. NAMASTE.


 

From: [...]
Sent: Wednesday, March 16, 2022 11:32 AM
To: FN
Subject: Projekt "Kontakt" - policzona szerokość "wypustki"

 

Dzień dobry,

na wstępie bardzo dziękuję za określenie przez FN moich wcześniejszych tekstów mianem "niezwykle ciekawych". Doprawdy serce rośnie!

Tymczasem w odpowiedzi na Państwa apel postanowiłem wziąć się za policzenie szerokości wypustki obiektu. Z moich pomiarów i obliczeń (zaznaczam, że nie jest to moją specjalnością, ale chcę Państwu pomóc, jak potrafię) wynika, że szerokość wypustki może wynosić w przybliżeniu 0,26 milimetra. Mam nadzieję, że Państwa wynik jest podobny. Jeżeli mniej więcej tak i rzeczywiście mowa w tym przypadku o ułamku milimetra, to mamy kolejny dowód na autentyczność tego obiektu. Jednakże na to dowodów jest już wystarczająco wiele.

Z najserdeczniejszymi pozdrowieniami dla Pana Roberta, Pani Beaty i pozostałych członków FN,

[...]

Pięknie dziękujemy. Rzeczywiście nam rozmiar tego elementu wychodzi podobnie - ok. 0,25 milimetra.

Pozdrawiamy

FN

Komentarze: 22
Wyświetleń: 3325x | Ocen: 11

Oceń: 2/5
Średnia ocena: 5/5


Śr, 16 mar 2022 05:57   
Autor: FN, źródło: FN   


Komentarze (22)
Poniżej znajduje się lista komentarzy.

Pon, 21 mar 2022 16:55 | ocena: -2

Antarktis | Załogant

Dobrze, że za analizę tego obiektu nie zabrał się niejaki Homo sapiens.
Wtedy zamiast teorii buddyjskich mielibyśmy katolickie.

Mniej, więcej coś takiego:

"Analizując dalej, można założyć, opierając się na wielu ufologicznych raportach, że „to coś” bada małego, jego reakcje, podświadomie komunikuje się z nim. Wygląd „istoty-obiektu” może wskazywać, wskazuje, kolejny raz, że jest to obiekt „wykreowany-wygenerowany” przez obcą inteligencję, byt (zbiór istnień duchowych) anielski potrafiący materializować „coś-siebie” (proszę porównać z filmem pt.: „Bezcielesna natura UFO istot Whietley Strieber polskie napisy„). Forma „materializacji” kolejny raz, podobnych nagrań są już setki, skłania do przekonania o pewnego rodzaju (UFO)Hylemorfizmie tych stworzeń ! „Po tych słowach uniósł się w ich obecności w górę i obłok zabrał Go im sprzed oczu. Kiedy uporczywie wpatrywali się w Niego, jak wstępował do nieba, przystąpili do nich dwaj mężowie w białych szatach.” – Dzieje Apostolskie 1:9

(UFO) Hylemorfizm to nazwa pochodząca z teorii bytu (arystotelesowskiej Metafizyki – nauki megalitycznej !). Termin 'hylemorfizm' bierze się od greckiego hyle = materia i morphe = kształt. Pogląd ten dotyczy ontycznej budowy i działania ciał naturalnych. Według tej teorii każdy byt jest ukonstytuowany przez materię pierwszą i formę substancjalną. Za pomocą tego założenia można wyjaśnić m.in. fakt zmian substancjalnych – przechodzenia jednej substancji w inne substancje, tzn. ginięcia jednej substancji przy jednoczesnym powstawaniu innych. Jak wspomnieliśmy podwaliny teorii hylemorfizmu dał Arystoteles (384-322 p.n.e.), a sama nazwa została ukuta przez neoscholastykę pod koniec XIX w."

źródło
http://argonauta.pl/wkraczanie-w-anielski-swiat-istot-hylemorficznych-ich-dotyk/

Pt, 18 mar 2022 17:40 | ocena: -1

scyzoryk | Załogant

Już w zeszłym roku jeden z jasnowidzów robił wizję na prośbę pewnej pani która zobaczyła na swoim ciele znamię w kształcie koła marynarskiego . Powiedział że za znaki odpowiada i narysował na kartce ów obiekt o który tyle piszecie. A w środku jest życie , tak powiedział i skończył wizję z znakami na ciele .

