Dziś jest:
Poniedziałek, 18 stycznia 2021

Czy kiedyś przybędą nam z pomocą? Absolutnie nie, jeśli nie będziemy gotowi. Jako ludzkość - nie jednostki.
/Jim Maars, amerykański ekspert od zjawiska UFO/

Komentarze: 15
Wyświetleń: 3677x | Ocen: 18

Oceń: 2/5
Średnia ocena: 5/5


Czw, 3 gru 2020 14:23   
Autor: FN, źródło: FN   

DZIWNE ZNAKI NA CIELE – TO MOŻE BYĆ EKSPERYMENT OBCYCH ISTOT Z UFO

Od wielu lat w serwisie FN pojawiają się informacje o nieprawdopodobnym fenomenie – na ciałach ludzi samoistnie pojawia się dziwny, czerwony znak w kształcie niezwykle regularnego ‘koła sterowego’. Ten tajemniczy symbol znika po ok. tygodniu bez żadnych skutków ubocznych. Mamy uzasadnione podejrzenia, że jest to jakiś program prowadzony przez jedną z obcych cywilizacji przybywających na Ziemię w pojazdach UFO.




Kilka ostatnich dni to czas bardzo ciężkiej pracy na pokładzie okrętu Nautilus związanych z przeróżnymi prezentacjami na świecie o UFO, więc trudno było nawet znaleźć czas na aktualizowanie serwisów FN. Trzeba to nadrobić, gdyż każdego dnia przychodzą kolejne, bardzo ważne i warte najwyższej uwagi materiały.

30 listopada dla naszych kolegów z czeskiej organizacji zajmującej się badaniem UFO był wykład on-line z prezentacją materiałów z Archiwum Fundacji Nautilus. Wśród tego, co udało się pokazać, był także krótki zarys fenomenu tajemniczych znaków na ciele ludzi, które Fundacja Nautilus rejestruje od mniej więcej 2000 roku.

Mają one bardzo regularny kształt, choć są trochę „zakryte” od góry. Te dziwaczne znaki przypominają trochę koło sterowe. W Archiwum FN znajdują się opisy ludzi, którzy u siebie lub osoby bliskiej zauważyli taki znak na skórze, co wzbudziło ogromny niepokój, a w wielu wypadkach nawet przerażenie. Było bowiem jasne od samego początku, że nie są to żadne przypadkowe wygniecenia lub nieprzypadkowe „przypalenia” – to nieprawdopodobny, niesłychanie prawdziwy fenomen.





W tych znakach można dopatrzeć się podobieństwa do koła dharmy w buddyzmie i koła Sansary w hinduiźmie.

Koło Dharmy – ważny symbol buddyzmu. Odnosi się ono zarówno do koła życia, składającego się z sześciu sfer egzystencji, czyli samsary (kręgu narodzin i śmierci, świata cierpienia dukkha) jak i do nauczania (ośmiorakiej ścieżki) Buddy Siakjamuniego, o którym mówi się, że puścił w ruch Koło Dharmy.

 




Saṅsāra lub saṃsāra  – w hinduizmie, dźinizmie i buddyzmie termin dosłownie oznacza nieustanne wędrowanie, czyli kołowrót narodzin i śmierci, cykl reinkarnacji, któremu od niezmierzonego okresu podlegają wszystkie żywe istoty włącznie z istotami boskimi (dewy). Po każdym kolejnym wcieleniu następne jest wybierane w zależności od nagromadzonej karmy. W buddyzmie wyzwolenie z sansary następuje dzięki kroczeniu szlachetną ośmioraką ścieżką, która prowadzi do nirwany.




30 listopada 2020 była prezentacja dla czeskich kolegów, w której zostały pokazane przykładowe zdjęcia takich znaków na ciele, które trafiły do FN z terenu Polski. Wtedy także zostało postawione pytanie: czy ten fenomen dotyczy tylko Polski, czy także innych krajów?

Odpowiedź przyszła po kilku dniach. Okazało się, że identyczny (!) znak zauważyła u siebie w 2004 roku jedna z mieszkanek Republiki Czeskiej. Poniżej zdjęcia z dokumentacji tego przypadku, które natychmiast trafiły do Archiwum Fundacji Nautilus. Warto zwrócić uwagę na podobne „lekkie rozmycie” znaku na górze po lewej stronie.







