Dziś jest:
Wtorek, 24 maja 2022

Komentarze: 33
Wyświetleń: 7513x | Ocen: 18

Oceń: 2/5
Średnia ocena: 5/5


Pon, 18 kwi 2022 09:50   
Autor: FN, źródło: FN   

GRUZIŃSKA JASNOWIDZ LELA KAKULIA - W 2008 PRZEWIDZIAŁA ATAK ROSJI NA UKRAINĘ

Rosja upadnie, Putin będzie sądzony, a Ukraina będzie najsilniejszą bazą NATO. Niezwykła przepowiednia z Gruzji sprzed kilkunastu lat zdumiewająco się sprawdza.

O tej przepowiedni zawiadomił nas czytelnik serwisu. Przepowiednia trafiła do Projektu Messing. Tak wygląda jasnowidząca Lela Kakulia.





Gruzińska jasnowidz zapowiedziała koniec rządów Putina. Przepowiednia pochodzi z 2008 roku.

Lela Kakulia pochodzi z Gruzji, jest astrolożką i jasnowidzem. Już dawno temu przewidziała upadek Rosji i wielkie problemy Putina. Serwis tia.ge przypomniał ostatnio jej słowa, a stara przepowiednia rozpaliła internet. Co zapowiada w swoich wizjach gruzińska jasnowidz?
 
Lela Kakulia w 2008 roku przewidziała trafnie obecną sytuację polityczną Rosji

Kobieta zajmuje się przepowiadaniem przyszłości od lat. Kakulia publikuje obecnie swoje przepowiednie na Facebooku. Niedawno portal TIA przypomniał jej słowa sprzed 14 lat dotyczące upadku Putina.

Rosyjski cynizm, ironia, bezczelność nie potrwają długo. Widzę i słyszę to tak wyraźnie. Taki ambitny prezydent. Wiem na pewno, że Rosja zginie. Tak, rozpadnie się na proste mnożniki.

Co ciekawe jasnowidząca twierdziła, że to właśnie jej ojczyzna odegra istotną rolę w zatrzymaniu Putina.

Dalsze fragmenty przepowiedni sprzed 14 lat są jeszcze bardziej intrygujące. Lela Kakulia odnosi się w nich do konsekwencji, jakie ma ponieść Rosja.

    Płonie północ. "Wielka Rosja" nie będzie w stanie tego powstrzymać. Widzę, jak w przyszłości tonie jak Titanic. Wizerunek Rosji na świecie jest zerowy. Nikt im nie ufa, nikt nie chce współpracować z Rosją. Świat odwróci się od Rosji, nie zrezygnuje z niczego.

To nie koniec przepowiedni astrolożki na temat Rosji. Kobieta rok później przewidziała, że obywatele odwrócą się od swojego prezydenta i będą demonstrować na ulicach miast.

    Widzę wielkie wiece. Cała Rosja wychodzi z hasłami: "Precz z Putinem!". Ludzie krzyczą, że polityka Kremla niszczy naród rosyjski. W Moskwie zgromadzą się ogromne energie. To bardzo niebezpieczne dla Kremla. To, co zasiejesz, to zbierasz. Więc widzę wielkie niepowodzenia w polityce rosyjskiej.

- powiedziała w 2009 roku



    Powtarzam: widzę, że Rosja przegra! Przegra też na Kaukazie. Rosja nadal będzie musiała odstąpić gruzińskie terytoria. Nagle światowa polityka zmieni się tak radykalnie, że sami Rosjanie zrozumieją, że czas położyć kres bezczelności i grać bez łamania zasad. Taka polityka bardzo ich zawiodła i to wszystko stanie się bardziej widoczne w najbliższej przyszłości.


 

 

    Widzę Gruzję stojącą na nogach. Stanie się to bardzo szybko. Widzę też, że armia gruzińska jest lepiej uzbrojona niż wcześniej, jest w dobrej formie. Widzę, że zachodzą zmiany i podczas gdy Rosja zaczyna awanturować się, na czele stanie armia gruzińska, która była już sto razy wzmacniana. Tak, to armia, która złamie nos Rosji

- mówiła we wrześniu 2008 roku.


Lela Kakulia - przepowiednie dotyczące Ukrainy, które się sprawdzają.

Wieszczka powiedziała również, do czego doprowadzi "cynizm, ironia, bezczelność" Putina:


Najciekawsze fragmenty przepowiedni:

19 maja 2014

Chiny nigdy nie wystąpią przeciwko Ameryce i Europie. Jeśli Chiny podzielą stanowisko Rosji w sprawie Ukrainy, okaże się, że popierają separatyzm. Tym razem on sam ma podobny problem w postaci Tybetu. Dlatego Chiny nie zawrą żadnej umowy z Rosją, co bardzo ją zirytuje...

Rosja, prowadząc politykę na Ukrainie, doprowadziła do oddzielenia Ukrainy od Rosji i wejścia do Unii Europejskiej. Ponadto równolegle z Rosją zostanie rozwiązanych wiele innych spraw, których Ameryka i Europa nie mogły rozwiązać przed wojną na Ukrainie.

Jednocześnie widzę, jak nowe czołgi wjeżdżają na Ukrainę z Europy. Pamiętaj, Ukraina będzie w przyszłości jedną z najsilniejszych baz NATO.

22 marca 2015 r.

Widzę, że prezydent Rosji na pewno będzie w przyszłości osądzony. Właśnie nad tym wspólnie pracują Ameryka i Europa i na pewno osiągną ten cel. Aneksja Ukrainy, kraju liczącego 55 milionów ludzi, tak naprawdę nie uratuje rosyjskiego prezydenta. Wszystkie jego próby przekonania kogoś, że Ukraina to Rosja, wyzwolenia narodu, są daremne, nic nie zadziała.

Rosja próbuje w ten sposób ukryć to, co rząd faktycznie zamierzał - nie tylko przywrócić Związek Radziecki, ale także całkowicie podbić Europę Wschodnią i ogłosić ją terytorium rosyjskim. Zaczynają przekonywać, że Europa to Rosja, że Słowianie lub Rosjanie żyli tam od wieków i tak dalej. itp.

Tu zaczyna się koniec Rosji. Prowadzenie takiej polityki przyniesie Rosji wielki cios, wszystko zwróci się negatywnie do rosyjskiego prezydenta… Prawda o błędach popełnionych przez Rosję wkrótce zostanie ujawniona. Tak, błędy, których prezydent Rosji nie może naprawić.

Rosjanie wkrótce opamiętają się. Aneksja innych państw przez ich prezydenta będzie przekleństwem dla Rosji. Te miejsca stają się ich grobami i cały świat to zobaczy.