Rozwiń odpowiedzi (1)

Pt, 18 mar 2022 21:08 | brak oceny

John-316 | Załogant

@scyzoryk, ale co odpowiada za znaki?

Czw, 17 mar 2022 14:58 | ocena: + 1

nieznajoma | Załogant

Jestem pod wrażeniem analizy. Dziękuję za te cenne przemyślenia.

Rozwiń odpowiedzi (1)

Czw, 17 mar 2022 19:51 | ocena: + 1

Czytelnik_D | Załogant

@nieznajoma, to ja uprzejmie dziękuję za pozytywny odbiór i pozdrawiam serdecznie.

Czw, 17 mar 2022 11:50 | ocena: + 1

adrianekleo | Załogant

c.d.

5. Świat musi się zjednoczyć i pożyć w totalnym pokoju przez co najmniej sto lat.

Generalnie wszystko na Ziemi musi zmienić się na lepsze, a to potrwa kilka pokoleń a nie jedną dekadę. Toksyczne pokolenia muszą wymrzeć, a nowe, odporne na toksyny, przejąć kontrolę nad planetą. Kosmici nie nawiążą oficjalnego kontaktu z Ziemianami tak długo, jak długo nie uporają się z własnymi problemami. Inaczej zaraziliby nimi inne planety. Do kontaktu dojdzie, gdy będziecie gotowi. Nie chcemy powtarzać błędów przeszłości.

Projekt kontakt jest żartem, gdyby kosmici chcieli się skontaktować, toby to zrobili.

Rozwiń odpowiedzi (2)

Czw, 17 mar 2022 15:12 | ocena: + 1

John-316 | Załogant

@adrianekleo, Na to wygląda i zgadzam się z tą teorią. To jest właśnie tak, jak z tym odrabianiem lekcji przez rodziców (Misja). Swoje zadanie domowe musimy odrobić sami, a na to się nie zanosi. Pozdrawiam serdecznie.

Rozwiń odpowiedzi (1)

Czw, 17 mar 2022 19:56 | ocena: + 1

Czytelnik_D | Załogant

@John-316, jedno nie wyklucza drugiego - w tym przypadku mamy do czynienia z częściowo zaszyfrowanym przekazem, który (przynajmniej początkowo) jest skierowany do wąskiego grona.

Rozwiń odpowiedzi (1)

Pt, 18 mar 2022 08:06 | brak oceny

John-316 | Załogant

@Czytelnik_D, ok, ale o który przypadek chodzi? O ,,Misję", czy komentarz @adrianekleo?

Rozwiń odpowiedzi (1)

Pt, 18 mar 2022 13:15 | ocena: + 1

Czytelnik_D | Załogant

@John-316, mówiłem o projekcie "Kontakt".

Rozwiń odpowiedzi (1)

Pt, 18 mar 2022 21:06 | brak oceny

John-316 | Załogant

@Czytelnik_D, w tej kwestii będę raczej sceptykiem. Zbyt duży entuzjazm, wręcz fanatyczny, a ja tego nie lubię. Niech prawda broni się sama. Pożyjemy, zobaczymy, o ile się jeszcze trochę da pożyć, czego wszystkim życzę. Pozdrawiam serdecznie.

Rozwiń odpowiedzi (1)

Sob, 19 mar 2022 00:56 | brak oceny

Czytelnik_D | Załogant

@John-316, rozumiem to podejście, ale faktycznie - zapewne i tak czas wszystko pokaże. Dziękuję i również pozdrawiam.

Czw, 17 mar 2022 20:34 | ocena: + 1

Dariusz_11 | Załogant

@adrianekleo,
Spróbuję trochę z Tobą polemizować. Pozwolisz, że odniosę się do Twoich kilku cytatów.
1. „….. Dlaczego kosmici mieliby zaufać rasie, która chętnie i szczodrze finansuje przemysł zbrojeniowy….” Bo być może inna cywilizacja (kosmici) np. poprzez inteligentne manipulacje, nie pozwala na życie w pokoju na naszej planecie.

