Dziś jest:
Piątek, 10 lipca 2020

Ten obiekt podleciał do mojego samolotu, obserwował mnie... Czy wierzę, że był pod inteligentną kontrolą? Absolutnie tak.
/fragment relacji pilota z archiwum płk Ryszarda Grundamana/

Pytania do FN
ODPOWIEDZI NA PYTANIA NASZYCH CZYTELNIKÓW
Wyślij do nas swoje pytanie - kliknij, aby rozwinąć formularz


Zachowamy Twoje dane tylko do naszej wiadomości, chyba że wyraźnie napiszesz, że zezwalasz na ich opublikowanie. Adres email do wysyłania historii do działu "Pytania do FN": pytania@nautilus.org.pl

Twoje imię i nazwisko lub pseudonim

Twój email lub telefon

Treść wiadomości

Zabezpieczenie przeciw-botowe

Ilość UFO na obrazie





Dlaczego po śmierci witają nas nasi bliscy, skoro jest rzekomo doktryna reinkarnacji?
Nie, 7 maj 2017 08:55 komentarze: 12 czytany: 3356x

Dzień dobry. Nurtuje mnie pewne pytanie. Jeśli reinkarnacja istnieje to jak wytłumaczyć fakt że zmarli po kilkudziesięciu latach od swojej śmierci witają "po drugiej stronie" swoich umierających bliskich? Będę wdzięczna za jakieś wyjaśnienie. Zakłada się przecież że kolejne wcielenie jest po około 5 latach od śmierci.


Sprawa już kiedyś była tematem naszej odpowiedzi, ale chętnie powtórzymy to raz jeszcze. Powszechnie funkcjonuje bardzo pożądany społecznie pogląd, że po śmierci powitają nas całe tabuny „naszych bliskich”, którzy już wcześniej odeszli. O ile mamy setki dowodów na to, że dusze zmarłych wcielają się w nowe ciała, to takich historii o tym, jak „babcie, dziadkowie i pradziadkowie” witają wnuczka po przejściu na drugą stronę są… zaskakująco rzadkie. Ludzie tego pragną, powtarzają, że „się spotkają po śmierci”, ale… przeważnie witają ich tam „potężne istoty duchowe”. Co oczywiście nie oznacza, że dusza jakiegoś zmarłego naprawdę nie pojawi się w momencie śmierci członka rodziny.

Powrót z „krainy światła” na Ziemię w nowym ciele pojawia się faktycznie dość szybko. Po śmierciach w okolicznościach dramatycznych nawet bardzo szybko. Nasze ustalenia są zbieżne z tym, co ustalił dr Jim Tucker.


Informacje na ten temat pojawiają się w filmie, który pokazaliśmy w serwisie – ok. 14 minuty filmu.

 

Na koniec jedna historia związana z wielkim polskim medium czyli Izabelą Węgierską. Kiedyś powiedziała nam takie słowa:

- Ludzie nigdy nie powinni wywoływać duchów, bo to się zawsze kończy źle. Czasami nawet dla obcych ludzi, w których ciałach są dusze ich bliskich. Dzieci wywołują ducha „ukochanej babci”, a w tym czasie duch babci będący w ciele dziecka otrzymuje podświadomie sygnał, że jest wzywany, opuszcza ciało dziecka i przybywa na miejsce, a dziecko… nagle umiera. Jestem przekonana, że znaczna część tzw. spontanicznych, niczym nie uzasadnionych śmierci ludzi na całym świecie ma takie właśnie podłoże, że ich dusza została przywołana w całkowicie nieodpowiedzialny sposób przez żyjących.


Komentarze (12)
Poniżej znajduje się lista komentarzy.

Nie, 14 maj 2017 23:00 | brak oceny

Magda | Gość

to banalne. 95% duszy wciela sie w nowe cialo a 5% zostaje w zaswiatach. slyszeliscie o wyzszym ja? dlaczego ta nasza czesc zostaje po drugiej stronie.

" Dzieci wywołują ducha „ukochanej babci”, a w tym czasie duch babci będący w ciele dziecka otrzymuje podświadomie sygnał, że jest wzywany, opuszcza ciało dziecka i przybywa na miejsce, a dziecko… nagle umiera." moze tak byc. ale czy dusza nie zapomina kim byla w poprzednim wcieleniu?

Czw, 11 maj 2017 23:05 | ocena: + 2

Faust | Załogant

Jeśli by tak było jak sądzi medium, to nie chciałbym być duszą Napoleona - nigdy więcej normalnego i długiego życia...