Z POCZTY DO FN:

From: [...]
Sent: Sunday, April 3, 2022 9:14 PM
To: nautilus@nautilus.org.pl
Subject:

 Dobry wieczór szanowna Fundacjo i Panie Robercie.

Przeczytałem ostatni tekst zamieszczony na stronie Nautilusa w formie wywiadu i chcę jedynie wyrazić swoje uznanie, że odzwierciedla on w 100 % moje własne przemyślenia, spostrzeżenia i prognozy.

 Szkoda jedynie, że na stronie Fundacji na fb jest tak wielu ignorantów nie rozumiejących w ogóle w czym jest problem - komentarze są tak głupie i pozbawione warstwy merytorycznej, że nie sposób się nie zgodzić ze stwierdzeniem Pana Bernatowicza wyrażonym w jednym z internetowych wywiadów (zdaje się na kanale Świadomy Świat Rozwoju), że żadnego widoku na przemianę ludzkości nie ma... No może poza jednym komentarzem stwierdzającym, że z morza wypowiedzi Pana Krzysztofa Jackowskiego trzeba wyłuskiwać wizje od warstwy komentatorskiej. Tych drugich wypowiedzi jest więcej od czasów pogłębienia znajomości ze spiskowcem z zielonej poświaty, ale to inny temat.

 Spodobał mi się w/w artykuł na stronie Fundacji także z powodu tych pozornie zabawnych, ale w rzeczywiści smutnych obrazków przedstawiających kacapa i Orwella. Przesyłam więc Państwu taki filmik, jaki kiedyś znalazłem na YT:

 W ogóle polecam całą serię, bo każdy odcinek niesie jakąś mądrą myśl. Po obejrzeniu tego nasuwa się pytanie: gdzie myśmy odskoczyli po tych tysiącach lat? Przecież ludzkość ma tę samą mentalność co wtedy, tyle tylko, że ze smartfonem w ręku. Można ten filmik, jak również obrazy II wojny światowej i tego roku, od Ukrainy poczynając poprzez wydarzenia, które dopiero mogą się wydarzyć, okrasić cytatem:

 Bezmyślność i nieodpowiedzialność nie należą do cech krajów cywilizowanych. Właśnie dlatego mówię, że na Ziemi nie zasłużyliście nawet na pierwszą literę słowa cywilizacja" - Thao, "Misja"

 Pozdrawiam serdecznie całą Fundację i Pana Roberta!

 

Komentarze: 33
Wyświetleń: 7513x | Ocen: 18

Oceń: 2/5
Średnia ocena: 5/5


Pon, 18 kwi 2022 09:50   
Autor: FN, źródło: FN   


Komentarze (33)
Poniżej znajduje się lista komentarzy.
1 2

Sob, 14 maj 2022 09:33 | ocena: + 2

Ordep | Załogant

Szanowni Załoganci i Czytelnicy!
Piszę od dawna, że niepowodzenia w wojnie z Ukrainą doprowadzą do zmiany władzy w Rosji. To prawda, że ten proces już się zaczął i "nie da się go zatrzymać". Czy to oznacza rychły pucz w Rosji?
"...tak. Oni idą w tym kierunku i już tego nie zatrzymają. Mogę potwierdzić, że Putin jest w bardzo złym stanie psychicznym i fizycznym. Jest chory, cierpi na kilka różnych schorzeń, jednym z nich jest rak ..." – twierdzi Budanow z ukraińskiego wywiadu.
Niedawno napisałem, że względny spokój powinien nastąpić za około 3 miesiące, tymczasem wywiad ukraiński podaje, że konflikt może zakończyć się w połowie sierpnia, chociaż stan napięcia i dalsze wrogie działania ze strony Rosji mogą trwać jeszcze do końca roku?
Jeżeli ten scenariusz się potwierdzi, będzie to oznaczało, że przedstawiona, wcześniej przeze mnie, prognoza sytuacji może spełnić się i dojdzie do zmiany na szczycie władzy w Rosji w tym czasie? Oby tak się stało.
Zastanawiam się bardzo głęboko, czy jest to zdolność przewidywania czy też wpływ, lub mówiąc inaczej, wywoływanie określonego stanu rzeczy w określonej przyszłości. Jeden z Szanownych Załogantów zauważył kiedyś, że jest to być może na pograniczu tych zjawisk?
Do miłego usłyszenia. Pedro

Śr, 4 maj 2022 21:43 | ocena: + 3

Ordep | Załogant

Szanowni Załoganci i Czytelnicy!

Są wściekli na Putina i zrzucają mundury. Legion Wolność Rosji walczy już w Donbasie przeciwko rosyjskiemu najeźdźcy.

"...Nazywają siebie Legionem Wolność Rosji i deklarują, że ich głównym celem jest pomoc Ukraińcom i odsunięcie Władimira Putina od władzy. W skład batalionu weszli rosyjscy i białoruscy żołnierze, a kolejnych chętnych ponoć nie brakuje. W ostatnich dniach ta paramilitarna jednostka miała dotrzeć do Doniecka na wschodzie Ukrainy, gdzie obecnie toczą się walki.
Członkowie Legionu Wolności Rosji nie chcieli powiedzieć, ilu ludzi należy do ich batalionu, ale określili go jako "duży" i twierdzą, że zainteresowanie jest spore. — W ciągu jednego dnia jest ponad 300 wniosków o wstąpienie do legionu. Chętnych jest bardzo dużo — mówił jeden występujących na konferencji prasowej, co podała agencja Interfax-Ukraina.
Na Telegramie opublikowali także manifest przeciwko dyktatorskim rządom Władimira Putina:

" My, wolni obywatele Rosji, bierzemy odpowiedzialność i rozpoczynamy walkę o Nową Rosję!
My, żołnierze Legionu Wolności Rosji, wzywamy każdego wolnego Rosjanina, gdziekolwiek jest, do przyłączenia się do naszej walki!
Walczymy o prawdziwą wolność dla każdego Rosjanina, o wolną przyszłość dla naszych dzieci. Walczymy przeciwko dyktatorskiemu reżimowi Władimira Putina, przeciwko łamaniu wartości demokratycznych, totalnej korupcji, łamaniu praw człowieka, braku wolności słowa.
Wzywamy żołnierzy służb Federacji Rosyjskiej, aby przestali zabijać cywilną ludność Ukrainy i przyłączyli się do nas. Gwarantujemy bezpieczeństwo przed prześladowaniami dyktatorskiego reżimu dla ciebie i twojej rodziny! Zachęcamy wszystkich do pójścia w nasze ślady..."

— głosi manifest.

