Dziś jest:
Niedziela, 15 grudnia 2019

"Życie poświęć dla prawdy." Juwenalis z Akwinum (60–127)

Komentarze: 112
Wyświetleń: 11168x | Ocen: 14

Oceń: 2/5
Średnia ocena: 5/5


Czw, 22 luty 2018 11:19   
Autor: FN, źródło: FN   

TRAGICZNE WYDARZENIE SPOWODOWANE ZŁOŚCIĄ I NIENAWIŚCIĄ - TAK POWSTAJĄ SILNE WIĘZY KARMICZNE CIĄGNĄCE SIĘ PRZEZ WIELE KOLEJNYCH WCIELEŃ

Jak z punktu widzenia wiedzy zgromadzonej przez Fundację Nautilus wygląda współczesna ludzkość? Jest ona niczym gracz w szachy, który usiadł do stołu z szachownicą, ale jest pewien, że w tej grze chodzi o to, aby rzucać figurami w siedzącego naprzeciwko i w ten sposób zdobyć nad nim przewagę. Nieznajomość „reguł gry” zwanej życiem powoduje, że ludzie nie tylko marnują swój cenny czas, nie tylko cierpią, ale także powodują powstanie silnych „więzów karmicznych”, które będą się z nimi ciągnęły przez wiele wcieleń.

Ludzi do nas piszą:

Droga FN,

Skąd jest tyle ludzi chorych na nowotwory wokół? Skąd tyle tych potwornych chorób? Dzieci w wieku 2-3 lat umierają na raka, tyle osób ginie na drogach… czym to tłumaczycie? Jak to wyjaśnicie? [...]

Odpowiedź jest prosta i może być przedstawiona na dużym poziomie ogólności – winę za to ponosi nie szanowanie Praw Kreacji, w tym podstawowego prawa "przyczyny i skutku". Prawo to dotyczy każdej żywej istoty, jak i całej planety.


Jeśli ludzkość nie szanuje życia żywych istot i masowo zarzyna je w rzeźniach, jeśli traktuje naszą atmosferę jako „ogólnodostępny ściek” do którego wrzucane są spaliny i wszelkie inne świństwa produkowane przez przemysł, jeśli traktuje bliźnich jako „rywali, jeśli nie wrogów chcących uzyskać więcej materii niż oni sami posiadają”, jeśli ludzie nie opierają się na każdym kroku na pięciu podstawowych prawach Kreacji, którymi każdy powinien się kierować (miłość – prema, pokój – śanti, prawda – sathya, właściwe postępowanie – dharma, niekrzywdzenie – ahimsa) - to na naszej planecie cały czas będą "ból i łzy" jako konsekwencje naszych czynów.

Czy ktoś uwierzy, że na przykład zakaz zabijania żywych istot w rzeźniach obejmujący całą planetę praktycznie natychmiast ograniczyłby liczbę osób umierających na raka na świecie? Natychmiast taka teza spotka się z drwinami i szyderstwami typu: „tiaaa… akurat! Co ma piernik do wiatraka?!” i tak dalej. Tymczasem ludzkość uczestniczy w subtelnej grze w oceanie energii i każdy ruch, każda myśl nawet powoduje delikatną zmianę, która ma swoje konsekwencje. Przykład? Z ostatnich godzin.

Ktoś powie: to banalny wypadek samochodowy! Ale my delikatnie zaprotestujmy: on nie jest wcale taki zwykły… i będzie miał konsekwencje nie tylko dla rodziny obu mężczyzn, z których – mamy doświadczenie i wiemy, jak to wygląda – dla niektórych członków ich rodzin zmieniło się życie do ostatniego dnia. Niektórzy nigdy po stracie bliskich się już nie podnoszą… (na pewno znacie takich ludzi).

