Dziś jest:
Sobota, 19 kwietnia 2025

Jedność myśli, słowa i czynu. To jedyna droga do szczęścia.
Sathya Sai Baba

Komentarze: 9
Wyświetleń: 3598x | Ocen: 27

Oceń: 2/5
Średnia ocena: 4/5


Sob, 25 sty 2025 17:57   
Autor: FN, źródło: FN   

MIAŁAM ZNAK KOŁA STEROWEGO! RELACJA JUSTYNY

Poniżej treść e-maila.

From: Justyna <...>
Sent: Thursday, January 16, 2025 2:42 PM
To: nautilus@nautilus.org.pl
Subject: Znak na ciele
 
Dzień dobry,
Piszę do Państwa odnośnie tajemniczego znaku na ciele, który powstał na moim ciele w 2019 roku, mieszkałam wtedy w Norwegii (Sarpsborg). Znak powstał podczas snu, otóż obudziłam się rano i podczas porannej toalety zaobserwowałam, ze na lewym ramieniu mam coś czego nie jestem w stanie opisać, ale odpowiada to jednym ze znaków, które u Państwa zostały wyszczególnione.
Miejsce na którym powstał znak absolutnie mnie nie bolało, sam zaś znak wyglądał jak rana po oparzeniu ewentualnie po wyrażaniu do krwi, bowiem można było zaobserwować strupek. Rana , znak zniknął samoistnie po kilku dniach, tak samo jak się pojawił tzn bez objawowo. Nie mam po tym żadnego śladu, po prostu zniknęło i tyle.
W pierwszej chwili byłam przerażona i zaczęłam szukać informacji myśląc, ze to jakaś choroba skórną tym bardziej, ze jestem od 16 lat pielęgniarka i było to dla mnie oczywiste ze musi to być coś dermatologicznego. Nie szłam z tym do lekarza ponieważ w Norwegii - lekarz rodzinny jest od wszystkiego, a dermatolog to specjalista i nie jest łatwo się dostać. Pomyślałam, ze pojadę do Polski i wówczas udam się dermatologia, ale nie miałam z czym bowiem rana zniknęła bardzo szybko.
Przez dłuższy czas nikomu o tym nie opowiadałam i nie mówiłam bo wiem ze jest to historia jak z jakiegoś filmu. Dopiero nie dawno wraz z moja Oddzialowa zaczęłyśmy rozmawiać o zjawiskach nadprzyrodzonych i pokazałam jej zdjęcie, na nowo zaczęłam szukać informacji. Nie ukrywam, ze chciałabym się kiedyś dowiedzieć co to oznacza i dlaczego mnie się to pojawiło.
Zastanawiam się tez, czy osoby są przypadkowe czy jest jakiś punkt wspólny pomiędzy osobami, które to zaobserwowały.
Jestem 37 letnia pielęgniarka z Krakowa, jestem tez osoba z wyższym wykształceniem (posiadam tytuł magistra oraz specjalisty w dziedzinie psychiatrii). W Norwegii przebywałam od 2017 roku do 2022. Nigdy wcześniej, ani tez później nie spotkała mnie podobna sytuacja.

W załączniku przesyłam zdjęcie

Pozdrawiam
Justyna [...]



Poniżej rozmowa z p. Justyną na kanale Roberta Bernatowicza.


Komentarze: 9
Wyświetleń: 3598x | Ocen: 27

Oceń: 2/5
Średnia ocena: 4/5


Sob, 25 sty 2025 17:57   
Autor: FN, źródło: FN   


Komentarze (9)
Poniżej znajduje się lista komentarzy.

Czw, 27 mar 2025 21:12 | ocena: + 1

AnnaZ | Załogant

Sprawa ze znakami jest niebywała... Ciekawe jak i kiedy się to wyjaśni

Rozwiń odpowiedzi (1)

Pon, 31 mar 2025 13:31 | brak oceny

poza_czasem | Załogant

A czy spotkałaś się Anno gdzieś z jakimkolwiek wyjasnieniem tej sprawy ?