Wg mnie na wyższych poziomach czas nie istnieje wobec tego możliwe jest, by zjawiła się osoba, która już się wcieliła. Z naszego punktu widzenia - przywołujemy Cezara, to łączymy się z zaświatami odpowiadającymi czasom starożytnym itd.

Czw, 11 maj 2017 21:19 | ocena: + 4

relatysta | Załogant

Odpowiedź jest delikatnie mówiąc naciągana.
Tylko pola morficzne Sheldraka mogą ten efekt wytłumaczyć.
Pola informatyczne/formatywne istnieją/trwają po naszej śmierci.
Można je odczytać - jak robią to osoby medialne utalentowane (p.Jackowski) lub bardzo bliskie.
Trwając rezonują z powstającym życiem przejmującym część cech zmarłej już osoby.
Coś przecież komórce macierzystej nakazuje być ręką czy okiem.
Warto poczytać o tym fenomenie.
https://zenforest.wordpress.com/2010/01/03/pole-morfogenetyczne-rupert-sheldrake/
http://virgobooks.pl/alfabetyczny-katalog-ksiazek/108-nauka-wyzwolenie-z-dogmatow-rupert-sheldrake.html

Śr, 10 maj 2017 20:16 | ocena: + 6

Ewa | Gość

Jestem autorką pytania. Odpowiedź fundacji mnie zawiodła o czym napisałam w osobnym mailu do redakcji. W pełni zgadzam się z osobami komentujacymi - widzenie bliskich to bardzo częsta sytuacja. To czy sa to nasi prawdziwi bliscy czy ktos inny to juz odmienna kwestia. Nie ma co tego faktu ignorować i robić z ludzi idiotów że jak chcą to widzą zmarłych. Teoria Newtona chyba najbardziej do mnie przemawia. Podkreślam teoria bo tak naprawdę niewiele wiemy na temat rzeczywistości. Fundacja natomiast wie najlepiej ze to bujda bo pozjadała wszystkie rozumy.

Rozwiń odpowiedzi (3)

Sob, 13 maj 2017 12:56 | ocena: + 3

Mariusz | Gość

@Ewa, Witam. Moim zdaniem, to kwestia czasu. Nam się wydaje, że płynie liniowo do przodu, a tak raczej nie jest. W momencie śmierci, ten ziemski, nasz, czy nam się wydający, przestaje obowiązywać.

Rozwiń odpowiedzi (1)

Wt, 23 maj 2017 20:10 | brak oceny

ola | Gość

@Mariusz, o! To jest myśl !

Sob, 13 maj 2017 18:01 | ocena: + 2

GTY | Gość

@Ewa, Niestety ostano FN stała się kółkiem wzajemnych adoratorów. Jak poklepiesz ich po plecach mówiąc "tak stary masz rację" to puszczą twoją wypowiedź. Najlepszym przykładem jest blokowanie moich komentarzy przez FN. Nie mam im tego za złe. Taka tam głupia ludzka ułomność.

Wt, 23 maj 2017 20:12 | ocena: + 1

ola | Gość

@Ewa, a ja mam do fundacji też trochę żalu. Może jestem nadwrażliwa, ale mam wrażenie, że osoby odpowiadające na maile nie są zbyt miłe...tak jakby im ktoś przeszkadzał. Może miałam po prostu pecha, ale tak to odczułam.

Śr, 10 maj 2017 05:15 | ocena: + 4

|

Osobiscie znam bardzo duzo opowiesci, ze ludzie widza swoich najblizszych w trakcie smierci, bardzo czesto ich wolaja .
Moja Babcia w momencie odchodzenia, bardzo sie podekscytowala i dziwila ze widzi matke zmarla z 70 lat wczesniej ( babcia miala 98 jak umarla)
Wiec cos nie do konca rozumiemy.
Bo sa dowody na reinkarnacje ale tez wlasnie ten fakt widzenia bliskich...
Mysle , ze moze faktycznie czastka -osobowosc konkretnej zyjacej osoby moze tam gdzies zostac. Moze tez byc tak , ze czlowiek tam sam decyduje i niektorzy czekaja na bliskich?
Moze poprostu cos innego podszywa sie pod osoby bliskich zeby bylo latwiej umrzec, bo przeciez coz bardziej czlowieka uspokoi jak spotkanie z matka lub inna najukochansza stracona osoba...
Mysle , ze baaardzo nam jeszcze daleko do zrozumienia tej nieokielznanej tajemnicy naszego zycia i smierci.