Co się stało? Oto wiadomość zamieszczona przez portal onet.pl 20 lutego 2018 - wydarzenie stało się jednym z tematów rozmowy w Bazie FN... ale to uwaga na marginesie! ;)


 




Dlaczego pokazujemy tę historię w serwisie FN? Otóż jesteśmy pewni, a tezę tę opieramy o materiał dokumentacyjny zgromadzony przez 25 lat: dusze tych dwóch ludzi spotkają się ponownie, aby zrozumieć swój błąd i go naprawić. Dlaczego tak jest? Bo takie są reguły gry, które utworzył stwórca. Nie wierzycie w to? Macie prawo – nikt nie będzie was na siłę do tego przekonywał. Mówicie: ot, przypadek, oni nie żyją i tyle w temacie! No cóż… pozostajemy przy swoich zdaniach.

Traktowanie życia jako „zaciekłej rywalizacji, w której siła i wściekła chęć rewanżu” bierze górę nad traktowaniem bliźniego jako „brata czy siostry” powoduje, że w kolejnych wcieleniach będzie także ból i cierpienie. Ci dwaj mężczyźni mogą w kolejnym wcieleniu spotkać się jako rodzeństwo, a nawet małżeństwo (dusza nie ma płci! – ma pierwiastek żeński i męski, z których podczas wcielenia jako mężczyzna lub kobieta przeważa albo jeden, albo drugi – to także oczywiście nie jest przypadek).

Czy można ustalić, jak będzie przebiegało kolejne wcielenie obu tych istot? Można, ale oczywiście nikt tego nie zrobi, gdyż byłoby to zbyt bolesne dla rodzin, a poza tym – Panie i Panowie – można założyć z 99,9999999 procentową pewnością, że „oni na pewno nie wierzą w takie rzeczy jak Prawo Karmy”.


A już na koniec mała uwaga – czy nie jest to także przykład, jak zła energia ściąga do siebie jeszcze gorszą energię i powoduje dramat sto razy większy?

Jest taki film „SEKRET”. Znacie go? Warto go sobie przypomnieć. Nie znacie? Koniecznie musicie obejrzeć. Film ten pokazuje dokładnie działanie prawa „przyczyny i skutku”, o którym my mówiliśmy na wiele lat przed powstaniem tego filmu.

/tekst powstał po rozmowie załogi okrętu Nautilus w Bazie FN – jest jej „ubocznym efektem”, ale mamy nadzieję – także ciekawym dla czytelników naszego portalu i nam to wybaczycie... ;)/

 

Komentarze: 112
Wyświetleń: 11168x | Ocen: 14

Oceń: 2/5
Średnia ocena: 5/5


Czw, 22 luty 2018 11:19   
Autor: FN, źródło: FN   


Komentarze (112)
Poniżej znajduje się lista komentarzy.
1 2 3

Pon, 12 mar 2018 10:59 | ocena: -1

Patrycja | Gość

Ja uważam że prawo Karmy zostało nałożone na Ziemię przez istotę demoniczną, która tu rządzi. Mamy możliwość wyrwania się stąd, ale tylko "grając w jej grę" i przestrzegając prawdziwie Boskich praw, wtedy ta istota nie ma z nimi szans. Złe duchy za to wciąż knują, wciąż podżegają do wojen, kłótni, wmawiają nam regułki religijne, wszystko po to żeby tu tkwić, żeby żywić się nasza energią, żebyśmy nie wrócili do Stwórcy.

Rozwiń odpowiedzi (2)

Śr, 14 mar 2018 16:01 | ocena: -6

George | Gość

@Patrycja, karmę wymyślili iluminaci wespół z cyklistami i gender. W przypadku wątpliwości zawsze możemy się wspomóc wikipedią. https://pl.wikipedia.org/wiki/Karma

Sob, 31 mar 2018 18:58 | brak oceny

Rysiek | Gość

@Patrycja, masz duzo racji. W szczegoly sie nie zaglebie bo jeszcze nie jestem pewien wielu rzeczy. Moge jedynie polecic wideoblogi Pana Jana Zbigniewa Popko - tam jest masa odpowiedzi. Pozdrawiam

Czw, 8 mar 2018 23:32 | ocena: -7

Roxo | Gość

Ciekawe co bardziej szkodzi: zabijanie zwierząt na mięso czy zabijanie dzieci nienarodzonych? Dlaczego nie wspomniał o tym drugim procederze? Czy zwierzęta ważniejsze są od bezbronnych dzieci?