2. „…. Znaleźliby się i tacy, którzy próbowaliby nas "uświadamiać" że "wolność seksualna" jest "zła"…….” Niby ci Kosmici są b. dobrze uduchowieni, (pewnie o wyższym ilorazie IQ) , a mieli by się bać zwykłej krytyki ? Bardzo ciekawe.

3. „ ….Podstawowym byłby problem z lokalizacją miejsca kontaktu. Jakie państwo wybrać do lądowania, aby nie wywołać nacjonalistycznej zazdrości? …” Najlepiej Arktykę. Bo Antarktyda zdaje się jest już zajęta przez Bazę 211 Nowa Szwabia.

4. „…Powstałby front walki z kosmitami o usunięcie nas z Ziemi, gdyż taką macie mentalność”.
Co za wspaniałe dowartościowanie „was”, a nas przeciętnych zjadaczy chleba, sprowadziłeś do poziomu pogardy dla obecnego rozwoju ludzkości. Aż się dziwię, że ktokolwiek jeszcze się interesuje ludźmi.

5. Stosujesz w swoich wypowiedziach formę „my” (kosmici) w kontrze do „wy” (ludzkość), jakbyś nie był Ziemianinem, a Twoja wiedza była objawiona tylko nielicznym tj. m.in. Tobie. Nie wiem czy Ci gratulować, zazdrościć czy wyciągać inne wnioski.

Podsumowanie:
Dlaczego nie chcą z nami bezpośredniego kontaktu?
Bo mają prawdopodobnie względem Nas swoje UKRYTE cele.

Chętnie bym się odniósł do innych Twoich sformułowań, ale długie posty są trochę męczące do czytania.

Pozdrawiam
Dariusz 11

Rozwiń odpowiedzi (1)

Pt, 18 mar 2022 07:35 | ocena: + 2

adrianekleo | Załogant

@Dariusz_11,
jako cywilizacja lubimy szukać przyczyny naszych niepowodzeń na zewnątrz, zawsze winni są jacyś oni, a nie my, poprzez nasze działania lub zaniechania. A co jak nie ma innej cywilizacji, która wpływa na nasze życie, tylko my sami je kształtujemy?

Ludzkość jest obecnie na rozdrożu, mamy największy rozdźwięk między rozwojem technologicznym i duchowym -technologicznie jesteśmy zaawansowani, ale mentalnie siedzimy w średniowieczu. Dlatego kosmici bacznie się nam przyglądają w którą stronę pójdziemy, czy w kierunku rozwoju duchowego, czy w stronę ras agresywnych, dążących do ekspansji i podboju innych. Od tego zależy, czy nastąpi kontakt czy nie nastąpi. Ludzkość musi dorosnąć do tego, na razie jest fatalnie, wojny, ludobójstwo i marnotrawienie zasobów naturalnych. Chciałbyś mieć kontakt z kimś takim?

Rozwiń odpowiedzi (1)

Pt, 18 mar 2022 14:38 | ocena: + 3

Dariusz_11 | Załogant

@adrianekleo, Pozwolisz że odniosę się do Twojej wypowiedzi, najpierw cytując fragmenty Twojego ostatniego postu.
1. „..... A co jak nie ma innej cywilizacji, która wpływa na nasze życie, tylko my sami je kształtujemy?”
Tysiące lat temu byli w Ameryce, Egipcie, Indiach. Może nawet to różne obce sobie i nam cywilizacje. I nie wpływały na życie ówczesnej ludzkości ? A teraz ich nie ma, nie pokazują się nigdzie, nawet na niebie ? Nie ma żadnych filmów i relacji z dziwnych spotkań. A np. USA wydaje oficjalnie 20 mln. $ na organizację dot. badań UFO, obecnie UAP. Nie słyszałeś również o tzw. „black budget”. W ostatnich latach zamieszczono oficjalne filmy, choćby z pościgu/obserwacji „USS Nimitz Tic Tac” albo „USS Roosevelt 'Gimbal' UFO” . I nie ma tu żadnego oddziaływania ? Już sam fakt demonstracji takich obiektów, był i jest powodem do analiz, ocen i decyzji przeważnie nie ujawnianych opinii publicznej. Dalsze moje wywody w tym zakresie są zbyteczne.