W moich wcześniejszych postach pisałem, że wszelkie znaki na Ziemi i Niebie oraz mój szósty zmysł wskazują, że będą działy się takie rzeczy. Prędzej czy później bunt w rosyjskiej armii będzie się nasilał, aż dojdzie do poważnego rozłamu w siłach zbrojnych Rosji. Ten proces już trwa.
Myślę, że powoli zmierza do poważnego przewrotu i upadku całego moskiewskiego reżimu? Oby to wcześniejsze przeczucie ziściło się jak najszybciej.
Pozdrawiam serdecznie. Pedro

Czw, 28 kwi 2022 14:31 | ocena: + 3

Ordep | Załogant

@Rycho_LV, Szanowny Załogancie, muszę dopisać coś niezwykłego. Wkrótce po otrzymaniu pytań, napisałem odpowiedź, z którą Pan zapewne się zapoznał. Nie spodziewałem się, że w dniu następnym będę miał kolejny, dość wyraźny i wymowny, sen o tej samej tematyce, która przewijała się w pięciu poprzednich snach proroczych, które szczegółowo opisałem na stronach Fundacji Nautilus. Od ostatniego, piątego snu minęło prawie 15 miesięcy. W nocy z 25 na 26 kwietnia br. miałem właśnie szósty sen, z tej - jak to nazwałem - serii snów proroczych o przybyszach z nieznanych obszarów Wszechświata.
Postaram się w możliwie krótkim czasie opisać to i podzielić się moimi kolejnymi przeżyciami sennymi z Załogą okrętu Nautilus i Czytelnikami tego poczytnego serwisu.
Pozdrawiam serdecznie. Pedro-52

Nie, 24 kwi 2022 19:50 | ocena: + 4

Ordep | Załogant

Szanowni Załoganci i Czytelnicy!
19.04.2024 r. w jednym z postów pod tym
artykułem napisałem w treści też to:
"...Inne bardzo ważne przeczucie jest związane
z Francją. Pomimo pewnych nie najlepszych
nastrojów, ostatecznie dojdzie tam do reelekcji
na urzędzie prezydenta. Prezydent Macron
pokona swoją rywalkę w wyścigu o fotel głowy
państwa i uzyska ok.53-54 procent głosów
wyborców. Sytuacja na świecie uspokoi się
dość znacząco za ok. 2-3 miesiące..."
Zapewne ostateczny wynik będzie jeszcze bardziej korzystny dla urzędującego prezydenta Francji. Wiem, że bardzo wiele osób myślało i przewidywało podobnie, chociaż nie brakowało zwolenników pani Le Pen, nawet wśród polskich polityków.
Pozdrawiam serdecznie. Pedro

Rozwiń odpowiedzi (1)

Nie, 24 kwi 2022 21:37 | ocena: + 3

Rycho_LV | Załogant

@Ordep, Ubiegł mnie pan z tym wpisem, bo właśnie miałem wrzucić poniższy tekst :)
--------------------
Jak widać sprawdziły się pańskie słowa z 19.04:
"Prezydent Macron pokona swoją rywalkę w wyścigu o fotel głowy
państwa"

Mam nadzieję, że sprawdzi się również to:
"Jak już opisywałem kilka tygodni temu, obecna
wojna w Ukrainie, doprowadzi ostatecznie do
klęski agresora. Dojdzie do katastrofy gospodarczej w Rosji i pewnego załamania
społecznego, które spowodują w nieodległym
czasie do zmian na tamtejszej scenie politycznej."
oraz:
"Sytuacja na świecie uspokoi się
dość znacząco za ok. 2-3 miesiące."

A co potem? Co szósty zmysł podpowiada na dalsze miesiące?
Kontakt z Obcymi nadal jest aktualny? Mam nadzieję, że tak, bo to myślę ukróciłoby zapędy dyktatorka ze wschodu (lub w inny sposób pomogło by nam to odzyskać spokojne życie).

Rozwiń odpowiedzi (2)

Pon, 25 kwi 2022 15:06 | ocena: + 2

Ordep | Załogant

@Rycho_LV
Witam Szanownego Załoganta!
Dziękuję za miłe słowa. Podziwiam Pańską spostrzegawczość. Muszę szczerze przyznać, że już dużo wcześniej wystąpiło u mnie takie przekonanie, że urzędujący prezydent Francji
w wyborach pokona swoich przeciwników i ponownie obejmie to stanowisko na 5 lat.
Pomimo wielu wątpliwości z różnych stron, podobnie jak w przypadku niedawnych wyborów głowy państwa w USA, tym razem też byłem pewny tego zwycięstwa. Przy okazji muszę przeprosić Załogantów i Czytelników za błąd w podanej dacie mojego postu. Zamiast 19.04.2022 r., napisałem 19.04.2024 r. Ten 2024 r., który dopiero nadejdzie, chyba mnie
prześladuje, bo wielokrotnie powtarzam, że prawdopodobnie dostarczy ludzkości niezwykłych przeżyć. Nadal uważam, że będzie
to czas niesamowitych zjawisk i zdarzeń, związanych z życiem pozaziemskim. Przeczuwam, że jeszcze w tym roku lub na początku przyszłego, podzielę się z członkami Załogi Nautilusa, najnowszym "przekazem" na temat kontaktu przedstawicieli Cywilizacji pozaziemskiej z Ziemianami. Jakoś nie mogę uwolnić się o tych myśli i pewnych sugestii docierających do mojego "ośrodka kierowania" z otaczającej rzeczywistości. Z największą uwagą i wyjątkowym zniecierpliwieniem spoglądam w przyszłość.
Pozdrawiam serdecznie. Pedro

Śr, 27 kwi 2022 21:19 | ocena: + 2

Ordep | Załogant

@Rycho_LV, Szanowny Załogancie, muszę dopisać coś niezwykłego. Wkrótce po otrzymaniu pytań, napisałem odpowiedź, z którą Pan zapewne się zapoznał. Nie spodziewałem się, że w dniu następnym
będę miał kolejny, dość wyraźny i wymowny, sen o tej samej tematyce,
która przewijała się w pięciu poprzednich snach proroczych, które szczegółowo opisałem na stronach Fundacji Nautilus. Od ostatniego, piątego snu minęło prawie 15 miesięcy. W nocy z 25 na 26 kwietnia br. miałem właśnie szósty sen, z tej - jak to nazwałem - serii snów proroczych o przybyszach z nieznanych obszarów Wszechświata.
Postaram się w możliwie krótkim czasie opisać to i podzielić się moimi kolejnymi przeżyciami sennymi z Załogą okrętu Nautilus i Czytelnikami tego poczytnego serwisu.
Pozdrawiam serdecznie. Pedro-52

Rozwiń odpowiedzi (1)

Czw, 28 kwi 2022 17:28 | ocena: + 1

Rycho_LV | Załogant

@Ordep,
Super. Z niecierpliwością czekam na opis :)

BTW Tak samo zresztą, jak z niecierpliwością czekam na wizytę Gości z kosmosu (a narobił pan 'apetytu'), bo sądzę, że tylko coś dobrego może z tego dla nas wyniknąć (dla 'nas', czyli dla zwykłych, wrażliwych ludzi, a nie psycholi typu P... ).
Pozdrawiam.