Rozwiń odpowiedzi (2)

Nie, 11 mar 2018 21:16 | ocena: + 6

ta_wredna02 | Gość

Każde ŻYCIE jest ważne, nie tylko dzieciarni@Roxo,

Rozwiń odpowiedzi (1)

Śr, 14 mar 2018 19:43 | ocena: -1

George | Gość

@ta_wredna02, bardzo słusznie. Co za arogancja, wywyższać się z powodu otrzymania doskonalszego (?) ciała i możliwości używania mózgu. Następne już może takie nie być.

Rozwiń odpowiedzi (1)

Śr, 14 mar 2018 21:58 | ocena: + 1

czujne_oko | Gość

@George,

Jeśli odrodzimy się bez możliwości używania mózgu to wątpię żebyśmy zdawali sobie sprawę z tego, że można mieć piękny umysł i ciało.

Czw, 15 mar 2018 20:15 | ocena: + 1

Evoosha | Załogant

@Roxo, zwierzęta też są bezbronne. Ich bezbronność nie jest mniej ważna od bezbronności małych ludzi

Nie, 4 mar 2018 19:24 | ocena: + 2

Christi | Gość

Te wszystkie rozważania o jedzeniu lub niejedzeniu mięsa są stratą czasu. W Piśmie jest w którymś miejscu napsane że Bóg pozwala je sporzywać mięso. Nie istniał wtedy przemysł mięsny.Zwierzęta widziały światło słoneczne, oddychały czystym powietrzem. Teraz brak współczucia jest też problemem społecznym, dużo zwierząt jest krzywdzonych przez ludzi,bo można bezkarnie. W takich momentach tylko karma może ich dopaść,bo sądy raczej nie. Jezus zaś powiedział że nie mkżna mieć dwóch odważników. Miara musi być jedna dla wszystkich. Trzeba mieć współczucie również dla zwierząt. Czego wam wszystkim i sobie życzę.

Rozwiń odpowiedzi (2)

Czw, 8 mar 2018 12:11 | ocena: + 2

Mona | Gość

@Christi, masz racje, przez to, ze zrobiono ze zwierząt produkt, ludzie podchodzą do ich cierpienia bez emocji.
Kupując kawałek mięsa w sklepie, wypierają fakt, ze jest to cześć żywej do niedawna istoty, która była hodowana w okropnych warunkach i cale jej życie było cierpieniem.

Rozwiń odpowiedzi (1)

Śr, 14 mar 2018 19:38 | ocena: -3

George | Gość

@Mona, spokojnie - w przyszłości to oni odczują na własnej skórze skutki powszechnej bezczulicy (niekoniecznie od rodzaju ludzkiego). Karma choć jest tylko zasadą i nie kryje się za ią żadna inteligencja jest sprawiedliwa.

Rozwiń odpowiedzi (1)

Śr, 14 mar 2018 20:55 | ocena: + 4

czujne_oko | Gość

@George,

" Karma choć jest tylko zasadą i nie kryje się za ią żadna inteligencja jest sprawiedliwa." - majstersztyk, naprawdę. Ciebie będą cytować całe następne pokolenia... w cyklu "humor z zeszytów".