Wt, 9 maj 2017 20:24 | ocena: + 2

Adrian | Gość

Witam, Mój tata podczas śmierci swoich dziadków, a także ojca opowiadał że w pokoju widział bliskich którzy już wcześniej odeszli. Także nie koniecznie są to tylko pragnienia osób, które przechodzą na tamtą stronę. Pozdrawiam

Wt, 9 maj 2017 19:45 | ocena: + 3

ola | Gość

M. Newton twierdzi, że część energii duszy zostaje w zaświatach i może witać swoich zmarłych.

Jakoś nie wierzę w to wywoływanie duchów....że duch taki głupi i opuści ciało...dziwne.

Wt, 9 maj 2017 12:51 | ocena: + 5

maxwell8 | Gość

Witam. Piszez ze po wyjsciu duszy cialo wzywanego umiera. Poczytaj prosze o regresji hipnotycznej. Dowiesz sie , ze w czasie gdy twoje cialo sni , twoj duch eteryczny moze byc w zupelnie innym miejscu. Poza tym istnieje WOLNA WOLA. Jesli dany DUCH nie chce , to nie " przyjdzie". Wiekszy klopot bywa z duchem , ktory " PODSZYWA" sie pod wywolywana energie. Milego dnia.

Wyświetl według: Chronologicznie Ocena
w kolejności: rosnąco malejąco

* Informujemy, iż treści zamieszczane w komentarzach, lub innych rubrykach, w których internauta może dodać swój wpis nie są stanowiskiem Fundacji Nautilus i nie stanowią one odzwierciedlenia naszych poglądów, upodobań bądź sympatii. Fundacja Nautilus nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy zamieszczanych przez Użytkowników.

Aby dodać komentarz, zaloguj się.
szukaj:  

Wejście na pokład

Zapamiętaj mnie

Wiadomość z okrętu Nautilus

Średnia temperatura na świecie w ciągu najbliższych pięciu lat nadal będzie rosnąć, czasowo może wzrosnąć do ponad 1,5 stopnia Celsjusza powyżej średniej sprzed epoki przemysłowej - poinformowała w czwartek Światowa Organizacja Meteorologiczna (WMO). To oznacza, że konsekwencje będą odczuwalne niemal w każdym miejscu na Ziemi.

UFO24

więcej na: emilcin.com

Wt, 30 cze 2020 07:04 | Witam, Czy zgłosił się może do Was ktoś kto dokonał 'jakiejś' obserwacji z powiatu cieszyńskiego w nocy 27 na 28 czerwca (noc z soboty na niedziele)?Np. z gminy Brenna, bądź dalej Ustroń, Skoczów albo sam Cieszyn etc.? Albo i Bielsko-Biała? Jeśli można oczywiście prosić. Niekoniecznie spodziewam się twierdzącej odpowiedzi, ale... nie zaszkodzi zapytać, prawda? Takiej obserwacji mógł ktoś dokonać gdzieś w godzinach pomiędzy 22:50 a 00:20Nie miałem przy sobie zegarka, więc nie potrafię ...

Dziennik Pokładowy

Niedziela, 3 maja 2020 | Miałem zabawne spotkanie z moim wiernym słuchaczem sprzed lat. Wtedy młodym chłopakiem, a dziś poważnym panem z rodziną, dziećmi i siwiejącymi skroniami. Dopiero patrząc na niego zobaczyłem dyskretny urok upływu czasu, który dotyczy przecież każdego z nas. Zadał mi ciekawe pytanie... Panie Robercie, jak można utrzymać pasję przez tyle lat? Przecież reszta pasjonatów panu podobnych dawno odpadła od...

czytaj dalej

FILM FN

FORMACJA UFO NAD MORZEM - 2019

archiwum filmów

Archiwalne audycje FN

Playlista:

rozwiń playlistę




Właściwe, pełne archiwum audycji w przygotowaniu...
Będzie dostępne już wkrótce!

Poleć znajomemu

Poleć nasz serwis swojemu znajomemu. Podaj emaila znajomego, a zostanie wysłane do niego zaproszenie.

Najnowsze w serwisie

Wyświetl: Działy Chronologicznie | Max:

Najnowsze artykuły:

Najnowsze w XXI Piętro:

Najnowsze w FN24:

Najnowsze Pytania do FN:

Ostatnie porady w Szalupie Ratunkowej:

Najnowsze w Dzienniku Pokładowym:

Najnowsze recenzje:

Najnowsze w KAJUTA ZAŁOGI: OKRĘT NAUTILUS - pokład on-line:

Najnowsze w KAJUTA ZAŁOGI: Projekt Messing - najnowsze informacje:

Najnowsze w KAJUTA ZAŁOGI: PROJEKTY FUNDACJI NAUTILUS:

Informacja dotycząca cookies: Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu logowania i utrzymywania sesji Użytkownika. Jeśli już zapoznałeś się z tą informacją, kliknij tutaj, aby ją zamknąć.