Rozwiń odpowiedzi (2)

Czw, 28 kwi 2022 20:01 | ocena: + 2

Ordep | Załogant

@Rycho_LV, witam serdecznie.
Ostatni sen, podobnie jak poprzednie związane z obcą Cywilizacją, zapadł mi głęboko w pamięć.
Inne, których mam wiele, niemalże każdej nocy, nie zawsze zapisują się na trwale w moim umyśle. Niektóre bywają krótkotrwałe i nie dają takiego wewnętrznego "rozgłosu".
To niedawne " senne spotkanie " opiszę niebawem i wyślę do działu XXI Piętro. Myślę, że zamieszczą na tej stronie?
Pozdrawiam.

Pt, 29 kwi 2022 19:20 | ocena: + 2

Ordep | Załogant

@Rycho_LV, dobry wieczór Szanowny Załogancie!
Dzisiaj, w godzinach popołudniowych, przesłałem do FN opis mojego najnowszego snu proroczego. To już szósty, nadzwyczajny przekaz, który otrzymałem. Przeczuwam, że nie ostatni przed najważniejszym chyba wydarzeniem, którego ludzkość nie doświadczyła od tysięcy lat?
Proszę mi wierzyć, że to, o czym piszę jest szczere i autentyczne.
Jestem ciekaw, jaki będzie odbiór ze strony Załogantów i innych osób?
Pozdrawiam serdecznie. Pedro

Rozwiń odpowiedzi (1)

Pon, 2 maj 2022 21:20 | ocena: + 1

Rycho_LV | Załogant

@Ordep,
Pojawił się już gdzieś ten pański opis, czy ja jestem ślepy albo szukam nie tam gdzie trzeba?

Rozwiń odpowiedzi (3)

Wt, 3 maj 2022 05:00 | ocena: + 2

Ordep | Załogant

@Rycho_LV, dzień dobry Szanowny Załogancie! Jak wcześniej podałem, 29.04.2022 r., wysłałem opis szóstego już snu do FN na podany adres działu XXI Piętro.
Otrzymałem jak zawsze odpowiedź, że korespondencja została wysłana i ukaże się po akceptacji przez moderatora. Na razie nie pojawiła się na stronie XXI Piętro. Domyślam się, że opóźnienie z opublikowaniem może wynikać z trwającego długiego weekendu? Poczekam jeszcze jakiś czas, a następnie zapytam o tę sprawę.
Pozdrawiam. Pedro

Wt, 3 maj 2022 14:23 | ocena: + 2

Ordep | Załogant

@Rycho_LV , Szanowny Załogancie!
Tak, jak przewidywałem, z małym poślizgiem jest potwierdzenie, że mój materiał ukaże się w dziale XXI PIĘTRO. Poniżej potwierdzenie z FN.
Miłej lektury, dobrych wrażeń i przemyśleń życzę.
Do usłyszenia. Pedro

...Dnia 3 maja 2022 12:59 XXI PIĘTRO FN napisał(a):

Dziękujemy za opis. Przedstawimy go w dziale XXI PIĘTRO

Pzdr

FN

 

,

Czw, 5 maj 2022 18:54 | ocena: + 3

Ordep | Załogant

@Rycho_LV, witam serdecznie.
Zauważyłem, że opisy niektórych snów do działu XXI PIĘTRO, ukazały się wcześniej, mimo późniejszej daty wpływu do redakcji. Myślę, że zależy to od oceny zawartej treści i chyba analizy całego materiału przesłanego już wcześniej. Coś długo to trwa i nie wiem, co może jeszcze decydować o tej całej procedurze?
Potwierdzenie i zapewnienie otrzymałem dwa dni temu. Po prostu trzeba cierpliwie czekać.
Może uznane zostanie za coś naprawdę warte uwagi?
Pozdrawiam serdecznie. Pedro

Pt, 22 kwi 2022 10:58 | ocena: + 1

sidhartha | Załogant

to już szamani są bardziej zaawansowani od Krzyśka, oni chociaż OOBE czy LD opanowali do perfekcji, czego nie można powiedzieć o Jackowskim, już wolę tępaka jasnowidzczego ale szamana, niż geniusza jak jackowski(choć daleko mu do mistrzów w prekognicji)w jasnowidzeniu, ale z ubogim stanem ducha.
zresztą podam przykład jego podejścia do reinkarnacji, on uważa że zawsze podczas inkarnowania tracimy pamięć o poprzednich wcieleniach, nie zgodzę się z tym, ale może się mylę, i źle rozumuj to co Krzysiek gada, niemniej życzę większego optymizmu nie tyko co do przyszłości, ale do tego co po śmierci.

Rozwiń odpowiedzi (3)

Sob, 23 kwi 2022 21:08 | ocena: + 2

Ordep | Załogant

@sidhartha, Szanowny Załogancie!
Wielokrotnie słyszymy, że jasnowidz miał
wizje: jedną, drugą, trzecią, aż do wielokrotności.
To niczym zaprogramowana maszyna, która produkuje towar w niezliczonej ilości. Tak to
jest przedstawiane, jakby wizje były na zamówienie. A tak, niestety, nie jest, bo to
niezwykle subtelne i tajemnicze obrazy, które
tworzą się w sposób niezaplanowany. Gdy słyszę, gdy pytają jasnowidza, jaką widzi pogodę
na następny miesiąc, a on jak na zawołanie ma
znowu wizje, to po prostu zaczynam mieć wątpliwości co do takiego sposobu uprawiania
jasnowidzenia. Gdy natomiast wizja się nie
sprawdzi, słyszę o przeczuciu, że to może nie
być prawda. I wówczas dochodzi do zaprzeczania
istoty zjawiska znanego jako jasnowidzenie.
Wizja jest niezmienna, ona się pojawia i nie
może ulec zmianie, a przeczucie wyklucza wizję.
To dwie odrębne jednostki określające z gruntu
co innego. Wizja to bardziej obraz, a przeczucie
to przewidywanie. Najgorsze w tym wszystkim
jest jednak pewne zagmatwanie i pewna
niekonsekwencja dotycząca wizyjnych zdarzeń.
Mało, który z jasnowidzów odnosi się do swoich
nietrafionych wizji. Po prostu zamazuje pamięć
i dalej tworzy wizje, które ponownie stają się
najczęściej zaprzeczeniem prawdy w realnym
świecie i otaczającej nas rzeczywistości.
Pozdrawiam serdecznie. Pedro