Rozwiń odpowiedzi (1)

Pon, 31 mar 2025 15:13 | ocena: + 1

AnnaZ | Załogant

@poza_czasem, najbardziej przekonująca wydaje się hipoteza związana z UFO - znaki koła sterowego mogłyby być śladem po kontakcie z obcą technologią, która działa poza naszym pojmowaniem czasu i przestrzeni. To, że pojawiają się głównie u kobiet i znikają po 2 tygodniach, może sugerować specyficzny proces - np. tymczasowe ‘oznakowanie’ czy efekt uboczny abdukcji. Mogą być symbolem nadchodzących zmian, próbą oddziaływania na podświadomość, jak kręgi w zbożu. Może to informacja, którą zrozumiemy dopiero za pewien czas, bo jakiś proces na Ziemi musi się dopełnić. Wyobrażam sobie, że te znaki mogłyby działać jak subtelne wskazówki - coś, co łączy nas z czymś większym, ale wymaga od nas otwarcia na inne sposoby postrzegania rzeczywistości. Może obce istoty chcą w taki rozsądny i spokojny sposób wpłynąć na ludzi, by ci zainteresowali się bardziej duchową stroną życia? Nie wiem, czy dobrze rozumuję, ale taki kierunek wydaje mi się właściwy. Na pewno nie odbieram tego, jako czegoś negatywnego. Zastanawiałam się również, czy tutaj nie chodzi po prostu o RB (Bo jest Kapitanem, stąd koło sterowe), by mógł zbierać wokół siebie więcej sympatyków i ludzi zainteresowanych tematem :)

Rozwiń odpowiedzi (1)

Pon, 31 mar 2025 15:40 | ocena: + 1

poza_czasem | Załogant

Były różne próby wyjaśnienia, między innymi regresja hipnotyczna (chyba na kanale RB) nie wiem czy KJ też się nad tym nie skupiał. Przyjmijmy ża mamy kilka wersji wyjaśnienia tego zjawiska, ludzie nie wierzą w żadną z nich. Jeśli napiszę wyjaśnienie, i tak nikt w to nie uwierzy. Nie wiem jakie wyjaśnienie usatysfakcjonuje Ciebie, a jakie innych załogantów oraz inne osoby. Potwierdzę to co napisałaś, że jest to ślad po kontakcie z obcą technologią, która działa poza naszym pojmowaniem czasu i przestrzeni. Dokładniej pochodzi to z równoległego świata, który funkcjonuje tu gdzie my, tyle że w innej częstotliwości, innej gęstości. Oni widzą nas, my nie widzimy ich. Nie jest to wynikiem uprowadzenia, w przeciwieństwie do tych znaków o których pisał Orion. Tak jak napisałaś Anno, ma to zwiazek z kręgami w zbożu, które powstają wskutek działania energii spiralnej. Symbole jedne i drugie mają potężną moc energetyczną i mają oddziaływać na ludzi. Znaki na ciele dodatkowo wprowadzają korektę DNA, a w większości przypadków pojawiają się u kobiet ponieważ energia kobiet jest bardziej sprawcza. Ma to wpływać na "opamiętanie się ludzi" i zmianę postrzegania, ale również ma być wiadomością że tu nie jesteśmy sami, jest życie, które przeplata się z naszym. W punktach przecięcia dochodzi też do różnych zjawisk, których nie potrafimy zrozumieć. Ci co wyszli już poza "matrix" to wiedzą. Dobrze myślisz że chodzi o zwrócenie naszej uwagi na inne sposoby postrzegania "rzeczywistości" i większe zainteresowanie duchową stroną życia. Innych powiązań nie potwierdzam. Nie przeczytałem o tym w necie, są to moje własne wglądy.
Moje motto "zajrzyj wgłąb siebie, tam znajdziesz wiele odpowiedzi"

Rozwiń odpowiedzi (1)

Pon, 31 mar 2025 16:28 | ocena: + 1

AnnaZ | Załogant

Cieszę się, że zgadzamy się we wnioskach. Ja w to wszystko jak najbardziej wierzę i jestem otwarta na wiele interpretacji tego niezwykłego zjawiska. Nie ulega wątpliwości, że ludziom potrzebny jest rozwój duchowy na już, jednak niewiele osób kwapi się do tego, by szczerze nad sobą pracować. Masz rację, że znaki mogą być jakimś rodzajem ostrzeżenia, aby ludzie w końcu opamiętali się. To prawda, że Oni widzą nas, a my ich nie. Kiedy kilka lat temu miałam incydent z widzeniem obiektu UFO, to też wyłonił się dosłownie znikąd, jakby z innej gęstości. To jest fascynujące, a jednocześnie niepokojące, bo pokazuje, jak wiele jeszcze przed nami. Ciekawe, co piszesz o korekcie DNA - bardzo możliwe, że tak jest. Kobiety wydają się bardziej otwarte na emocje, na doświadczanie duchowości, stąd też pewnie częściej stają się obiektem takiego znakowania. Tak sobie to tłumaczę. Nie od dziś czuję, że stoimy u progu większych zmian, ponieważ może to być moment przełomowy - zwrot w kierunku duchowości lub upadku, z którego nie będzie już odwrotu. Swoją drogą kręgi w zbożu są piękne, niektóre z nich to prawdziwe dzieła sztuki.