2. „......Dlatego kosmici bacznie się nam przyglądają w którą stronę pójdziemy, czy w kierunku rozwoju duchowego, czy w stronę ras agresywnych, dążących do ekspansji i podboju innych”.
Ciekawe, dlaczego kosmici którzy najprawdopodobniej uczestniczyli albo byli twórcami człowieka, a później jego nauczycielami z ogromnymi możliwościami kształtowania cech osobowych, jakoś tak nie bardzo wyszło im np. genetyczne:
- ograniczenie ludzkiej chciwości, agresji,
- zlikwidowanie umiejętności posługiwania się kłamstwem w stosunku do drugiej osoby tego samego gatunku,
- zanik zazdrości o dobra materialne,
- wydłużenie życia, do ilości pozwalającej danej jednostce biologicznej dokończenie badań wraz z wdrożeniem i ewentualnym skorygowaniem.

Uważasz że przyczyny naszego niepowodzenia tkwią w nas samych. To coś Ci jeszcze napiszę. Czy wiesz że wielu ludzi (choć nie wszyscy) tylko po wzrokowym kontakcie z takim zjawiskami jak UFO, naprawdę doznało przemiany i to tej pozytywnej. Pomyśl jakie naprawdę pozytywne zmiany mogły by nastąpić w przypadku bardziej bliższego kontaktu z cywilizacjami nam przyjaznymi.

Mam nadzieję, że mój wywód nie był zbyt długi i nudny.
Pozdrawiam
Dariusz 11

Rozwiń odpowiedzi (1)

Nie, 20 mar 2022 17:27 | brak oceny

Antarktis | Załogant

@Dariusz_11,
Za przeproszeniem, ale tu pieprzycie farmazony.

Może warto poczytać o incydencie w Dulce i posłuchać Phila Shneidera, jak ci tzw. "obserwatorzy" wyjarali mu palce i ledwo przeżył.

No weźcie...
Ktoś napisał, że kosmici to tylko uduchowione byty z planety buddów typu Tjehooba i nie dopuszczacie już faktu, że tam są również bardzo, ale to bardzo złe istoty?

Jesteśmy na planecie więzieniu, z której nikt nas nie wypuści. Bo tu, w tym matriksie inkarnują za karę osobniki, które na innych planetach popełniały złe czyny. Jesteśmy takim Afganistanem galaktyki, tu możemy się nawalać, ale nie ma opcji byśmy wyszli poza układ słoneczny.

Poczytajcie trochę, chociażby Davida Wilcocka, a nie kierujcie się bzdurami tego mitomana Michela Desmarqueta, co napisał powieść fantastyczną Misja.

Rozwiń odpowiedzi (1)

Pon, 21 mar 2022 20:33 | brak oceny

Dariusz_11 | Załogant

@Antarktis, Witam.
Fajnie że wszystko już wyjaśniłeś. W zasadzie to nawet nie ma o co walczyć, a już pisać o tym, to lepiej posłuchać tego co wiedzą inni, bo bez tego to nie wiesz co powinieneś wiedzieć . Tylko czekać na śmierć i mieć nadzieję, że w innym życiu może będzie lepiej.

Relacje P. Schneidera i D. Wilcocka, nie muszą być do końca takim światem jakim go przedstawiasz. Może być tam tyle samo prawdy, co w innych relacjach od innych osób. Niewykluczone, że jest tam też trochę np. niezamierzonej manipulacji. Oczywiście daleki jestem od stwierdzenia że ww. Panowie relacjonując, w jakimś zakresie działali świadomie w złej wierze, ale mogli nie wiedzieć o innych okolicznościach np. ukrytych celach lub uczestniczenia w jakim eksperymencie.

Na koniec modyfikując pewne powiedzenie: „Ci co wiedzą niewiele powiedzą, ci mówią mogą niewiele wiedzieć ”.

Dziękuję za zabrany głos i wskazanie znanych nam już osób.