Ale najciekawszy jest opis. Pozwala on postawić tezę, że być może za tym dziwnym fenomenem kryje się jakiś eksperyment na dużą skalę, które prowadzi obca cywilizacja, której załogi przybywają na Ziemię w pojazdach UFO. Już wcześniej takie podejrzenia miały swoje uzasadnienie w materiale zgromadzonym przez FN.

Pewnego ranka ta kobieta obudziła się (to było 12 lat temu, około 2004 roku) i nagle zauważyła dziwny symbol na swoim ramieniu,  zobaczyła go w lustrze w łazience. Zmieniał się przez kilka dni, pojawiały się jego kolejne elementy. A potem zniknął. Nie czuła żadnego bólu. Nie spotkała się z takim wzorem, nie miała też żadnego tatuażu. W nocy, po której pojawił się ten dziwny znak, nie miała żadnego snu. Jej opis jest niezwykły - najpierw pojawiło się ćwierć koła, później cała figura została jakby „zmniejszona o połowę”. Wyglądało, jakby ktoś to coś wytatuował.  
Świadek jest zawodową aktorką teatralną mieszkającą w Pradze. Ma uzdolnienia do bycia medium. I teraz najciekawsze  - kobieta twierdzi, że podróżowała astralnie na Księżyc. Widziała tam obce istoty. Zapamiętała wielkie czarne oczy. Przypominały jej mrówki. Długie ręce. Nie wykazywały żadnych emocji.
/relacja pochodzi z 2016/



To niesłychanie ważna relacja. Pokazuje ona, że fenomen „dziwnych znaków na ciele” wykracza poza granice Polski. Być może na całym świecie są ludzie, którzy budzą się z „dziwnym, czerwonym kołem sterowym na ciele”, ale ponieważ nie ma żadnych towarzyszących temu dolegliwości, a sam znak znika, więc po prostu nikomu o tym nie mówią.

W trakcie wykładu dla czeskich kolegów była poruszona także historia z „Projektu KONTAKT”. Jeden z naszych czytelników (który miał okazję oglądać tę prezentację) zwrócił uwagę na ważny aspekt tej prezentacji.

[…] mam taką sugestię odnośnie wczorajszego wykładu. Sporo szczegółów które były w tej historii Pan pominął a sądzę że gdyby zapoznali się oni od początku do końca z materiałami filmowymi, nagraniami z rozmów Pana z ojcem dziecka, z artykułami na FN gdzie wszystko opisywaliście i o całej chronologii wydarzeń to zrozumieli by jak ważna jest ta sprawa i ze warto w niej uczestniczyć aby poznać prawdę.

Czy planujecie zrobić podobną konferencje jak w Czechach tylko dla nas ? PS. z nami będzie łatwiej bo nie trzeba będzie omawiać projektu od początku a moglibyśmy się skupić na nowych informacjach. […]


Oczywiście – absolutnie to słuszne spostrzeżenie. Czesi usłyszeli dosłownie 10-15 procent szczegółów dotyczących historii z Operacji KONTAKT, jeśli nie mniej. Ale to bez znaczenia. Oczywiste jest, że dla nawet 90 procent to jedynie „śmieszna mistyfikacja z obiektem nalepionym na szybie, którego co prawda nie jest w stanie wykonać żaden zawodowy modelarz w Polsce, ale… no jakoś to zrobił dziesięcioletni chłopczyk, nalepił, oszukał ojca, matkę i wszystkich”, a znak nad Warszawą identyczny jak ten pod obiektem UFO co do najmniejszych szczegółów to po prostu „taka przypadkowa chmurka, smuga po samolocie lub coś wykonanego przez wir powietrza”.