Czw, 8 mar 2018 13:38 | brak oceny

George | Gość

@Christi, weganie i wegetarianie kierują się względami etycznymi lub zdrowotnymi ewentualnie oboma (?). Mięsożercom dedykuję poniższy tekst poświęcony raportowi NIK demaskującym zawartość antybiotyków mięsie drobiu i jego wpływie na zdrowie. Jak już wielokrotnie wspominałem (wbrew uparciuchom twierdzącym że nie mają wpływu na swoje życie) że wiedzę o prawie karmy możemy wykorzystać do kreowania swojej przyszłości. W tym kondycję psychiczną i fizyczną w bliskiej i dalekiej przyszłości. Również w aspekcie doboru diety. Nawiązując jeszcze do tytułu artykułu dodam, że wszelkie działania pod wpływem nienawiści mają katastrofalne skutki karmiczne nie tylko w tym ale i następnych życiach. Jeden niekontrolowany wybuch może zniweczyć lata poprawnego, uczciwego życia. Teraz możemy się zastanowić, dlaczego co poniektórzy poświęcają część swojego życia na odpowiednie medytacje, zabezpieczając w ten sposób swój umysł przed niekontrolowanym wierzganiem. I to tłumaczy, dlaczego na świecie istnieją jeszcze ludzie szczęśliwi, pogodni cieszący się się życiem. Zapracowali na nie świadomym postępowaniem (albo i nie). Jakby nie było ich obecna sytuacja jest wynikiem wcześniejszego postępowania a nie przypadku.

Rozwiń odpowiedzi (1)

Pt, 9 mar 2018 14:18 | brak oceny

George | Gość

Sob, 3 mar 2018 09:39 | ocena: + 1

abc | Gość

@George, mąka, zboża, nabiał, niektóre warzywa... Wg najnowszych badań produkty typu czosnek i cebula powodują fermentacje odpowiedzialną za 'latami magiczny' zespół jelita drażliwego (a może winne jest to co te produkty z gleby/nawozu) pobraly? Ostatnio znów jest głośno o arsenie ale to raczej w marchwi i brukselce. Smutne, że są małe szanse pozyskania czystego jedzenia. Jest Eko też ale jednak 'na słowo'. Rodzina gbp jada jedynie warzywa z własnego ogrodu raczej nie bez powodu... Wykonałeś test coli, o którym wspominasz?

Rozwiń odpowiedzi (2)

Sob, 3 mar 2018 19:30 | ocena: -1

George | Gość

@abc, zgadzam się. Mamy coraz mniej produktów nadających się do spożycia. Nie mniej cokolwiek należy jednak jeść. Gdybyśmy bardzo restrykcyjnie podchodzili do zasad zdrowego żywienia to prawdopodobnie mielibyśmy (jeśli jeszcze nie mamy) poważne problemy zdrowotne. Wszystkie warzywa podlegają fermentacji jednak uważam, że ich droga w jelitach jest bardzo krótka i powodują mniej perturbacji niż fermentowane, wielodniowe mięso. Warzywa jadł bym nie jako podstawowy produkt a dodatek. Czosnek to naturalny antybiotyk, cebula również ma bardzo cenne właściwości także bym nie demonizował. W żołądku powinna być zachowana pewna równowaga polegająca na proporcjach. Sugerowałbym otworzyć jakieś linki wege zawierające dokładne informacje na temat. Toksyny są prawie w każdym produkcie więc rzeczywiście nie ma już co jeść. Grzyby (szczególnie kurki) też zasysają metale ciężkie. Ziemia jest zatruta i zbyt intensywnie eksploatowana więc stwierdzenie lekarza iż jedzenie warzyw jest zdrowe należy włożyć między bajki. Nie wiem co to za rodzina gbp - nie znam skrótu ale z pewnością warzywa z własnego ogródka są nieco czystsze niż z przemysłowych upraw. Wykonałem test na kawałku wieprzowiny i nic nie znalazłem. Byłe wtedy pod wrażeniem filmu na youtube przedstawiający taki eksperyment.

https://www.youtube.com/results?search_query=mieso+z+robakami

Byłem wtedy w uk a kupiony kotlet schabowy był sterylnie opakowany w plastik. Musiałbym powtórzyć ten test na mięsie kupionym w innych warunkach. Kiedyś, przed wyjazdem na 2 tygodniowy urlop zapomniałem wyrzucić pomidora z parapetu. Po przyjeździe grzecznie sobie na mnie czekał tak samo twardy. To samo jest z owocami kupowanymi w markecie. Produkty są szprycowane chyba formaliną bo inaczej sobie tego nie umiem wytłumaczyć. Zbaczamy niebezpiecznie z głównego tematu jakim jest skutek karmiczny działań pod wpływem złych emocji. Zatruwanie naszego organizmu nieodpowiednią dietą i brakiem wiedzy to przyczyna - zawały, wylewy, wieńcówka i nowotwory to skutki.