Rozwiń odpowiedzi (1)

Wt, 1 kwi 2025 07:29 | ocena: + 1

poza_czasem | Załogant

Tak, ludziom potrzebny jest rozwój duchowy, zaniedbaliśmy to, szczególnie w ostatnim okresie. Zdominował nas kult materializmu koncentrując naszą uwagę na posiadaniu dóbr i bogactwa. Widać to nawet tu na FN, między innymi w temacie asteroidy. A w sumie i tak "pójdą boso" Rozwój cywilizacji to rozwój technologii ale wraz z rozwojem duchowym. W tym drugim jesteśmy niedorozwinięci. Tyle tylko że mieliśmy na to dużo czasu, teraz jest już trochę za późno. Jest jednak możliwość, choć nikła, że ludzkość dozna przebudzenia na ogromną skalę i zmieni bieg historii. Dużo energii nad tym pracuje, po to też inkarnują na Ziemi aby nam w tym pomóc. Tyle mogą dla nas zrobić. Póki co, nie widzę w otoczeniu większych zmian energetycznych, choć znam osoby które tą dobrą energię niosą. One czasem nic nie muszą robić, wystarczy że są. Twoje spotkanie z UFO Anno, to właśnie występujący kompatybilny punkt przecięcia Wszechświatów. Wtedy obiekt jest widoczny przez chwilę w naszym świecie, nagle się pojawia i nagle znika. Może nawet nie wiedzieć że był widoczny przez nas. Tak samo jest w drugą stronę. Możemy znaleźć się w innym świecie i nieraz tego nie zauważyć. Z Wszechświatami równoległymi jest tak, że jest ich nieskończenie wiele, część z nich jest bardzo podobna do naszego i znajdują się tam nasze odpowiedniki, czyli cząstka będąca składową naszej Głównej Energii. "Dusza" to właśnie ta cząstka w każdym z Wszechświatów. I tu jest związek ze znakami na ciele, niewidoczna część tego znaku jest w innym wymiarze, którą ma odpowiednik.

Rozwiń odpowiedzi (1)

Wt, 1 kwi 2025 16:25 | ocena: + 1

AnnaZ | Załogant

Kult materializmu rzeczywiście nas przytłoczył, a technologia bez duchowości jest jak ślepa uliczka. W ‘Misji’ również zwracano uwagę, że niejedna cywilizacja się na tym podejściu wyłożyła. Ludzie bez świadomości reinkarnacji skupiają się na mnożeniu doświadczeń i przedmiotów, a duchowość schodzi na dalszy plan, bo tak jest wygodniej. Te energie, o których piszesz, inkarnujące na Ziemi, aby nam pomóc - chwała im za to, choć za swoją decyzję muszą czasem boleśnie pokutować. Wiem coś o tym :)

Też nie widzę w moim otoczeniu większych zmian, trudno jest znaleźć kogoś, kto by się tym w ogóle interesował nie mówiąc już o szczerej pracy nad sobą. Kiedyś był Cudowny portal i faktycznie wokół niego i Leszka Ż. trochę się działo, a teraz została chyba tylko FN, co daje jakiś promyk nadziei, że wiedza ta będzie płynąć szerzej. Moje historie z UFO opisałam RB w liście, bo sprawy te są tak niebywałe, że nie wiadomo komu jeszcze o nich powiedzieć.

"Niewidoczna część tego znaku jest w innym wymiarze, którą ma odpowiednik" - Zgadzam się, że to może mieć inne warstwy i pełnić funkcję łącznika między nami, a czymś, co wykracza poza wyobraźnię.

Rozwiń odpowiedzi (1)

