Dziś jest:
Wtorek, 2 lipca 2024

Nasze położenie na tej Ziemi wygląda osobliwie, każdy z nas pojawia się mimowolnie i bez zaproszenia, na krótki pobyt bez uświadomionego celu. Nie mogę nadziwić się tej tajemnicy...
/Albert Einstein/

Komentarze: 0
Wyświetleń: 5969x | Ocen: 0

Oceń: 2/5
Średnia ocena: 0/5

Wt, 19 sie 2008 00:00
Autor: FN, źródło: FN

Patrol Nautilusa przemierza polskie wybrzeże. Cel to weryfikacja i zdokumentowanie kilku przypadków obserwacji UFO, a także... humanoidów. Chcemy się przekonać, czy mamy do czynienia z żartem, czy prawdziwym spotkaniem typu CEIII.

Konwój Nautilusa jedzie wzdłuż polskiego wybrzeża. Właśnie zwijamy obóz na polu namiotowym w Łebie i ruszamy w stronę Helu. Ten wyjazd zdominowały sprawy związane z UFO, gdyż tzw. nawiedzone miejsca i inne fenomeny X`Files wymagają co najmniej kilku dni postoju, a przede wszystkim pogody, bez tych upiornych opadów deszczu, które uniemożliwiły nam rozstawienie kamer monitoringu. Tym razem zaciekawiły nas informacje o obserwacjach humanoidalnych istot, które były widziane na Pomorzu. Nie chcieliśmy publikować tych wiadomości przed tym, zanim nie spotkamy się ze świadkami. Informacje o humanoidach były o tyle ciekawe, że pochodziły z różnych źródeł i dotyczyły tego samego terenu. Potrzebna jest jednak weryfikacja. Choćby minimalna. W Łebie spędziliśmy wspaniałe chwile, a nasz NAUT-Mobile był chyba najbardziej charakterystycznym obiektem na polu namiotowym i gwarantujemy, że akurat nasz obóz trudno było nie zauważyć… ;) Skoro jednak mowa o Łebie, to może warto jest przeczytać krótką relację o obserwacji: ---Original Message----- From: Dariusz {xxxxxx} Sent: Saturday, August 16, 2008 10:08 PM To: nautilus@nautilus.org.pl Subject: Łeba 14 sierpień 2008 świecąca kula [film] witam serdecznie całą załogę! Od lat czytam waszą stronę i wielce podziwiam Wasz zapał i dokonania, ale przejde do sedna sprawy żeby nie marnować Waszego cennego czasu... Przez ostatni tydzień byłem na wakacja ze znajomymi w Łebie. W czwartkowy wieczór czyli 14 sierpnia bawiłem się z grupą znajomych na plaży A koło znanej imprezy plażowej... Nagle koleżanka zauważyła na niebie kulę trochę większą od gwiazdy która leciała z nad lądu w stronę morza. W tej samej chwili wyjąłem telefon ( SE w580i) i zacząłem nakręcać film. Kula świeciła zółto-pomarańczowym światłem charakterystycznie mrugając niczym gwiazda. Była na wysokość mniejwięcej 200 metrów nad ziemią i jakieś 300 metrów od nas w dal (trudno ocenić). Owa kula leciała po lini prostej z jednakową prędkością dość wolno. Nagle na wysokości plaży kula zwolniła i zatrzymała się w miejscu. Wisiała tak w jednym miejscu charakterystycznie mrugając i być może lekko drgając na boki (trudno ocenić czy to był efekt migotania czy drgania na boki). Wisiała tak w miejscu niecała minutę i powoli zaczęła znikać (jakby się wypalała). Kiedy zniknęła z ekranu telefonu było jeszcze ją widać gołym okiem przez ok pół minuty. Cała obserwacja trwała niecałe 4 minuty. Podczas obserwacji nie dochodził do nas żaden odgłos z kierunku tej kuli. Było to dokładnie o godzinie 22:46 na plaży A niedaleko zejścia. Niestety film jest kiepskiej jakości i mało co na nim widać. Wybaczcie za drżącą rękę i "bawienie" się zoomem ale byłem podekscytowany i chciałem jak najlepiej ukazać to zjawisko. Na samym początku pierwsze co wpadło nam do głowy to ufo, ale pozniej juz po wszystkim stwierdziliśmy że mógł to być piorun kulisty. Na plaży byli też inni ludzie co obserwowali to zjawisko więc może się jeszcze ktoś zgłosi... Pozdrawiam serdecznie całą załoge i mam nadzieje że moja obserwacja do czegoś Wam się przyda. Darek z Bydgoszczy Skontaktowaliśmy się z p. Darkiem. Wbrew jego zapewnieniom na filmie widać jakąś kulę i jest całkiem ciekawy, ale zamieścimy go po powrocie do Bazy w Warszawie. W czasie naszej wyprawy wzdłuż polskiego wybrzeża odbieramy e-maile, ale wybaczcie, że nie mamy czasu spędzać długie godziny na ekranami naszych laptopów i zamieszczać filmy czy materiały. Oprócz tego, że dokumentujemy zdarzenia X`Files jesteśmy przecież na… wakacjach, choć dla FN wakacje wyglądają trochę inaczej, niż dla pozostałej masy ludzkiej... ;) wybaczcie nam, ale nam też należą się wakacje i przyspieszymy ilość publikacji zaległych po powrocie Na koniec jeszcze kilka zdjęć z ważnej narady FN w Szczecinku, która w całości dotyczyła ostatnich wydarzeń związanych z UFO w Polsce. Szczecinek to nie jest przypadkowe miejsce wybrane na tę okoliczność... Tam w 2003 roku doszło do jednego z najciekawszych spotkań typu CE III z UFO. Doszło do niego na wiadukcie. Pod tym wiaduktem zrobiliśmy naradę FN w tej sprawie z udziałem "naszego człowieka" ze Szczecinka, Zbigniewa Kalisiaka, który zrelacjonował nam ostatnie informacje o tym przypadku (wiele wskazuje na to, że świadek ma tzw. implant). Omówiliśmy ostatnie informacje związane z tym przypadkiem i ustaliliśmy strategię działania związaną ze zdjęciami rentgenowskimi tego "czegoś", co jak najbardziej może być właśnie implantem. Jeżeli wierzyć uczestnikowi tamtych wydarzeń, na tym wiadukcie w 2003 przebywały trzy istoty z obcego pojazdu powietrznego, które na koniec przekazały przesłanie do całej ludzkości... "Chrońcie ziemię, powietrzę i wodę, bo grozi Wam zagłada lub katastrofa"