Sob, 3 mar 2018 19:41 | ocena: -1

George | Gość

Pt, 2 mar 2018 15:13 | brak oceny

Tomcio | Gość

A jak tu działa karma ? Skoro wszystko przyciągamy to prawo karmy zdaje się nie obowiązywać, można prawo karmy przezwyciężyć ?
Dobrym przykładem jest Pan Jackowski który w współpracy z tajną Policją prubuje zmienić prawo karmy i z tego co wiem, zazwyczaj mu się to nie udaje. Jak to jest, podejrzewam że nie wie tego nawet sam Kapitan, który o wszystkich zazwyczaj mówi dobrze, no nie licząc tam paru wyjątków. :D

Serdecznie pozdrawiam cały okręt Nautilus, i tych za burtą także.

Tomcio

Wt, 27 luty 2018 14:20 | ocena: + 2

janek | Gość

Nie rozwijając już powtórnie tematu ,jeść należy wszystkiego po trochu ,czyli być po trochu roślnożercą i mięsożercą.Tylko takie odżywianie gwarantuje zdrowie zarówno psychiczne jak i fizyczne.Bycie czystym wegetarianinem jak i mięsożercą będzie prowadziło do braku wielu niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania organizmu komponentów,co się niejednokrotnie ujawni dopiero po wielu latach.Materiałów w sieci i nie tylko ,cała masa,więc każdy znajdzie jeśli będzie szukał.Warto również wspomnieć że to spożywanie mięsa umożliwiło naszym przodkom rozwój mózgu,bez tego pewnie byśmy dalej hasali po sawannach.Pozdrawiam.

Pon, 26 luty 2018 19:43 | ocena: + 1

Christi | Gość

Są wyliczenia matematyczne które mówią jasno że dieta mięsna nie jest odpowiednia dlaZiemi. Jest to zużycie wody, intensyfikacja rolnictwa,powirzchnie ziemi mogące wyżywić głodujących a zamiast tego żywiące zwierzęta rzeźne. Trzeba też sprawdzić dane statystyczne dotyczące chorób ludzi. Odpowiedzieć sobie na pytanie dlaczego rodzą się tak ciężko chore dzieci. Umiejętność zadawania pytań i szukania na nie odpowiedzi to pierwszy krok do poznania prawdy.

Nie, 25 luty 2018 12:34 | brak oceny

George | Gość

Aby zakończyć podwątek o skutkach jedzenia lub niejedzenia mięsa proponuję przyjrzeć się tym osobom. Czy naprawdę uważacie za głupców?
http://www.wegetarianie.pl/slawni-wegetarianie-i-weganie/
Jak każde zjawisko, każde działanie i zachowanie, w tym dobór diety ma swoje skutki karmiczne. Owszem, część z tych osób decyduje się na dietę wegańską lub wegetariańską ze względu na modę i szpanerstwo, co nie oznacza, że nawet z tak prozaicznych powodów nie korzystają na zdrowiu i urodzie. Prawo karmy (przyczyna-skutek) jest uniwersalne, sprawiedliwe i dotyczy absolutnie każdego zjawiska.

Rozwiń odpowiedzi (2)

Nie, 25 luty 2018 14:24 | ocena: -7

czujne_oko | Gość

@George,
Może system obrazkowy do Ciebie trafi...
https://zapodaj.net/448f57539731a.jpg.html

Pon, 26 luty 2018 16:47 | ocena: + 1

Christi | Gość

@George, dziękuję za wsparcie. Czasem wątpię w sensowność przekonywania kogokolwiek do tej tezy. Ludzie jeśli chcą uratować Ziemię powinni przestać jeść mięso.

