Dziś jest:
Sobota, 22 lutego 2020

Jeśli są gdzieś inne światy daleko w kosmosie, to na pewno stoją tam piramidy.
/Jon M. Taylor, badacz Egiptu/

XXI Piętro
HISTORIE PRZESŁANE PRZEZ ZAŁOGANTÓW
Wyślij swoją historię - kliknij, aby rozwinąć formularz


Zachowamy Twoje dane tylko do naszej wiadomości, chyba że wyraźnie napiszesz, że zezwalasz na ich opublikowanie. Adres email do wysyłania historii do działu "XXI Piętro": xxi@nautilus.org.pl

Twoje imię i nazwisko lub pseudonim

Twój email lub telefon

Treść wiadomości

Zabezpieczenie przeciw-botowe

Ilość UFO na obrazie





PRZEBIEGUNOWANIE ZIEMI PRZYSPIESZA I WPŁYWA NA LOTNISKA - artykuł z Irlandii
Czw, 21 sty 2016 10:06 | komentarze: brak czytany: 1494x

O tym, że przebiegunowanie Ziemi wkracza w krytyczną fazę jest dla nas wiadome. Pojawił się kolejny ślad tego procesu, o którym zawiadomiła nas nasza czytelniczka.

-----Original Message-----
From: Monika [dane do wiadomości FN]
Sent: Thursday, January 21, 2016 8:27 AM
To: nautilus
Subject: przebiegunowanie ziemi - artykow z Irlandii

 

Witam,

 

Wlasnie natrafilam na artykol ktory mogl by Was zainteresowac

Linik:

http://polska-ie.com/zmiana-biegunow-ziemi-wplywa-na-lotniska/

Pozdrawiam

Monika

(dane do wiad. FN)

 

Przebiegunowanie ziemi, to proces stały, choć powolny i niezauważalny dla zwykłego człowieka.

 Proces ma jednak bardzo duży wpływ na nasze życie, przynajmniej podczas podróży statkiem, czy lotu samolotem. Aby zachować wszystkie zasady bezpieczeństwa na lotniskach, co kilka lat prowadzi się badania, czy przypisane wartości dla pasów startowych, zgadzają się z aktualnym stanem magnetycznych biegunów ziemi.

 Gdyby tak nie było, należy zmienić te informacje, które automatyczne systemy naprowadzania wysyłają do lądujących samolotów.

 Pierwszy raz w historii zdarza się i lotnisko w Cork musi uaktualnić informacje o położeniu pasów startowych, a wszystko przez rozbieżności, które zostały wykryte. Władze lotniska dodają, że każdy z pasów startowych na świecie ma przypisany specjalny desygnator/znacznik drogi startowej, który składa się z dwóch cyfr, a te oprócz zakodowanego sygnału, który wysyłany jest do samolotów, malowany jest na każdym progu drogi lądowania. Co ciekawe numer nie pokazuje dokładnego położenia pasa, a wskazuje najbliższe do pełnych 10 stopni. To oczywiście wystarcza do lądowania w dobrych warunkach, jednak podczas gorszej pogody, piloci korzystają z urządzeń ILS, które naprowadzają samolot na pas z dokładnością do 1 stopnia.

 Pasy startowe w Cork mają oznaczenia 17 oraz 35 i tak zostały zatwierdzone w 1961 roku. Niestety zamieniające się bieguny magnetyczne zmieniły wartości główek dróg lądowania, które są teraz o wartościach 164o i 344o dla obu podejść, czyli odpowiednio 16 i 34.

 Niedokładności w Cork nie są duże i piloci wiedzą o tych rozbieżnościach, więc i zagrożenia nie ma. To jednak spowodowało, że w kwietniu tego roku, władze portu lotniczego w Cork, przeprowadzą akcję aktualizacji i zmienią numery pasów. Podobnie będzie i ta operacja jest dużo ważniejsza, ponieważ zmienione zostaną również sygnały, które będą wysyłać urządzenia lotniskowe do transponderów samolotów. Oprócz tego lotnisko w Cork zdecydowało się na wyznaczenie nowych dróg kołowania i wprowadzenia zmian dla prywatnego ruchu małych samolotów.