Komentarze: 0
Wyświetleń: 5969x | Ocen: 0

Oceń: 2/5
Średnia ocena: 0/5

Wt, 19 sie 2008 00:00
Autor: FN, źródło: FN

* Komentarze są chwilowo wyłączone.

Wejście na pokład

Wiadomość z okrętu Nautilus

ONI WRACAJĄ W SNACH I DAJĄ ZNAKI... polecamy przeczytanie tekstu w dziale XXI PIĘTRO w serwisie FN .... ....

UFO24

więcej na: emilcin.com

Sob, 3 luty 2024 14:19 | Z POCZTY DO FN: [...] Mam obecnie 50 lat wiec juz długo nie bedzie mnie na tym świecie albo bede mial skleroze. 44 lata temu mieszkałam w Bytomiujednyna rozrywka wieczorem dla nas był wtedy jedno okno na ostatnim pietrze i akwarium nie umiałem jeszcze czytać ,zreszta ksiażki wtedy były nie dostepne.byliśmy tak biedni ze nie mieliśmy ani radia ani telewizora matka miała wykształcenie podstawowe ojczym tez pewnego dnia jesienią ojczym zobaczył swiatlo za oknem dysk poruszający sie powoli...

Artykułem interesują się

Poniżej lista Załogantów, których zainteresował ten artykuł. Możesz kliknąć na nazwę Załoganta, aby się z nim skontaktować.

Brak zainteresowanych Załogantów.

Dziennik Pokładowy

Sobota, 27 stycznia 2024 | Piszę datę w tytule tego wpisu w Dzienniku Pokładowym i zamiast rok 2024 napisałem 2023. Oczywiście po chwili się poprawiłem, ale ta moja pomyłka pokazała, że czas biegnie błyskawicznie. Ostatnie 4 miesiące od mojego odejścia z pracy minęły jak dosłownie 4 dni. Nie mogę w to uwierzyć, że ostatnią audycję miałem dwa miesiące temu, a ostatni wpis w Dzienniku Pokładowym zrobiłem… rok temu...

czytaj dalej

FILM FN

EMILCIN - materiał archiwalny

archiwum filmów

Archiwalne audycje FN

Playlista:

rozwiń playlistę

Właściwe, pełne archiwum audycji w przygotowaniu...
Będzie dostępne już wkrótce!

Poleć znajomemu

Poleć nasz serwis swojemu znajomemu. Podaj emaila znajomego, a zostanie wysłane do niego zaproszenie.

Najnowsze w serwisie

Najnowsze w KAJUTA ZAŁOGI: OKRĘT NAUTILUS - pokład on-line:

Najnowsze w KAJUTA ZAŁOGI: Projekt Messing - najnowsze informacje:

Najnowsze w KAJUTA ZAŁOGI: PROJEKTY FUNDACJI NAUTILUS:

Informacja dotycząca cookies: Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu logowania i utrzymywania sesji Użytkownika. Jeśli już zapoznałeś się z tą informacją, kliknij tutaj, aby ją zamknąć.