Ta historia jest zbyt nieprawdopodobna i inna od wszystkiego z ufologicznych archiwów, aby uwierzyli w nią nawet ludzie zajmujący się UFO na świecie – to już było ćwiczone wiele razy i trudno się spodziewać, aby nagle Czesi po tak krótkiej prezentacji zrozumieli, że waga tej historii jest… poza skalą. Tutaj jednak chodziło o coś innego, a mianowicie o publiczne pokazanie kształtu tego obiektu dla osób spoza Polski. Ta historia bowiem stanie się dopiero wtedy super-wiarygodna, kiedy identyczny obiekt UFO zostanie zauważony, sfotografowany i sfilmowany gdzieś na świecie. Materiał pokazany w prezentacji ON-LINE dla Czechów będzie wtedy miał nieprawdopodobnie ważne znaczenie. Do momentu pojawienia się tego obiektu ta historia musi być w lekkim uśpieniu. Kiedy tylko ten sam obiekt UFO pojawi się gdzieś na kuli ziemskiej ponownie – wszyscy zobaczą, co się będzie działo… Trzeba tylko cierpliwie poczekać.

I jeszcze warto polecić nasze dzisiejsze „Zdjęcie Dnia” – dziwne „coś” zarejestrowane przez satelitę do googlemaps, co znajduje się dokładnie na polanie, gdzie doszło do lądowania UFO w Emilcinie w 1978 roku.

https://www.nautilus.org.pl/zdjecie-dnia,1437,emilcin---zagadkowy-obiekt-na-googlemaps.html



I już zupełnie na konie ciekawostka z Indii – obraz „Vimana” z 1916 roku.



 

 

I jeszcze ciekawa wiadomość, którą otrzymaliśmy już po publikacji tekstu. Potwierdza ona tezę, że zjawisko "dziwnych znaków na ciele w kształcie koła sterowego / celownika" to zjawisko odnotowywane na całym świecie.

From: [...]
Sent: Thursday, December 3, 2020 9:49 PM
To: nautilus@nautilus.org.pl
Subject: Dziwne znaki na ciele.

Witajcie,
Z ciekawością przeczytałem wpis o przypadku tajemniczego znaku na ciele w Czechach.
Przypomniałem sobie, że jakiś czas temu natrafiłem w internecie na opis podobnego przypadku z 2014 r, tym razem z Wielkiej Brytanii. Odnalazłem tą stronę i przesyłam link.

https://www.themorningbulletin.com.au/news/sun-front-claims-boy-4-has-mark-devil/2334567/

Oczywiście cała sprawa jest tam wyśmiana a pojawienie znaku przypisuje się diabłu :)
Ale najciekawsze z tego wszystkiego jest to, że prawdopodobnie te znaki pojawiają się u ludzi na całym świecie.

pozdrawiam całą załogę Nautilusa
prosze o anonimowość
[...]


Komentarze: 15
Wyświetleń: 3677x | Ocen: 18

Oceń: 2/5
Średnia ocena: 5/5


Czw, 3 gru 2020 14:23   
Autor: FN, źródło: FN   


Komentarze (15)
Poniżej znajduje się lista komentarzy.

Śr, 16 gru 2020 11:51 | ocena: + 1

magdakowalska48 | Załogant

Znakuja ludzi jak bydlo

Pt, 11 gru 2020 10:16 | ocena: -1

88kropka | Załogant

Zrobiłam zdjęcia na pokazach lotniczych w maju 2018 r. obiektom które uczestniczyły wraz z samolotami na pokazie i do dzisiaj nikt nie zrobił mi żadnego znamienia,i żadnych kół na skórze, więc nie obwiniała bym żadnych kosmitów o robieniu jakikolwiek znamion, po co mieli by to robić? To Ci wasi kosmici są bardzo zacofani w rozwoju że robią takie koła. Żeby namierzyć jakiegoś człowieka na Ziemi używają lepszych technologi,niż robienia stempli na skórze.

Wt, 8 gru 2020 20:44 | ocena: + 1

san589 | Załogant

Naprawdę nikt nie widzi tam najbardziej oczywistej rzeczy czyli pajęczyny? Nię chcę nawet się domyślać powiązań egzo czy ezoterycznych bo to juz zakrawa na horror ale badając samo zjawisko nie można odrzucac żadnych hipotez.

Pon, 7 gru 2020 17:23 | ocena: + 1

Lombardi | Załogant

Te koła trochę przypominają Syriusza w promieniach rentgena
http://www.wiw.pl/nowinki/astronomia/200102/20010215-001.asp
Wg. Dogonów stamtąd przybyli obcy.