Nie, 24 kwi 2022 10:04 | ocena: + 1

Ordep | Załogant

@sidhartha, Szanowny Załogancie!
Wielokrotnie słyszymy, że jasnowidz miał
wizje: jedną, drugą, trzecią, aż do wielokrotności.
To niczym zaprogramowana maszyna, która produkuje towar w niezliczonej ilości. Tak to
jest przedstawiane, jakby wizje były na zamówienie. A tak, niestety, nie jest, bo to
niezwykle subtelne i tajemnicze obrazy, które
tworzą się w sposób niezaplanowany. Gdy słyszę, gdy pytają jasnowidza, jaką widzi pogodę
na następny miesiąc, a on jak na zawołanie ma
znowu wizje, to po prostu zaczynam mieć wątpliwości fo takiego sposobu uprawiania
jasnowidzenia. Gdy natomiast wizja się nie
sprawdzi, słyszę o przeczuciu, że to może nie
być prawda. I wówczas dochodzi do zaprzeczania
istoty zjawiska znanego jako jasnowidzenie.
Wizja jest niezmienna, ona się pojawia i nie
może ulec zmianie, a przeczucie wyklucza wizję.
To dwie odrębne jednostki określające z gruntu
co innego. Wizja to bardziej obraz, a przeczucie
to przewidywanie. Najgorsze w tym wszystkim
jest jednak pewne zagmatwanie i pewna
niekonsekwencja dotycząca wizyjnych zdarzeń.
Mało, który z jasnowidzów odnosi się do swoich
nietrafionych wizji. Po prostu zamazuje pamięć
lub nie chce do tego wszystkiego wracać
i dalej tworzy wizje, które ponownie stają się
najczęściej zaprzeczeniem prawdy w realnym
świecie i otaczającej nas rzeczywistości.
Proszę przeanalizować zapowiadane wizje,
które przedstawiano przez ostatnie miesiące.
Mówiąc szczerze wynik jest mizerny.
Pozdrawiam serdecznie. Pedro

Wt, 26 kwi 2022 04:29 | ocena: + 1

Mercykiller | Załogant

@sidhartha, nie pamiętamy poprzednich wcieleń z kilku powodów. Po pierwsze nie jest to potrzebne dla realizacji prawa karmy. Po drugie inkarnuje tylko jedno z naszych ciał subtelnych, które jest jakby matrycą świadomości, a sama świadomość w kolejnych wcieleniach jest wypadkową drugiego ciała subtelnego, doświadczeń karmicznych oraz bieżącego wychowania. W ten sposób w sensie psychologicznym stajemy się inną osobą. Tak sobie myślę, kiedyś w jednym z postów zadałeś pytanie czy jesteś uduchowiony i skromnie nie potwierdziłeś ani nie zaprzeczyłeś. Tym postem udowodniłeś, że jeszcze daleka droga przed Tobą :) Nikt uduchowiony nie ferowałby tak radykalnych sądów ani tym bardziej nie nazwał innego człowieka "tępakiem" :)

Śr, 20 kwi 2022 21:07 | ocena: + 7

Ordep | Załogant

Szanowni Załoganci i Czytelnicy!
( podana aktualizacja 20.04.2022 20:20 )
"...Kremlowskie elity podważają decyzję Putina o rozpoczęciu wojny. Na razie po cichu.
Według informatorów, na których powołuje się Bloomberg, decyzja o rozpoczęciu wojny w Ukrainie jest dla Rosji katastrofalna i cofnie rosyjską gospodarkę o wiele lat. "Coraz więcej przedstawicieli kremlowskiej elity uważa, że jeśli Putin będzie kontynuował inwazję, to skaże tym samym Rosję na lata izolacji..." – pisze Bloomberg.

Z upływem czasu będą się potwierdzać informacje, które często
powtarzałem na łamach Fundacji Nautilus i Projektu Messing.
Nie tworzę iluzji lecz opieram swoją wiedzę na rzeczywistości, która
mnie otacza i sprawia, że otrzymuję sygnały z wnętrza otaczającej
mnie materii przy pomocy prawie niezawodnego szóstego zmysłu.
Często sam się zastanawiam skąd te wyprzedzające informacje.
Wiem, że o tym wiem, ale do końca nie wiem skąd i jak to właściwie następuje i przebiega? Mówię bardzo szczerze, co odczuwam.
Już parę tygodni temu przewidziałem, że pewne oznaki rozłamu,
a nawet buntu będą stopniowo narastały w rosyjskiej armii wśród
żołnierzy, ale też w gronie wysokich dowódców wojskowych, włącznie z generalicją. Aktualne informacje ukazujące się w środkach masowego przekazu, potwierdzają moje wcześniejsze " rozpoznanie " tego, co później się dzieje. Wiem też, że obecna wojna w Ukrainie, ostatecznie doprowadzi do przegranej wojny przez Rosję, wszczętej przez tego agresora.
Dojdzie też do katastrofy gospodarczej w Rosji i poważnych perturbacji
z tym związanych. Późniejsze problemy i duże niezadowolenie
społeczeństwa z tej sytuacji, spowodują w nieodległym czasie
znaczne zmiany na scenie politycznej w Rosji.
Pozdrawiam serdecznie. Pedro

