Czy otwarcie tunelu w Szwajcarii miało podtekst... satanistyczny?!
Uwagę miłośników "teorii spiskowych" przykuło otwarcie najdłuższego tunelu świata . Budowie gigantycznego tunelu początkowo sprzeciwiał się rząd i parlament Szwajcarii. Dlaczego? O tym za chwilę.
Prezydent Szwajcarii Johann Schneider-Ammann w niemieckojęzycznym mieście Erstfeld, przy północnym wjeździe do tunelu, nazwał otwarcie tej trasy "gigantycznym krokiem dla Szwajcarii, ale też dla naszych sąsiadów i reszty kontynentu". Po południowej stronie tunelu, we włoskojęzycznym Bodio, przemówienie wygłosiła minister transportu Doris Leuthard.
Następnie do tunelu z dwóch przeciwnych stron wjechały dwa pociągi, wiozące po kilkuset gości, zwycięzców loterii biletowej, w której udział wzięło ok. 130 tys. osób.
Na uroczystościach związanych z oficjalnym otwarciem tunelu obecni będą kanclerz Niemiec Angela Merkel, prezydent Francji Francois Hollande, premier Włoch Matteo Renzi, kanclerz Austrii Christian Kern i szef Komisji Europejskiej Jean-Claude Juncker.
I tu właśnie pojawia się wątek "elementów satanistycznych", które w uroczystości otwarcia uświetnionej przez zespół tancerzy dostrzegli miłośnicy teorii spiskowych.
NADAWCA: satanistyczny rytuał podczas otwarcia tunelu Gothard
WYSŁANO: 2016-06-05 17:51:15
==================================
[KONTAKT] http://www.conspiracyclub.co/2016/06/04/demon-ritual/
- proszę obejrzec film z ceremonii otwarcia. Obecna była kanclerz Merkel, prezydent Francji i prezydent Szwajcarii.
szokujące show!
Nowy, główny tunel Świętego Gotarda (Gotthard Base Tunnel) ma 57,1 km długości, a w najgłębszym miejscu - 2,3 km. Budowa pochłonęła ok. 12 mld dolarów i była częścią wartego 23 mld USD projektu mającego na celu przyspieszenie ruchu kolejowego - zarówno pasażerskiego jak i towarowego - przez Alpy szwajcarskie.
Ten projekt kolejowy na gigantyczną skalę, który ma przyspieszyć ruch kolejowy przez Alpy, Szwajcarzy poparli na początku lat 90. w kilku wiążących referendach, mimo sprzeciwu rządu i parlamentu. Koniec prac - m.in. budowę tunelu Cereti i renowację innych tuneli - zaplanowano na 2020 rok. Budowa jest finansowana z podatku VAT i podatków paliwowych, opłat drogowych za pojazdy ciężarowe i pożyczek państwowych, które mają zostać spłacone w ciągu dekady.