Sob, 5 gru 2020 13:56 | ocena: -1

lukasz... | Załogant

Fundacja wyraźnie traktuje te zdjęcia za swoje magnum opus - o czym już świadczyć miało przyklejanie do nich loga Fundacji swego czasu.

Ale co jeżeli zdjęcia nie okażą się być tym magnum opus? Bo jakie byłyby oczekiwania względem SAMYCH zdjęć?

Przychodzi mi na myśl pewna scena z (niestety słabego) filmu z ostatnich lat - w każdym razie grający tam John Goodman był traktowany za przysłowiowego szura, ale później się okazało (wraz z rozwojem "fabuły"), że to o czym mówił było prawdą...

JEDNAK nikt mu z tego tytułu nie rozłożył czerwonego dywanu - John Goodman pozostawiony SAM SOBIE mógł jedynie mruknąć pod nosem: ot miałem w czymś rację [a niedługo po tym został zabity i odszedł tzw. "na drugą stronę" :-) ]

Pzdr.

Pt, 4 gru 2020 10:27 | ocena: + 2

H_anka | Załogant

Pięknie zebrane, EkOngKar! I moim zdaniem masz rację.
Ja nie wiem o co chodzi z tym kołem. A nawet, wiele miesięcy temu, gdy zapoznawałam się z tematem, byłam trochę sceptyczna. Do momentu kiedy latem tego roku, rozmawiając z klientką, poważną starszą panią, zobaczyłam ten znak na jej ręce! Na ramieniu, ale w takim miejscu, że sama nie wiem czy ona zauważyła ten znak.
Ciekawi mnie jedno: czy osoby, które znalazły taki znak u siebie, łączą jakieś cechy. Cechy osobowości albo cechy drogi życiowej, itp. Czytałam tylko, że są to osoby w różnym wieku - dla mnie to za mało, bardzo chętnie sama bym to badała. Ale nie mam pojęcia jak, nie mam przecież kontaktu z tymi ludźmi.

Rozwiń odpowiedzi (1)

Pt, 4 gru 2020 15:26 | ocena: + 3

EkOngKar | Załogant

@H_anka, zgadzam się. Nie wiem czy FN tylko to archiwizuje czy bada, może uchylą rombka tajemnicy? Jeśli ktoś to bada to przez ostatnie 10lat jakaś prawidłowość powinna się pojawić. Czy koło podzielone na 4 części pojawiało się pierwsze, na 6 później, dalej na 8 a teraz na 12? Czy jest to wymieszane? Jeżeli ktoś się zgłasza z takim znamieniem to chyba nie miał by problemu z wypełnieniem anonimowego kwestionariusza dla celów badawczych ( data i miejsce urodzenia, data i miejsce powstania znamienia, zawód, kilka pytań np o stosunek do przyrody i zwierząt, religii itp) i już możnaby spróbować się pokusić o choćby powierzchowną analizę. Można stworzyć stronę www do zbierania takich informacji/ankiet z dużym napisem, że jeżeli chce ktoś sobie zrobić żart to nikogo on nie rozbawi tylko zniszczy czyjąś pracę. Bot mógłby zapisywać czas wypełniania ankiety żeby sortować żartownisiów ;) Kurde, znowu się zagalopowałam w swojej wyobraźni :D