Śr, 20 kwi 2022 13:16 | ocena: + 5

Ordep | Załogant

@Rycho_LV, Szanowny Załogancie!
Chciałbym jeszcze wrócić do wątku
związanego z mocą zbiorowej energii
naszych myśli. Zapewne większość
Załogantów, a być może wszyscy są
za tym, aby jak najszybciej nastąpił
kres obecnej wojny na terytorium
Ukrainy. Skupmy więc swoje myśli
w tym właśnie celu i kierujmy naszą
energię w tamtą" przestrzeń", aby
skumulowana i niezwykle silna
zdołała pokonać siły zła. Wiadomo,
że myśl jest energią, a jej wielokrotność
może czynić niemalże cuda.
Od dłuższego już czasu proszę o pomoc
i wsparcie energii moich myśli, którą
staram się wykorzystać w celu przełamania
sił najeźdźcy i wroga wolnych narodów.
Pewne oznaki takiego wsparcia ze strony
ludzi dobrej woli już widać. Pisałem we
wcześniejszych postach, że agresor musi
tą wojnę zakończyć, bo inaczej może dojść
nawet do przesilenia, a nawet buntu w armii
rosyjskiej. Oto, co już dzisiaj widać i słychać:
"...W programie Freedom na kanale Ukraine24
w YouTube ekspert wojskowy Oleg Żdanow ujawnił, że rosyjscy generałowie przekazali list Władimirowi Putinowi z prośbą o zakończenie inwazji. Dyktator z Kremla miał się wściec i zażądać pełnej listy tych wojskowych...
Coś chyba zaczyna pękać w tych strukturach,
bo pewne zarysowania i niechęć pojawiają się
po stronie sił wroga. Co będzie dalej, przekonamy się już niebawem. Musimy
bardzo zdecydowanie i usilnie zabiegać
o dalsze osłabianie ich mocy, tym bardziej,
że powoli zaczyna już brakować chęci do
walki po stronie agresora.
Życzę wszystkim jak najszybszego zakończenia
tej wojny. Od jasnowidzów i innych wróżbitów
oczekuję natomiast zaprzestania wywoływania
niepotrzebnych złych prognoz i zapowiedzi
kolejnych, negatywnych wizji, które nikomu
chyba nie służą?
Pozdrawiam serdecznie i z głębi serca. Od lat
ten sam Pedro.

Wt, 19 kwi 2022 21:37 | ocena: + 5

Ordep | Załogant

@Rycho_LV, Szanowny Załogancie!
Zgadzam się z Panem, co do sedna całej sprawy związanej z przepowiedniami naszych znanych jasnowidzów. Niemalże każdy z nich wieszczy tylko wojny, wybuchy bomb, katastrofy, klęski czy nawet armagedony. Każdy z nas mógłby podobnie trafiać z czymś, gdy z dużej ilości, w gąszczu podobnych  " rewelacji " sprawdziła by się tylko ich część, pasujących do późniejszych zdarzeń. Przepowiadacze przyszłości to rodzaj zainteresowania, wyjątkowego hobby i dążenia do pokazania pasji, która tych ludzi dowartościowuje.
Nie ma w tym jednak nic nadzwyczajnego. Ludzie, których cechuje wyjątkowa zdolność do zjawiska prekognicji przyszłości, potrafią lepiej i często bezbłędnie przewidzieć jakieś konkretne zdarzenie lub zjawisko z wyprzedzeniem nawet kilkuletnim. Zjawiska prekognicji nie można w żaden sposób utożsamiać z jasnowidzeniem. Pojęcie to jest związane z jasnowidzeniem, jednakże nie powinno się go z nim utożsamiać (gdyż we współczesnej parapsychologii jasnowidzenie traktuje się bardziej jako wiedzę o tym, co dzieje się w innej przestrzeni, lecz w tym samym czasie, a prekognicja oprócz psychotronicznej "podróży" w przestrzeni, daje jakoby dostęp do wiedzy o przyszłych zdarzeniach). To prawda, że siłą naszej woli i mocą naszych myśli jesteśmy w stanie wpływać na bieg wydarzeń w otaczającej nas rzeczywistości. Przekonałem się o tym już parokrotnie, próbując "wywołać" zamierzony stan rzeczy. Możliwości natury ludzkiej są naprawdę niezbadane. To, co posiadamy przyrodzone, instynktowne, wyróżnia nas wśród innych żyjących gatunków. To przede wszystkim świadomość, wolna wola, nieograniczone możliwości umysłu, unikalność związana z osiągnięciami cywilizacyjnymi i działaniami pogłębiającymi rozwój duchowy, np. przy pomocy głębokiej medytacji, czy też zjawiska emergencji, jako procesu wyjątkowego myślenia, powstającego z interakcji pomiędzy wieloma neuronami w ludzkim mózgu ( żaden neuron nie jest sam z siebie zdolny do myślenia ).
Tak więc nasze zdolności do pewnych przewidywań wynikają często z samej natury, ale też pewnych zdolności i przymiotów, którymi obdarzyły nas " Siły Wyższe ".
Pozdrawiam serdecznie. Pedro

Wt, 19 kwi 2022 09:41 | ocena: + 5

Ordep | Załogant

Szanowni Załoganci i Czytelnicy.
Cyt. z mojego kontaktu z przedstawicielami Cywilizacji pozaziemskiej ( obszerny wpis zamieszczony 11.08.2017 r.na stronie XXI Piętro
pt. Kontakt naszej Cywilizacji z Cywilizacją pozaziemska w roku 2023-2024?...
"...odpowiedziałem, że jest jeszcze wiele zła na Ziemi i panuje wrogość między ludźmi oraz dochodzi do wzajemnego wyniszczania się przez wojny i mordy na dużą skalę, a ja źle się tu czuję. Powiedziano mi, że mogą mnie zabrać ze sobą na ich planetę..."
Ostatnio dociera do mnie wiele innych, bardzo
ważnych informacji z szóstego zmysłu, które
dotyczą przyszłości naszej Planety.
Jak już opisywałem kilka tygodni temu, obecna
wojna w Ukrainie, doprowadzi ostatecznie do
klęski agresora. Dojdzie do katastrofy gospodarczej w Rosji i pewnego załamania
społecznego, które spowodują w nieodległym
czasie do zmian na tamtejszej scenie politycznej.
Inne bardzo ważne przeczucie jest związane
z Francją. Pomimo pewnych nie najlepszych
nastrojów, ostatecznie dojdzie tam do reelekcji
na urzędzie prezydenta. Prezydent Macron
pokona swoją rywalkę w wyścigu o fotel głowy
państwa i uzyska ok.53-54 procent głosów
wyborców. Sytuacja na świecie uspokoi się
dość znacząco za ok. 2-3 miesiące.
Życzę wszystkim z całego serca powrotu do
spokojnego i niezmąconego atmosferą wojny,
życia i normalnej egzystencji.
Pozdrawiam miłe i serdecznie. Pedro

Rozwiń odpowiedzi (2)

Wt, 19 kwi 2022 18:12 | ocena: + 1

Rycho_LV | Załogant

O, i takie wizje/przepowiednie mi zdecydowanie bardziej odpowiadają.
Naszych jasnowidzów na N. i na J. przestałem już słuchać, bo słuchając ich czarnych wizji człowiek tylko się negatywnie 'nakręca' i może w efekcie sam sobie ściągnie/wywoła czarną przyszłość.
Już wolę 'ściągać' myślami przyszłość jaka mi odpowiada, wspomagając się przy tym 'dwupunktem' o którym kiedyś pisałem pod innym artykułem (wrzucając linki do książek opisujących ten 'dwupunkt').
Czy mam jakąś siłę sprawczą? Mam nadzieję, choć w pojedynkę pewnie niezbyt wielką, zwłaszcza gdy rzecz dotyczy spraw globalnych. Ale gdy więcej osób się do tego przyłączy, to wspólnie może powstrzymamy Putina.