Czw, 17 mar 2022 08:35 | brak oceny

adrianekleo | Załogant

Dlaczego Unia Galaktyczna nie doprowadziła do otwartego kontaktu z Ziemianami? Dlaczego nie zapobiega kłopotom ekologicznym Ziemi i nie demaskuje spisków? To proste - wasz los leży w waszych rękach i nie zrobimy za was porządków. To wasz świat i macie o niego dbać. My możemy tylko dyskretnie pouczać i inspirować, ale nie możemy podejmować za was decyzji i wpływać bezpośrednio na waszą przyszłość.

Kosmici działają inaczej i długoterminowo, a skutki ich działalności są widoczne gołym okiem. Wystarczy porównać podejście Ziemian do kosmitów dzisiaj i sto lat temu. Coraz więcej osób akceptuje fakt istnienia kosmitów, choć wielu jeszcze parska śmiechem. Celem działalności kosmitów jest ukierunkowanie ludzkości ku rozwojowi duchowemu, a przede wszystkim przygotowanie do kontaktu z Unią Galaktyczną. Aktualnie tylko nieliczni mieszkańcy Ziemi gotowi są do kontaktu. Wielu, nawet tych tęsknie wyczekujących kontaktu, NIE JEST GOTOWYCH.

Skoro Ziemianie nie są w stanie pokojowo współegzystować na jednej planecie, dlaczego mieliby żyć w pokoju w znacznie większej, gwiezdnej zbiorowości? Dlaczego kosmici mieliby zaufać rasie, która chętnie i szczodrze finansuje przemysł zbrojeniowy, zamiast wykorzystać środki do rozwiązania palących problemów społecznych?

Gdyby kosmici pojawili się oficjalnie na Ziemi dzisiaj, mieliby wiele problemów z ludźmi. Podstawowym byłby problem z lokalizacją miejsca kontaktu. Jakie państwo wybrać do lądowania, aby nie wywołać nacjonalistycznej zazdrości? Kolejnym byłby szok cywilizacyjny, kulturowy i obyczajowy. Wielu Ziemian nie zaakceptowałoby np. swobody seksualnej kosmitów i mówiono by o zgniliźnie moralnej. Znaleźliby się i tacy, którzy próbowaliby nas "uświadamiać" że "wolność seksualna" jest "zła".

Gdyby kosmici ujawnili swoją obecność, mogliby stać się podstawą do stworzenia nowych religii, tak jak miało to miejsce w Indiach, Ameryce czy Babilonii.

Prędzej czy później doszłoby do konfliktu, chociażby z powodów religijnych - próbowano by nas nawracać a materiały historyczne pokazujące prawdziwe życie Jezusa stałyby się przyczyną waśni. Mówiono by, że kosmici są "dziećmi szatana", którzy przybyli aby podważyć wiarę w Chrystusa i zniechęcić ludzkość do podążania drogą do Boga. Powstałby front walki z kosmitami o usunięcie nas z Ziemi, gdyż taką macie mentalność.

Ech... Sami pomyślcie co by się działo...

Według wstępnych ustaleń i przewidywań, pierwszy kontakt nastąpi dopiero w XXII wieku, co nie oznacza, że data jest ostateczna. Aby doszło do kontaktu, muszą zostać spełnione następujące wymogi, o których już pisałem.

1. Kulty religijne muszą wymrzeć i zostać zastąpione autentycznym rozwojem duchowym.

2. Usunięcie amnezji pourodzeniowej i prawa karmy z ziemskiej szkoły życia.

3. Musi wzrosnąć tolerancja.

4. Ziemianie muszą nauczyć się samodzielnego myślenia i wyciągania wniosków, nabyć odporności na manipulacje mediów, polityków i państwowej tresury, zwanej "edukacją".

Rozwiń odpowiedzi (1)

Czw, 17 mar 2022 14:30 | brak oceny

Kepos | Załogant

@adrianekleo, jeżeli nie widzisz Aniołów Stróży nad aurami ludzi oraz "przypisanych" w niektórych aurach - to o czym my tu rozmawiamy.

Rozwiń odpowiedzi (1)

Pt, 18 mar 2022 21:07 | brak oceny

John-316 | Załogant

Stróży, czy stróżów?