Czw, 3 gru 2020 21:54 | ocena: + 3

EkOngKar | Załogant

Dlaczego piszecie o ośmiu częściach koła, skoro na tych znamionach koło jest podzielone na 12 części a nie na 8? 12 części ma jeszcze bardziej niezwykłe znaczenie niż 8. Przykładowo dla 12 można wymieniać godzinami!
12 apostołów
12 znaków przyjścia Jezusa
12 plemion Izraela
12 miesięcy
12 znaków Zodiaku
12 prac Heraklesa
galaktyka NGC 12
12 godzin do południa i 12 po południu
12 synów Jakuba
12 chlebów pokładnych na stole przed zasłoną Arki Przymierza (Kpł 24, 6)
12 koszy z ułomkami z pięciu chlebów jęczmiennych (J 6,12-15)
12 apostołów (posłańców Nowego Przymierza)
wieniec z 12 gwiazd na głowie Niewiasty (Ap 12,1)
pieczętowanie 12 tysięcy sprawiedliwych (Ap 7,4-8)
12 bram, 12 aniołów do pilnowania oraz imiona 12 pokoleń wypisanych na bramach nowego miasta w niebie (Ap 21,12)
mury miasta na 12 fundamentach, z wypisanymi imionami 12 apostołów (Ap 21,14)
bramy wykonane z 12 pereł (Ap 21,21)
Drzewo Życia w Nowym Jeruzalem wydające co miesiąc 12 rodzajów owoców przynoszących uzdrowienie narodom (Ap 22,2)
12 gwiazdek na fladze europejskiej
12 bogów olimpijskich
12 imamów w najważniejszym odłamie islamu szyickiego,
"Liczba 12 uważana jest za liczbę szczęśliwą i świętą. Jest symbolem zupełności i zorganizowania. Oznacza porządek Boży zorganizowanie,niewinność, skromność i dziewictwo. Symbolizuje też łaskę, miłość i spokój. W wielu kulturach
dwunastka
ma
status szczególny, co sprawia, że istnieje, dla zachowania harmonii i doskonałości, dążenie do jej osiągnięcia"
"Anielski numer 12 jest wiadomością od twoich Aniołów, która ma dać ci znak abyś zawsze upewniał się, że to co wysyłasz do Wszechświata, czyli każda twoja myśl, uczynek, pomysł jest stworzona w pozytywnej energii."
...
Także tego... Również 12 jest jedyną właściwą ilością kawałków, na ile należy pokroić okrągły sernik :D

Rozwiń odpowiedzi (2)

Pt, 4 gru 2020 13:34 | ocena: + 1

ABe11 | Załogant

@EkOngKar, we wcześniejszych publikacjach FN o tym zjawisku, pojawiały się zdjęcia znamion "podzielonych" na 8 a nawet na 6 części. Od początku zwracam na to uwagę.

Rozwiń odpowiedzi (1)

Pt, 4 gru 2020 15:27 | ocena: + 1

EkOngKar | Załogant

@ABe11, czy prowadzisz może jakiś spis tych zjawisk z datami pojawienia się i ilością części koła?

Rozwiń odpowiedzi (2)

Sob, 5 gru 2020 17:47 | ocena: + 1

ABe11 | Załogant

@EkOngKar, nie prowadzę, jeżeli chciałbyś dotrzeć do wcześniejszych publikacji musisz przejrzeć archiwum artykułów.

Nie, 6 gru 2020 15:01 | ocena: + 1

zaolka | Załogant

@EkOngKar, no proszę.. Urodziłam się 12ego dnia grudnia, czyli też dwunastego miesiąca. Od zawsze dwunastki za mną 'chodzą' albo skrócone z nich trójki. Tylko nigdy dotąd nie próbowałam rozbierać tych dwunastek na czynniki pierwsze. Może to błąd? Ale 'spokój, zorganizowanie, skromność i harmonia' u mnie się zgadza ;) I ponoć, jak od lat twierdzi moja córka, mam duszę 'adwokata'. Że niby zawsze bronię innych. W sensie, że na wszelkie mniej lub bardziej ważne wydarzenia patrzę oczami tych ludzi. Czuję jakoś tych ludzi motywacje i uwarunkowania zewnętrzne.. W sumie chyba fakt. Dwunastki są rąbnięte..

Pt, 4 gru 2020 15:59 | ocena: + 1

-relatysta | Załogant

@EkOngKar, Pytam, chyba retorycznie, czemu judeochrześcijańskie pisma mają być "wyróżnikiem" Obcych. Autoryzują te okropności?

Rozwiń odpowiedzi (1)

Sob, 5 gru 2020 20:07 | ocena: + 1

EkOngKar | Załogant

@-relatysta, czytałeś "Misję", o której FN już wspominała w swoich publikacjach?