BTW Wrzucę tu jeszcze raz link do książki "Sekret natychmiastowego uzdrowienia", autor Frank J. Kinslow (skany z książki w formacie .pdf do pobrania), bo w poprzednim wpisie była dodana później i chyba mało kto ją zauważył.
W tej książce zaprezentowane jest trochę inne podejście do tematu niż np w "Matrycy energetycznej", ale dotyczy w gruncie rzeczy tego samego - swoją intencją/wolą możemy wpływać na rzeczywistość.

https://uploadfile.pl/pokaz/2192334---3bix.html

Rozwiń odpowiedzi (3)

Wt, 19 kwi 2022 21:28 | ocena: + 2

Ordep | Załogant

@Rycho_LV, Szanowny Załogancie!
Zgadzam się z Panem, co do sedna całej sprawy związanej z przepowiedniami naszych znanych jasnowidzów. Niemalże każdy z nich wieszczy tylko wojny, wybuchy bomb, katastrofy, klęski czy nawet armagedony. Każdy z nas mógłby podobnie trafiać z czymś, gdy z dużej ilości, w gąszczu podobnych  " rewelacji " sprawdziła by się tylko ich część, pasujących do późniejszych zdarzeń. Przepowiadacze przyszłości to rodzaj zainteresowania, wyjątkowego hobby i dążenia do pokazania pasji, która tych ludzi dowartościowuje.
Nie ma w tym jednak nic nadzwyczajnego. Ludzie, których cechuje wyjątkowa zdolność do zjawiska prekognicji przyszłości, potrafią
lepiej i często bezbłędnie przewidzieć jakieś konkretne zdarzenie lub zjawisko z wyprzedzeniem nawet kilkuletnim. Zjawiska prekognicji nie można w żaden sposób utożsamiać z jasnowidzeniem. Pojęcie to jest związane z jasnowidzeniem, jednakże nie powinno się go z nim utożsamiać (gdyż we współczesnej parapsychologii jasnowidzenie
traktuje się bardziej jako wiedzę o tym, co dzieje się w innej przestrzeni, lecz w tym samym czasie, a prekognicja oprócz psychotronicznej "podróży" w przestrzeni, daje jakoby dostęp do wiedzy o przyszłych zdarzeniach). To prawda, że siłą naszej woli i mocą naszych myśli
jesteśmy w stanie wpływać na bieg wydarzeń w otaczającej nas rzeczywistości. Przekonałem się o tym już parokrotnie, próbując
"wywołać" zamierzony stan rzeczy. Możliwości natury ludzkiej są
naprawdę niezbadane. To, co posiadamy przyrodzone, instynktowne,
wyróżnia nas wśród innych żyjących gatunków. To przede wszystkim
świadomość, wolna wola, nieograniczone możliwości umysłu,
unikalność związana z osiągnięciami cywilizacyjnymi i działaniami
pogłębiającymi rozwój duchowy, np. przy pomocy głębokiej medytacji,
czy też zjawiska emergencji, jako procesu wyjątkowego myślenia,
powstającego z interakcji pomiędzy wieloma neuronami w ludzkim
mózgu ( żaden neuron nie jest sam z siebie zdolny do myślenia ).
Tak więc nasze zdolności do pewnych przewidywań wynikają często
z samej natury, ale też pewnych zdolności i przymiotów, którymi
obdarzyły nas " Siły Wyższe ".
Pozdrawiam serdecznie. Pedro

Śr, 20 kwi 2022 13:15 | ocena: + 2

Ordep | Załogant

@Rycho_LV, Szanowny Załogancie!
Chciałbym jeszcze wrócić do wątku
związanego z mocą zbiorowej energii
naszych myśli. Zapewne większość
Załogantów, a być może wszyscy są
za tym, aby jak najszybciej nastąpił
kres obecnej wojny na terytorium
Ukrainy. Skupmy więc swoje myśli
w tym właśnie celu i kierujmy naszą
energię w tamtą" przestrzeń", aby
skumulowana i niezwykle silna
zdołała pokonać siły zła. Wiadomo,
że myśl jest energią, a jej wielokrotność
może czynić niemalże cuda.
Od dłuższego już czasu proszę o pomoc
i wsparcie energii moich myśli, którą
staram się wykorzystać w celu przełamania
sił najeźdźcy i wroga wolnych narodów.
Pewne oznaki takiego wsparcia ze strony
ludzi dobrej woli już widać. Pisałem we
wcześniejszych postach, że agresor musi
tą wojnę zakończyć, bo inaczej może dojść
nawet do przesilenia, a nawet buntu w armii
rosyjskiej. Oto, co już dzisiaj widać i słychać:
"...W programie Freedom na kanale Ukraine24
w YouTube ekspert wojskowy Oleg Żdanow ujawnił, że rosyjscy generałowie przekazali list Władimirowi Putinowi z prośbą o zakończenie inwazji. Dyktator z Kremla miał się wściec i zażądać pełnej listy tych wojskowych.
Coś chyba zaczyna pękać w tych strukturach,
bo pewne zarysowania i niechęć pojawiają się
po stronie sił wroga. Co będzie dalej, przekonamy się już niebawem. Musimy
bardzo zdecydowanie i usilnie zabiegać
o dalsze osłabianie ich mocy, tym bardziej,
że powoli zaczyna już brakować chęci do
walki po stronie agresora.
Życzę wszystkim jak najszybszego zakończenia
tej wojny. Od jasnowidzów i innych wróżbitów
oczekuję natomiast zaprzestania wywoływania
niepotrzebnych złych prognoz i zapowiedzi
kolejnych, negatywnych wizji, które nikomu
chyba nie służą?
Pozdrawiam serdecznie i z głębi serca. Od lat
ten sam Pedro.