Śr, 16 mar 2022 08:14 | ocena: + 2

LaoS1972 | Załogant

Dzień dobry:) Jestem pod wrażeniem informacji zawartych w w/w postach. Odczuwam szczerość intencji Autora i prawdę płynącą z Jego przemyśleń i analiz. Prawda nas wyzwoli ( jakkolwiek patetycznie to brzmi) . Dziękuję:)

Rozwiń odpowiedzi (1)

Śr, 16 mar 2022 11:24 | ocena: + 1

Czytelnik_D | Załogant

@LaoS1972, dziękuję za przychylną opinię i pozdrawiam ciepło.

Wyświetl według: Chronologicznie Ocena
w kolejności: rosnąco malejąco

* Informujemy, iż treści zamieszczane w komentarzach, lub innych rubrykach, w których internauta może dodać swój wpis nie są stanowiskiem Fundacji Nautilus i nie stanowią one odzwierciedlenia naszych poglądów, upodobań bądź sympatii. Fundacja Nautilus nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy zamieszczanych przez Użytkowników.

Aby dodać komentarz, zaloguj się.
szukaj:  

Wejście na pokład

Zapamiętaj mnie

Wiadomość z okrętu Nautilus

Fundacja NAUTILUS - jedyna w Polsce oficjalnie działająca organizacja pozarządowa zajmująca się zjawiskami niewyjaśnionymi ******* www.nautilus.org.pl ******** Adres korespondencyjny: Fundacja NAUTILUS, skr. 221, 00-950 Warszawa 1.

UFO24

więcej na: emilcin.com

Wt, 3 maj 2022 08:44 | [...] 2 maja 2022 na zachodnich obrzeżach miasta Olsztyn miedzy godzina 20 a 21 widziane były na niebie świetliste obiekty w kształcie kuli. Na niebie pojawiło sie co najniej dziesięć lub więcej obiektów kulistych. Pierwszy obiekt był nieco większy. Wszystkie obiekty poruszały sie dokładnie w jednej linii i połączone były jakby nitka światła. poruszały sie z zachodu na wschód. kolor światła biały. Wielkość obiektów: pierwszy obiekt. Wszystkie obiekty jarzyły mocnym zimnym światłem. [...]

Artykułem interesują się

Poniżej lista Załogantów, których zainteresował ten artykuł. Możesz kliknąć na nazwę Załoganta, aby się z nim skontaktować.

Dziennik Pokładowy

Poniedziałek, 18 kwietnia 2022 | Zawsze trochę się śmiałem, kiedy ktoś wspominał o „czasach ostatecznych”, no bo jak? Czy kilka lat temu ktokolwiek sobie wyobrażał, że przyjdzie zaraza, a tuż po niej wielka, światowa wojna? Czy w dobie wszechobecnych sklepów za każdym rogiem ulicy przez myśl komukolwiek przyszło, że będzie apokaliptyczny brak wszystkiego i może nadejść wszechobecny głód? Dzisiaj, czyli 17 kwietnia 2022 ze zdumieniem...

czytaj dalej

FILM FN

PRZESŁUCHANIE W KONGRESIE USA W SPRAWIE UFO - maj 2022

archiwum filmów

Archiwalne audycje FN

Playlista:

rozwiń playlistę




Właściwe, pełne archiwum audycji w przygotowaniu...
Będzie dostępne już wkrótce!

Poleć znajomemu

Poleć nasz serwis swojemu znajomemu. Podaj emaila znajomego, a zostanie wysłane do niego zaproszenie.

Najnowsze w serwisie

Wyświetl: Działy Chronologicznie | Max:

Najnowsze artykuły:

Najnowsze w XXI Piętro:

Najnowsze w FN24:

Najnowsze Pytania do FN:

Ostatnie porady w Szalupie Ratunkowej:

Najnowsze w Dzienniku Pokładowym:

Najnowsze recenzje:

Najnowsze w KAJUTA ZAŁOGI: OKRĘT NAUTILUS - pokład on-line:

Najnowsze w KAJUTA ZAŁOGI: Projekt Messing - najnowsze informacje:

Najnowsze w KAJUTA ZAŁOGI: PROJEKTY FUNDACJI NAUTILUS:

Informacja dotycząca cookies: Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu logowania i utrzymywania sesji Użytkownika. Jeśli już zapoznałeś się z tą informacją, kliknij tutaj, aby ją zamknąć.