 Specjaliści, którzy zajmują się zmianami na ziemi, twierdzą, że przebiegunowanie przyspieszyło ostatnio i niedługo, jak na historię ziemi, może się okazać, że będziemy mieszkali na półkuli południowej. Większość z nas raczej nie doczeka tej chwili, ponieważ mówi się o przedziale czasu do 500 do 1200 lat.   

 




Komentarze (0)
Nie ma jeszcze komentarzy do tej treści.
* Informujemy, iż treści zamieszczane w komentarzach, lub innych rubrykach, w których internauta może dodać swój wpis nie są stanowiskiem Fundacji Nautilus i nie stanowią one odzwierciedlenia naszych poglądów, upodobań bądź sympatii. Fundacja Nautilus nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy zamieszczanych przez Użytkowników.

Aby dodać komentarz, zaloguj się.
szukaj:  

Wejście na pokład

Zapamiętaj mnie

Wiadomość z okrętu Nautilus

- Nie palę już dwanaście dni. Miałem bardzo silne postanowienie, ale jednocześnie odczuwałem wielki lęk przed tym, że umrę. Powiedziałem sobie: basta! Poza tym codziennie zacząłem też chodzić, robię sobie takie marsze po osiem kilometrów. Mam nadzieję, że nie wrócę już do palenia - powiedział w rozmowie z Se.pl Krzysztof Jackowski, jasnowidz z Człuchowa.

UFO24

więcej na: emilcin.com

Śr, 19 luty 2020 11:11 | Dzień dobry , Dziś w godzinach wieczornych około 19 , widziałam na niebie dziwny świecacy punk na zachodzie. Z poczatku myslalam że to Syriusz ale wydawal sie byc za nisko. Z zaciekawieniem obserwowalam ta pseudogwiazde okolo 30 min i zauwazylam ze zmienila polozenie o kilka centymetrow ( w moim ) odniesieniu. Świeciła jasnym światłem [...]

Dziennik Pokładowy

Czwartek, 26 grudnia 2019 | Tragedią naszej planety są religie, gdyż religia opiera się na wierze, a sprawy związane z duchowością są wiedzą. Ale i tak jest gorzej, gdyż dogmaty głównych religii są całkowicie fałszywe i przekonują ludzi, że Ziemia jest tylko przystankiem w drodze do raju.

czytaj dalej

FILM FN

KRZYSZTOF JACKOWSKI RZUCIŁ PALENIE!

archiwum filmów

Archiwalne audycje FN

Playlista:

rozwiń playlistę




Właściwe, pełne archiwum audycji w przygotowaniu...
Będzie dostępne już wkrótce!

Poleć znajomemu

Poleć nasz serwis swojemu znajomemu. Podaj emaila znajomego, a zostanie wysłane do niego zaproszenie.

Najnowsze w serwisie

Wyświetl: Działy Chronologicznie | Max:

Najnowsze artykuły:

Najnowsze w XXI Piętro:

Najnowsze w FN24:

Najnowsze Pytania do FN:

Ostatnie porady w Szalupie Ratunkowej:

Najnowsze w Dzienniku Pokładowym:

Najnowsze recenzje:

Najnowsze w KAJUTA ZAŁOGI: OKRĘT NAUTILUS - pokład on-line:

Najnowsze w KAJUTA ZAŁOGI: Projekt Messing - najnowsze informacje:

Najnowsze w KAJUTA ZAŁOGI: PROJEKTY FUNDACJI NAUTILUS:

Informacja dotycząca cookies: Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu logowania i utrzymywania sesji Użytkownika. Jeśli już zapoznałeś się z tą informacją, kliknij tutaj, aby ją zamknąć.