Sob, 21 maj 2022 15:23 | ocena: + 1

Ordep | Załogant

@Rycho_LV, Szanowny Załogancie!
Spieszę poinformować, że wreszcie ukazał się opis mojego szóstego snu, o którym wspominałem. Jest zamieszczony na stronie XXI PIĘTRO jako trzeci materiał. Być może Pan już o tym wie. Wiem dlaczego redakcja opóźniła wydanie treści przekazanej przeze mnie już pod koniec kwietnia. O tym przy okazji podzielę się z Załogą Nautilusa.
Pozdrawiam serdecznie. Pedro

Śr, 20 kwi 2022 12:31 | ocena: + 1

Sampson | Załogant

@Ordep, Dziękuję serdecznie za ten przekaz. Najwyższa pora zacząć przewidywać tylko dobre rzeczy i czyny i o tym głośno pisać i mówić. Tego wszystkim życzę wszystkim jasnowidzącym i sobie samej. :-)

Rozwiń odpowiedzi (1)

Czw, 21 kwi 2022 08:36 | ocena: + 1

Ordep | Załogant

@Sampson, Szanowna Pani.
Przypomnę jeden z moich wpisów na stronie Fundacji Nautilus, gdy nie byłem wówczas
jeszcze Załogantem:
Pedro | Gość. listopad 2016 rok.
Dotyczyło artykułu: "Moc myśli jest energią"
Wówczas napisałem tak: "...Ten tekst jest dla mnie niezwykle ważny. Jeszcze bardziej utwierdza mnie w przekonaniu, że te zjawiska dzieją się wokół nas. Osobiście przekonałem się już wielokrotnie, że moc myśli i siła woli może spełnić to, czego naprawdę bardzo pragniemy lub o czym marzymy, bądź też przepowiadamy.
Ostatnio coraz częściej sprawdzają się moje przeczucia, które potwierdzają wypowiadane dużo wcześniej opinie o przyszłych zdarzeniach, zjawiskach, które mają nastąpić.
Jest mi niezwykle miło, gdy moje opisy są
odbierane w sposób pozytywny i tak oceniane.
Dziękuję za ciepłe słowa. Myślę, że nie raz
jeszcze sprawdzą się moje przewidywania
w różnych ważnych kwestiach poruszanych
na stronach FN i Projektu Messing?
Pozdrawiam mile i serdecznie. Pedro

Wt, 19 kwi 2022 09:28 | brak oceny

sidhartha | Załogant

trochę poniosło tą babę.
będzie jak zwykle, część się sprawdzi, część nie.

Rozwiń odpowiedzi (1)

Wt, 19 kwi 2022 14:20 | ocena: + 1

Ordep | Załogant

@sidhartha, Szanowny Załogancie,
to prawda, że zbyt wybujała wyobraźnia
nie zawsze i w pełni potwierdza wyrażane
przepowiednie ze strony różnych wizjonerów.
Wszyscy mamy ograniczone możliwości
związane z prekognicją, czy też jasnowidzeniem.
To wynika między innymi z dość ubogiego
uduchowienia człowieka. Często kierujemy się
w naszym życiu jakimiś wskazówkami i sygnałem dochodzącym do naszego umysłu z naszej szóstej czakry. To tzw. trzecie oko
pokazuje nam "obraz przyszłości", jednak
nie zawsze potrafimy go właściwie interpretować. Próbujemy to w jakiś sposób
przetworzyć na ludzki język, ale jeszcze
błądzimy, jak we mgle. Myślę, że we wszystkim
powinniśmy zachowywać pewien umiar i pokorę
wobec tych niezwykłych zjawisk, które nas
dotykają i wśród których przyszło nam żyć?
Pozdrawiam serdecznie. Pedro

Wyświetl według: Chronologicznie Ocena
w kolejności: rosnąco malejąco

STRONA
1 2
* Informujemy, iż treści zamieszczane w komentarzach, lub innych rubrykach, w których internauta może dodać swój wpis nie są stanowiskiem Fundacji Nautilus i nie stanowią one odzwierciedlenia naszych poglądów, upodobań bądź sympatii. Fundacja Nautilus nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy zamieszczanych przez Użytkowników.

Aby dodać komentarz, zaloguj się.
szukaj:  

Wejście na pokład

Zapamiętaj mnie

Wiadomość z okrętu Nautilus

Fundacja NAUTILUS - jedyna w Polsce oficjalnie działająca organizacja pozarządowa zajmująca się zjawiskami niewyjaśnionymi ******* www.nautilus.org.pl ******** Adres korespondencyjny: Fundacja NAUTILUS, skr. 221, 00-950 Warszawa 1.

UFO24

więcej na: emilcin.com

Wt, 3 maj 2022 08:44 | [...] 2 maja 2022 na zachodnich obrzeżach miasta Olsztyn miedzy godzina 20 a 21 widziane były na niebie świetliste obiekty w kształcie kuli. Na niebie pojawiło sie co najniej dziesięć lub więcej obiektów kulistych. Pierwszy obiekt był nieco większy. Wszystkie obiekty poruszały sie dokładnie w jednej linii i połączone były jakby nitka światła. poruszały sie z zachodu na wschód. kolor światła biały. Wielkość obiektów: pierwszy obiekt. Wszystkie obiekty jarzyły mocnym zimnym światłem. [...]

Artykułem interesują się

Poniżej lista Załogantów, których zainteresował ten artykuł. Możesz kliknąć na nazwę Załoganta, aby się z nim skontaktować.

Brak zainteresowanych Załogantów.

Dziennik Pokładowy

Poniedziałek, 18 kwietnia 2022 | Zawsze trochę się śmiałem, kiedy ktoś wspominał o „czasach ostatecznych”, no bo jak? Czy kilka lat temu ktokolwiek sobie wyobrażał, że przyjdzie zaraza, a tuż po niej wielka, światowa wojna? Czy w dobie wszechobecnych sklepów za każdym rogiem ulicy przez myśl komukolwiek przyszło, że będzie apokaliptyczny brak wszystkiego i może nadejść wszechobecny głód? Dzisiaj, czyli 17 kwietnia 2022 ze zdumieniem...

czytaj dalej

FILM FN

PRZESŁUCHANIE W KONGRESIE USA W SPRAWIE UFO - maj 2022

archiwum filmów

Archiwalne audycje FN

Playlista:

rozwiń playlistę




Właściwe, pełne archiwum audycji w przygotowaniu...
Będzie dostępne już wkrótce!

Poleć znajomemu

Poleć nasz serwis swojemu znajomemu. Podaj emaila znajomego, a zostanie wysłane do niego zaproszenie.

Najnowsze w serwisie

Wyświetl: Działy Chronologicznie | Max:

Najnowsze artykuły:

Najnowsze w XXI Piętro:

Najnowsze w FN24:

Najnowsze Pytania do FN:

Ostatnie porady w Szalupie Ratunkowej:

Najnowsze w Dzienniku Pokładowym:

Najnowsze recenzje:

Najnowsze w KAJUTA ZAŁOGI: OKRĘT NAUTILUS - pokład on-line:

Najnowsze w KAJUTA ZAŁOGI: Projekt Messing - najnowsze informacje:

Najnowsze w KAJUTA ZAŁOGI: PROJEKTY FUNDACJI NAUTILUS:

Informacja dotycząca cookies: Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu logowania i utrzymywania sesji Użytkownika. Jeśli już zapoznałeś się z tą informacją, kliknij tutaj, aby ją zamknąć.