Rozwiń odpowiedzi (1)

Pon, 26 luty 2018 22:04 | ocena: -2

George | Gość

@Christi, to oczywiste co piszesz. Przekonywanie do swojej racji nie ma sensu bo i tak każdy wie swoje. Natura umysłu ma właściwości kleju - jak się podczepi pod jakąś ideę (polityka, sport, motoryzacja, mordunek dziczyzny) nie ma siły aby ją odkleić. Tylko niektóre, dojrzałe osobniki są w stanie rewidować i modyfikować swoje poglądy na bazie przedstawianych argumentów. Ale związane jest to z wysiłkiem podobnym do wyrzucenia starych, brudnych i rozpadających się kapci do których się przyzwyczailiśmy. Oderwanie od nieaktualnej już rzeczywistości jest bolesne bo umysł wierzga. Metodą na ten ból jest medytacja, ale nie ta szpanerska z kadzidełkiem, świeczką i kryształem na czubku głowy i bezmyślnym papugowaniem mantry om.
Do rozpuszczania kleju i uelastyczniania umysłu wg. mojej opinii jest medytacja na pusty umysł - inaczej szine. Choć często prowadzimy tu krwawe pojedynki na tomahawki i krew się leje zdrowo, wyczuwam tu obecność bardziej wyciszonych, nie nastawionych na konfrontację obserwatorów dla których pewne sprawy nie są warte ścierania odcisków na klawiszach. Każdy sam buduje swoją karmę swoim postępowaniem, zależnym od budowanym przez siebie światopoglądem. Przyczyną cierpienia jest niewiedza a nawet negacja prawa przyczynowo-skutkowego, która to wpędza nas w różne pułapki. Niewiedza skutkuje tym, że krzywdzimy inne istoty - krzywda ta wraca do nas i to nas boli nie widząc że sami produkujemy to cierpienie innych i siebie samego. Jak widać większości nie zależy na ratowaniu Ziemi tylko prymitywnym zaspakajaniu zmysłu smaku. Christi, mam tu jeden ciekawy link do zapoznania z którym namawiam co bardziej dojrzałych do tematu.
https://www.youtube.com/watch?v=t3DPCQjlanM

Rozwiń odpowiedzi (1)

Wt, 27 luty 2018 11:05 | brak oceny

Christi | Gość

@George, obejrzałam ale wierzę, ze ofiara Chrystusa nie poszła na marne. On jest jak Jezus który został ukrzyżowany przez takich ludzi. Dodałeś mi sił do walki, każdy ma wewnętrzną duchową walkę ze złem. A zło jest ułudą umysłu, tylko poprzez cierpienie można dostrzec prawdę. Dlatego zawsze wspominamy cierpienie Chrystusa na krzyżu. Jest to cierpienie naszych braci najmniejszych, On chciałby byśmy ich kochali.

Nie, 25 luty 2018 07:07 | ocena: + 5

szoczek | Gość

@Christi, komentarz dostał ode mnie plusa bo jeśli dobrze rozumiem ja mam nie jeść mięsa ale mojemu kotu mam nadal kupować?

Rozwiń odpowiedzi (1)

Pon, 26 luty 2018 16:44 | brak oceny

Christi | Gość

@szoczek, Twój wybór. Ja ostatnio trzymam kury w kurniku bo lis się u mnie stołuje

Nie, 25 luty 2018 06:18 | brak oceny

szoczek | Gość

Christi handlujesz gęsiną?