Śr, 2 kwi 2025 08:58 | ocena: + 1

poza_czasem | Załogant

Aby nie rozciągać nadmiernie tego wątku napiszę krótko. Trafnie Anno zauważasz że to pełni funkcję łącznika. Otóż te symbole mają właściwości komunikacyjne, ale właśnie wykraczajace poza nasze rozumowanie. Trudno jest wytłumaczyć ten rodzaj komunikacji językiem jakim posługuje się ludzkość. Mogę to porównać do komunikacji jaką ja odbieram, czyli impuls energii, który zawiera całą gamę informacji z różnych dziedzin połączonych ze sobą w celu zrozumienia. To jest cały pakiet informacji, to tak jak plik który otwierasz, a w nim wiele folderów, każdy z innej dziedziny, ale powiązane razem układają całość. To tylko jeden impuls, a wiedza ogromna. Taki rodzaj łączności stosowany jest przez bardziej rozwinięte rasy kosmiczne. Nie muszą gadać godzinami, wystarczy jeden impuls i odbiorca otrzymuje całą wypowiedź. Symbole te były również wykorzystywane przez cywilizację Atlantydy. I tu widzę związek ludzi ze znakami właśnie z tą cywilizacją, która w części ocalała (przeniesiona do innej gęstości) Nie skontaktują się z nami na fejsie czy jakimś czacie. Komunikują się z nami poprzez symbole, które zawierają energię. Taki pakiet rozpakuje się tu nawet bez naszego zrozumienia, na planie energetycznym. Dużo by pisać bo wszystko ze sobą wiąże się w wielu wątkach.

Rozwiń odpowiedzi (1)

Śr, 2 kwi 2025 09:56 | ocena: + 1

AnnaZ | Załogant

@poza_czasem, Fakt, to są tematy o których można pisać i pisać. Dziękuję Ci za fantastyczną wymianę zdań i ciekawe przemyślenia z którymi zgadzam się jak najbardziej. To oczywiste, że nie kontaktują się z nami przez internet, chociaż niektórzy próbują taką filozofię szerzyć. Pozdrawiam!

Wyświetl według: Chronologicznie Ocena
w kolejności: rosnąco malejąco

* Informujemy, iż treści zamieszczane w komentarzach, lub innych rubrykach, w których internauta może dodać swój wpis nie są stanowiskiem Fundacji Nautilus i nie stanowią one odzwierciedlenia naszych poglądów, upodobań bądź sympatii. Fundacja Nautilus nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy zamieszczanych przez Użytkowników.

Aby dodać komentarz, zaloguj się.

Wejście na pokład

Wiadomość z okrętu Nautilus

13 kwietnia - pozdrowienia dla wszystkich z trasy. Kierunek? Morze Bałtyckie  [...]

UFO24

więcej na: emilcin.com

Pon, 24 mar 2025 21:16 | [KONTAKT] Szanowny Panie Robercie nie wiem czy taka informacja jest warta katalogowania ale podaję. Dziś w nocy ok godź 2 osoba rocznik 44 obudziła się i na białych drzwiach zobaczyła czerwony odblask. Potem wstała zobaczyć co to ...odblask pochodził od jakiegoś słońca za drzewami co prawda prowadzone są tam pewne roboty i zastanawiamy się co to było reflektor i to czerwony? Tym bardziej że osoba podała że źródło światła nie było punktowe i miało jakieś światełka na tarczy. I jeszcze jedno wolno...

Artykułem interesują się

Poniżej lista Załogantów, których zainteresował ten artykuł. Możesz kliknąć na nazwę Załoganta, aby się z nim skontaktować.

Dziennik Pokładowy

Sobota, 5 kwietnia 2025 | Czy można jednym zdaniem zmienić świat? Ja wierzę, że trafna myśl zapisania słowami ma gigantyczną energię, jeśli zawiera w sobie światło czyli prawdę. I może zmienić jednego człowieka, czyli tak naprawdę cały świat. Jak to działa? Zobaczycie sami, bo chłopaki już wyruszyli!

czytaj dalej

FILM FN

Teleskop Webba sfotografował UFO?

archiwum filmów

Archiwalne audycje FN

Playlista:

rozwiń playlistę




Właściwe, pełne archiwum audycji w przygotowaniu...
Będzie dostępne już wkrótce!

Poleć znajomemu

Poleć nasz serwis swojemu znajomemu. Podaj emaila znajomego, a zostanie wysłane do niego zaproszenie.

Najnowsze w serwisie

Wyświetl: Działy Chronologicznie | Max:

Najnowsze artykuły:

Najnowsze w XXI Piętro:

Najnowsze w FN24:

Najnowsze Pytania do FN:

Ostatnie porady w Szalupie Ratunkowej:

Najnowsze w Dzienniku Pokładowym:

Najnowsze recenzje:

Najnowsze w KAJUTA ZAŁOGI: OKRĘT NAUTILUS - pokład on-line:

Najnowsze w KAJUTA ZAŁOGI: Projekt Messing - najnowsze informacje:

Najnowsze w KAJUTA ZAŁOGI: PROJEKTY FUNDACJI NAUTILUS:

Informacja dotycząca cookies: Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu logowania i utrzymywania sesji Użytkownika. Jeśli już zapoznałeś się z tą informacją, kliknij tutaj, aby ją zamknąć.