Rozwiń odpowiedzi (1)

Nie, 6 gru 2020 08:33 | ocena: + 2

-relatysta | Załogant

@EkOngKar, I owszem, czytałem.
Tak jak i czytałem wiele innych, wcześniejszych od "Misji" opowiadań/relacji, które budowały cały swój sens na "faktach" religijnych.
Jestem przeciw podpierania się religijnymi relacjami z powodu ich małej wiarygodności. W znanym Ci pewnie filmie "The Body" z 2001, jest realnie pokazanie jak nie wiele trzeba by obalić mit i jego konsekwencje.
Drugim takim filmem jest "Zaginiony grób Jezusa" Camerona, tyle że tu jest już dokument opart na dowodach/faktach, obalający założenia religijnych dogmatów.

Wyświetl według: Chronologicznie Ocena
w kolejności: rosnąco malejąco

* Informujemy, iż treści zamieszczane w komentarzach, lub innych rubrykach, w których internauta może dodać swój wpis nie są stanowiskiem Fundacji Nautilus i nie stanowią one odzwierciedlenia naszych poglądów, upodobań bądź sympatii. Fundacja Nautilus nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy zamieszczanych przez Użytkowników.

Aby dodać komentarz, zaloguj się.
szukaj:  

Wejście na pokład

Zapamiętaj mnie

Wiadomość z okrętu Nautilus

Ciało to jedynie świątynia, a nie jakiś bożek. Nie popełniaj błędu zachodniej cywilizacji! - nowy wpis w Szalupie Ratunkowej. Zapraszamy do lektury! [...] /ikonka  z szalupą na dole strony głównej serwisu po lewej stronie - kliknij na nią, aby przeczytać cały wpis!/.  [....]

UFO24

więcej na: emilcin.com

Wt, 12 sty 2021 05:38 | 29 grudnia 2020 nad Nowym Sączem jeden z naszych czytelników zauważył na niebie bardzo ciekawe zjawisko. Bardzo wysoko na jasnym, bezchmurnym niebie poruszały się dwie białe kule. Oba obiekty były w bliskiej odległości i na kolejnych zdjęciach wykonanych przez świadka obserwacji widać, że poruszają się zachowując taką samą pozycję.

Artykułem interesują się

Poniżej lista Załogantów, których zainteresował ten artykuł. Możesz kliknąć na nazwę Załoganta, aby się z nim skontaktować.

Dziennik Pokładowy

Wtorek, 8 grudnia 2020 | Oglądam z zainteresowaniem, ale i trudno skrywanym rozbawieniem wideo-blog Krzysztofa Jackowskiego. Mój serdeczny wieloletni przyjaciel ma okazję wreszcie posmakować tego, czego chcą ludzie interesujący się szeroko pojmowaną  tematyką zjawisk niewyjaśnionych, czyli czego przede wszystkim sobie życzy upiorny, „ezoteryczny suweren”. To on zamienia media (nie tylko ezoteryczne) w ciągłą pogoń za...

czytaj dalej

FILM FN

JASNOWIDZ KRZYSZTOF JACKOWSKI W NAJNOWSZYM TELEDYSKU GRUPY KOKON 'WIDZĘ JASNO'

archiwum filmów

Archiwalne audycje FN

Playlista:

rozwiń playlistę




Właściwe, pełne archiwum audycji w przygotowaniu...
Będzie dostępne już wkrótce!

Poleć znajomemu

Poleć nasz serwis swojemu znajomemu. Podaj emaila znajomego, a zostanie wysłane do niego zaproszenie.

Najnowsze w serwisie

Wyświetl: Działy Chronologicznie | Max:

Najnowsze artykuły:

Najnowsze w XXI Piętro:

Najnowsze w FN24:

Najnowsze Pytania do FN:

Ostatnie porady w Szalupie Ratunkowej:

Najnowsze w Dzienniku Pokładowym:

Najnowsze recenzje:

Najnowsze w KAJUTA ZAŁOGI: OKRĘT NAUTILUS - pokład on-line:

Najnowsze w KAJUTA ZAŁOGI: Projekt Messing - najnowsze informacje:

Najnowsze w KAJUTA ZAŁOGI: PROJEKTY FUNDACJI NAUTILUS:

Informacja dotycząca cookies: Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu logowania i utrzymywania sesji Użytkownika. Jeśli już zapoznałeś się z tą informacją, kliknij tutaj, aby ją zamknąć.