Rozwiń odpowiedzi (1)

Pon, 26 luty 2018 17:23 | brak oceny

Christi | Gość

@szoczek, myślisz zapewne że stchurzę i nie odpowiem. Otóż handluję gęsiną. Zdecydowałam się na ten krok z powodu zawodności prod. roślinnej przez ostatnie lata. Ulewne deszcze i susze. Wyobrażasz sobie zapewne że hoduję je w jakiejś potężnej fermie. Mam małe gospodarstwo i jest ich tylko kilkanaście sztuk. Jest też jednym z dochodów. M. Innymi mam z mężem pasiekę i to jest główny dochód. Zapewne nazwiesz mnie hipokrytką ale ja nie pisałam że nie jem mięsa. Swoje poglądy wyrażam raczej z troski o dobro i idąc za światłymi umysłami takimi jak Maria Grodecka. Nigdy się nie przedstawiałam jako wegetarianka ale im sprzyjam. I ten niegodny proceder rzucę jak tylko dostanę pracę o którą się staram. Może zapytasz jaką pracę. Jak tylko ją dostanę to się dowiesz.

Wyświetl według: Chronologicznie Ocena
w kolejności: rosnąco malejąco

STRONA
1 2 3
* Informujemy, iż treści zamieszczane w komentarzach, lub innych rubrykach, w których internauta może dodać swój wpis nie są stanowiskiem Fundacji Nautilus i nie stanowią one odzwierciedlenia naszych poglądów, upodobań bądź sympatii. Fundacja Nautilus nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy zamieszczanych przez Użytkowników.

Aby dodać komentarz, zaloguj się.
szukaj:  

Wejście na pokład

Zapamiętaj mnie

Wiadomość z okrętu Nautilus

Ekipa FN ponownie na pokładzie okrętu Nautilus!

UFO24

więcej na: emilcin.com

Wczoraj, 23:04 | Dnia 12.12.2019 (dzisiaj) W Starachowicach został zauważony obiekt przypominający swoim kształtem ufo .Obiekt poruszał się wolno w  dół. Na początku była widoczna tylko biała kula po czym zauważalne było na jej szczycie coś czarnego  . Wykonane zostały tylko 3 zdjęcia bo obiekt nagle zniknął za chmurami . Zdjęcie zostało wykonane w zbliżeniu X8 (telefonem xiaomi redmi note 7 potem jeszcze raz zbliżone )  Co ciekawe dnia 18.08.2019 W Starachowicach kilometr od lotniska został...

Artykułem interesują się

Poniżej lista Załogantów, których zainteresował ten artykuł. Możesz kliknąć na nazwę Załoganta, aby się z nim skontaktować.

Dziennik Pokładowy

Środa, 2 października 2019 |  Jeden z moich znajomych powiedział, że czytając serwis Fundacji Nautilus wiele lat temu doznał czegoś, co nazwał ‘przebudzeniem’. To był jeden tekst, który zmienił całe jego życie, gdyż przed tym tekstem nie brał pod uwagę, że istnieje reinkarnacja, a po jego lekturze już był pewien, że wędrówka dusz jest prawdą.  Podobnie było z naszą drogą do filozofii Zen.

czytaj dalej

FILM FN

Symulacja zderzenia Ziemi z asteroidą

archiwum filmów

Archiwalne audycje FN

Playlista:

rozwiń playlistę




Właściwe, pełne archiwum audycji w przygotowaniu...
Będzie dostępne już wkrótce!

Poleć znajomemu

Poleć nasz serwis swojemu znajomemu. Podaj emaila znajomego, a zostanie wysłane do niego zaproszenie.

Najnowsze w serwisie

Wyświetl: Działy Chronologicznie | Max:

Najnowsze artykuły:

Najnowsze w XXI Piętro:

Najnowsze w FN24:

Najnowsze Pytania do FN:

Ostatnie porady w Szalupie Ratunkowej:

Najnowsze w Dzienniku Pokładowym:

Najnowsze recenzje:

Najnowsze w KAJUTA ZAŁOGI: OKRĘT NAUTILUS - pokład on-line:

Najnowsze w KAJUTA ZAŁOGI: Projekt Messing - najnowsze informacje:

Najnowsze w KAJUTA ZAŁOGI: PROJEKTY FUNDACJI NAUTILUS:

Informacja dotycząca cookies: Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu logowania i utrzymywania sesji Użytkownika. Jeśli już zapoznałeś się z tą informacją, kliknij tutaj, aby ją zamknąć.